Wiellagers (voorkant) golf2 1990
Beste,
Er komt bij mijn auto veel geluid vrij tijdens het rijden! mijn wiellagers blijken kapot! :( iemand die dit makkelijk kan maken en mij hier mee zou kunnen helpen? uiterraard tegen betaling! als ik mijn buurman moet geloven kost dit 300 euro bij een garage :S en dat heb ik hier niet echt voor over! aangezien me auto 400 koste! MVG, |
Wat is de regio waar je hulp zoekt?
|
Wiellagers demonteren/ompersen kost inderdaad nogal wat tijd,
4 Ã* 5 uurtjes ben je er zo mee zoet, dan de kosten van de lagers zelf en het opnieuw uitlijnen van de auto en dan is €300 nog zo gek niet bij een garage. Voor 400 kun je natuurlijk ook niet een onderhouds vrije auto vinden. |
Bunnik (utrecht)
|
persen duurde bij mij 1,5 uur en dan ging het al moeilijk.
Kan je er verder niet bij helpen, Melvin AHC verkoopt SKF lagers voor een aantrekkelijke prijs en als je daar niet om geeft/voor over hebt kan je voor een imitatie gaan. |
Ik heb aan een kant een wiellager kortgeleden laten vervangen, ik was bij de garage ongeveer 140 euro kwijt inclusief onderdeel.
Duurde bijelkaar ongeveer 2 uur. |
o ik hoop dat ik dat ook heb dan :) 140 euro zou ik erg blij mee zijn! bij mij is het volgens mij ook alleen rechts voor! maar slijten deze niet een beetje gelijk?> dat ik links voor ook doe?
|
Wiellager hoeft niet aan beide kanten tegelijk vervangen te worden, vervang alleen diegene die werkelijk versleten is.
Laat dit van te voren even checken. Bij mij was de wiellager na 243.000 km rechtsvoor versleten, de prijs die ik noem is wel een vriendenprijs. |
Ik zou wel voor een SKF lager gaan , en geen imitatie ! Ik heb zelf ook een keer imivlagers gehad ,die waren na 3 weken alweer lawaai aan het maken , en heb deze moeten vervangen door SKF lagers ,welke nu inmiddels al weer meerdere maanden zonder problemen zitten . Dus bespaar niet die paar tientjes op het lager !!
|
Die goedkope meuk is inderdaad waardeloos.
Vorig jaar een nieuwe fussee kogel gehaald bij de ASD, ding koste €9.30 en is nu na 3/4 jaar volledig op. |
ok ga ik doen! bedankt!
|
voorwiel lagers set .. tientje of 8 ,,skf
heb je links plus rechts .. vrgr gooi |
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |