bryan6732
Hallo medeVWers,
Ook maar eens even voorstellen: Bryan, 23 jaar oud, uit Heerlen (Zuid-Limburg). Studeer Logistiek en Technische Vervoerskunde aan Fontys Hogeschool in Venlo, nog één jaartje als alles meezit. Sinds vorige week maandag ben ik trotse Volkswagenbezitter, na 4 jaar lang Honda gereden te hebben. Overgestapt vanwege het besef, had er een handje hulp bij nodig, dat Japanse auto's alleen maar onnodig meer geld kosten t.o.v. met name Duitse merken, en dan kom je met hulp van je vrienden toch wel bij VW uit! ;) Maar goed, to the point. Dit is mijn Polo G40. :) Gekocht van een forumlid met gloednieuwe APK, supersprint einddemper, tikkeltje verlaagd, gechipt en een kleinere g-laderpulley (als ik correct gemeten heb moet het er een van 68mm zijn). De boostmeter zegt 0,7 bar max. Het valt me in ieder geval niet tegen. 1 en 2 september zal hij uitgebreid getest worden op de 1/4 mijl van EFR-Germany in Aldenhoven (DE). :) |
Welkom Bryan!
Klinkt goed! :thumbup: en je hebt een mooie polo!! zet je een link naar het filmpje ook hierin? :D |
Thanks!
Filmpjes, mits ze gemaakt worden (waar ik wel van uit ga), worden uiteraard hier gelinkt. ;) |
welkom ,altijd leuk een g40 ;)
|
Thanks! :)
|
Yoo Bryan,
Welkom :thumbup: werd tijd dat je deed aanmelden! GeeX |
Thanks man! Was al een tijdje aangemeld, had me alleen nog niet voorgesteld en ook pas 1 post gedaan haha.
|
Ah okee haha, ja goed nu heb je ook een polooke wa :)
|
Precies, was wel zo handig ;)
|
Moet binnekort ook maar weer een nieuw topic maken foto's werkten bij mij niet hehe :P
|
Quote:
Juist. En let op: niet gezegd dat Jappen slecht zijn, maar gewoon duurder en moeilijker. :thumbup: Want je hebt ook mensen, die hebben er een handje aan om alles wat ze niet rijden af te kraken :) :screwy: |
Welkom hier!
Mooie polo en natuurlijk extra punten voor de g-lader! Ik vind het een goede keuze hoor, veel beter dan een rijstwafel :D Succes op de sprint en hou m heel :thumbup: |
Hey Bryan, de wieltjes staan er goed onder :thumbup:
Gefeliciteerd met de aankoop! |
WElkom! Dikke G40!:thumbup:
|
Welkom!
|
Wederom bedankt allemaal voor het warme welkom! :thumbup:
Quote:
Juist, heb er nooit spijt van gehad Honda te rijden, het is voor mij als student helaas niet te doen om er wat moois van te maken... Quote:
Als het motortje goed is dan blijft het wel heel op de sprint, dus ook wat dat betreft is het wellicht een goede test! ;) Quote:
Haha knap dat je je wieltjes herkent, heb de Polo namelijk gekocht op dezelfde wielen als die ik van jou gekocht heb ;). Alleen zaten daar winterbanden op en heb ik op jouw ex wielen zomerbanden laten leggen, die er nu dus ook op liggen uiteraard. Bleek trouwens dat die van jou andere maten hadden dan die wat er al op lagen, weer wat bij geleerd! :) |
All times are GMT +1. The time now is 17:28. |