rollin' shots
Heey omdat we ons een paar weken geleden verveelden hebben we geprobeerd een paar rollin' shots te maken... zoals je ze ook wel eens tegenkomt op de vortex... wie is er ook wel eens creatief geweest met zijn fototoestel?
|
hier mijn "slow rolling" shot :D
|
hier tim aan de rol, en ik ook eronder
hier haalde we dat ding op. en dit is micheal toen we vanuit Spa terug naar Haarlem gingen: dit jaar komen er heel wat bij./ |
Leuke foto's vind ik dat altijd :)
Heb er zelf helaas nog geen gemaakt, of van mezelf. |
maak jij eerst maar fotos van je nieuwe rimsters Volkswagenaar!!
|
dit is mijn rolling shot...
|
Super Cor24! 1 van de mooisten tot nu toe!
|
Wat een superfoto Cor!
En Berend ... probeer de volgende keer wat harder te rijden ... met de zon aan de kant van de fotograaf; dan moeten de velgen echt super gaan glimmen!!! (ps: tweede foto is mooi zo met die geile achterlichten man!) |
|
zal deze week ook even een paar posten :)
|
In mijn oude type 1 GTI |
Ik denk u komt met een foto van de auto van Biels op de sleepwagen :D
|
|
Er zijn gister op de heen en terugreis naar en van Retro een hoop rolling shots gemaakt : ploatjies en fillumpies .
Die van Cor is erg mooi . Tjaap weet precies te vertellen wie die foto van Azrail moet voorstellen . |
Quote:
mwa dat kan ik hem niet aandoen :D |
@chris: mooi!!! super... jammer wel dat het dak bol gaat staan he bij onze autos :S ofja, jammer... wat maakt het uit, ziet er goed uit!
@tommy: wat doe jij daar raar met je vingers... :D |
Ook nog 1 van mij, gemaakt door Kamikase.
|
Quote:
super!!!!! |
Very nice Christiaan!
@ Melvin: Ik heb dat niet bij mijn cabrio, dat het dak zo bol gaat staan! Weet ook niet hoe dat komt, BTW... |
mijn broer op weg naar retro en ik zotte toeren aan het uithalen om die foto te kunnen trekken en nog rechtdoor te rijden ook :D
|
All times are GMT +1. The time now is 05:23. |