Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   interieurvraagje (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=103767)

booyakaaaah 25-08-2012 17:21

interieur vragen

morgen ga ik een kijkje nemen naar een interieur, voorste zetels en achterbank.
iemand tips waar ik op moet letten... buiten scheuren ed natuurlijk.

alvast bedankt grtzzzz

pascal76 25-08-2012 19:33

euhhh...van welk bouwjaar is je golf1....het interieur hangt af van het bouwjaar.
Vroege modellen tot 1979 hebben een ruitjesmotief en latere modellen vanaf 1980 (grote achterlichten) hebben een streepjes motief.
Daarbuiten heb je nog de extra modellen met een speciaal interier.
Dus bouwjaar en model is belangrijk.

booyakaaaah 25-08-2012 23:17

Quote:
Originally Posted by pascal76
euhhh...van welk bouwjaar is je golf1....het interieur hangt af van het bouwjaar.
Vroege modellen tot 1979 hebben een ruitjesmotief en latere modellen vanaf 1980 (grote achterlichten) hebben een streepjes motief.
Daarbuiten heb je nog de extra modellen met een speciaal interier.
Dus bouwjaar en model is belangrijk.

Hey Pascal,
m'n golfke is van 80 en het interieur komt uit een mx (79-80).
buiten de ruitjes of streepjes, past dit binnen de bestaande rails enz?
alvast bedaankt voor de info ;-)
grtzzz

SpeedieD 26-08-2012 07:54

Ja dit interieur past in de bestaande rails.

pascal76 26-08-2012 10:04

Quote:
Originally Posted by booyakaaaah
Hey Pascal,
m'n golfke is van 80 en het interieur komt uit een mx (79-80).
buiten de ruitjes of streepjes, past dit binnen de bestaande rails enz?
alvast bedaankt voor de info ;-)
grtzzz

Zoals speed al zegt past dat....let wel even erop dat je bij een 3-deusr wel stoelen neemt met klapmechanisme anders kom je niet achterin....en omgekeerd zou ik bij 5-deurs stoelen nemen zonder mechanisme uiteraard.
Deurpanelen moet je wel op letten want die zijn uiteraard anders bij 3-en 5-deurs
Heb je foto's van je interieur?

booyakaaaah 26-08-2012 17:59

interieur gekocht!! mechanisme doet het goed hoedeplankje erbij, de dragers waren wel gescheurd maar heb ik aan elkaar gesmolten (zien of het werkt anders heb er nog originele liggen). enkel de deurpanelen niet erbij maar ik heb er zwarte dus dat past wel, en de prijs was goed ;-) wel een gat op bekende plaats bij bestuurderszetel en vuil dus dat wordt naaien en kuisen....heb er nog een achterbank extra bijgekregen en een origineel stuur bijgekocht dus dat kleine rotsportstuurtje kan eruit!! foto's heb ik nog niet maar het gaat om een interieur uit een golf GX, net wat ik zocht ;-)

Mensen met goede tips voor om interieurtje mooi proper te krijgen, mogen dit altyd even laten weten!!

speedie en pascal bedankt voor de tips so far ;-)

grtzzz

SpeedieD 26-08-2012 23:04

Geen dank maar doe es een paar fotos van het interieur!

pascal76 27-08-2012 21:38

Quote:
Originally Posted by booyakaaaah
interieur gekocht!! mechanisme doet het goed hoedeplankje erbij, de dragers waren wel gescheurd maar heb ik aan elkaar gesmolten (zien of het werkt anders heb er nog originele liggen). enkel de deurpanelen niet erbij maar ik heb er zwarte dus dat past wel, en de prijs was goed ;-) wel een gat op bekende plaats bij bestuurderszetel en vuil dus dat wordt naaien en kuisen....heb er nog een achterbank extra bijgekregen en een origineel stuur bijgekocht dus dat kleine rotsportstuurtje kan eruit!! foto's heb ik nog niet maar het gaat om een interieur uit een golf GX, net wat ik zocht ;-)

Mensen met goede tips voor om interieurtje mooi proper te krijgen, mogen dit altyd even laten weten!!

speedie en pascal bedankt voor de tips so far ;-)

grtzzz

Geen probleem....laat me verrassen door je foto's.
Mocht je nog iemand weten voor een gti interieur grijs/zwart incl panelen....heb een net set voor 250 compleet :thumbup:

booyakaaaah 28-08-2012 19:45

Juist eens goed met de stofzuiger erover geweest en daarna de hoge druk erop gezet met een lekker geurend sopje en het vuil ging er mooi vanaf ;-)
nu goed laten drogen en morgen resulaat bekijken, misschien nog eens herhalen maar het ziet er al stukken properder uit ;-)

All times are GMT +1. The time now is 19:43.