Gezocht: Kapjes voor mn 14 inch Pirelli velgen..
Hallo,
Ik ben opzoek naar de (originele) kapjes voor mn 14 inch Pirelli velgen. Ze moeten van Aluminium zijn want ik wil polijsten.. Wie heeft er nog wat liggen?! Eventueel plastic kapjes ter inruil! JR Vwdepartment.nl |
Zo he...jij weet wel wat je zoekt, he...:rolleyes: Is errug moeilijk aan te komen, dus misschien kun je beter zelf iets maken, zoals bijv die van René. Dat lijkt ook erg leuk!
|
Quote:
Het is te proberen toch? :rolleyes: |
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...%3D180%26js%3D1
Volgens mij zijn ze van kunststof... maarrr je kan het proberen |
Quote:
Die zijn van kunstof, deze heb ik zelf ook al thuis liggen... kom op mensen wie maakt mijn bovenstaande blink blink velgen af! :biggrin: |
ze zijn af ;)
|
Quote:
Nee dan zijn ze niet.. Ik heb ze nu onder mn Polo zitten maar vind het resultaat tegen vallen.. Ik probeer nu de originele kapjes te vinden... als dat helemaal niet lukt laat ik naafkapjes of punten draaien... |
|
Quote:
Niet te koop? :rolleyes: |
D8 het niet,heb zelf lang moeten zoeken.
|
Quote:
Alles is te koop toch ;) |
als je heel veel geld bied dan misschien wel , kan ik een set smith TH line,s ervan kopen?
|
Quote:
Voor allen hey geld van die kappies? :p ;) |
Up :rolleyes:
|
Een Schop naar boven! :eek:
|
En nog maar eens proberen?!
|
15 inchers kopen met alu kappie,s ? p.b ff
|
Quote:
Dat wordt het niet Pirelli want dan moeten er ook weer nieuwe bandjes om... Wat wil je enkel voor de kapjes hebben? Misschien staat de prijs mij aan... :cool: Ik heb plastic kapjes ter inruil! |
All times are GMT +1. The time now is 23:04. |