2 voorschermen golf 2
wegens erge roest onder de spatbordverbreders heb ik andere voorschermen nodig zowel links als rechts als het kan van een g-60 omdat als het goed is deze iets breder zijn.....
het gaat om een golf 2 van 89 met dikke bumpers |
G60 is niet breder maar heeft een hap uit het scherm...
|
Ik heb nog een linker G60-voorscherm staan, is in een goede staat. Is zonder antennegat en knipperlichtgat. 'k Heb eventueel ook nog een rechter voorscherm, niet van G60, maar met T4-rooster erin. Zit wat werk aan (strak maken).
|
Quote:
zien ze er voor het oog wel hetzelfde uit ? niet dat ik 2 kompleet verschillende schermen krijg ? en wat vraag je voor bijde schermen ? |
er zitten in een g60 spatbord ook nog 2 gaten in voor de verbreder
|
Gemonteerd zul je aan de buitenkant het verschil niet zien tussen een G60-voorscherm en een 'normale'.
Beide schermen mag je van me overnemen voor 50euro. |
Quote:
ben je 8 feb ook in Eibergen ? en als je er bent zou je ze dan mee kunnen nemen ? dan ben je ze bij deze kwijt :) |
Nee, ben zondag niet in Eibergen en heb één van beide schermen momenteel ook nog in Zeeland liggen, het andere scherm (met T4-rooster) kan ik je wel al geven, ik ga komende zaterdagochtend naar Hoogeveen.
|
Nieuw kosten ze 24.10 euro excl. btw per stuk.
In onderstaande link kan je kijken wat onderdelen nieuw kosten, gewoon bij "nieuwe onderdelen" kijken. Is wel in België :? |
Welke link?
|
Quote:
vroeg ik me ook al af :rolleyes: |
ik gok op www.fenoparts.be
|
Quote:
Juist gegokt :D Sorry, was hem vergeten te zetten :oops: |
Wat raar .. gebruiken een foto van een Derby waar ze NOOIT toestemming voor gevraagd hebben
Namelijk een ex Derby van mij en nog 3 andere forummers hier . Michiel : zet er een advocaat op en eis plaatwerk van ze ter compensatie !! :P |
Quote:
als je bijde schermen thuis hebt liggen dan hoor ik het wel..... |
Ik ga ze volgende keer dat ik bij m'n ouders ben voor je meenemen. Ik houd je op de hoogte!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:47. |