![]() |
auto kopen bij de domeinen
Hallo,
Ik zit af en toe te kijken naar auto's bij de domeinen. Hier staat dan vaak bij kosten kenteken bewijs 31 euro. Houd dit in dat je gelijk het kentekenbewijs krijgt na betaling van dit bedrag en dat je met de auto rijden weg kan. Of moet je echt met een auto ambulance komen. Groet, Arno |
Bij sommige auto's moet je zelf het bewijs er bij regelen omdat de papieren niet aanwezig zijn.
Hou er ook rekening mee dat je boven de prijs die je bied ook allerlei extra kosten moet betalen. Daar is meer over te lezen op de site van domeinen. Zonder ambulance is dus eigenlijk niet te doen. |
Zelf geen ervaring met domeinen, maar je koopt ze zonder er in gereden te hebben en zonder hem horen te lopen.
Lijkt me dan toch handig als je zoizo een ambulance mee neemt, stel dat er een mankement aan is. |
er zijn wel aantal haakjes en oogjes aan hoor,
zal er bij de domeinen zelf naar informeren hoe het precies allemaal zit ;) |
Hallo,
Bedankt voor de tips. Wat bedoel je met haken en ogen? Er komt nog opgeld bij en evt btw. Verder nog kosten voor het kentekenbewijs. Groet, Arno |
domeinen doet niet aan opgeld, alleen BTW..
en evt kosten voor kenteken. alle regels staan wel op de site, je moet alleen ff zoeke |
Quote:
eh jawel.. 15% opgeld Quote:
|
Dus als ik het optel kom ik op het volgende:
- aankoopbedrag - BTW 19% (binnenkort 21%) - opgeld 15% - evt. kosten kentekenbewijs - €9,- overschrijving Klopt dit? Er zullen vast niet veel particulieren zijn die bij Domeinen kopen? |
Voornamelijk exportvolk zodat ze de bpm terugkunnen pakken.
|
Btw betaal je niet altijd. Het staat er apart bij.
|
All times are GMT +1. The time now is 12:50. |