Golf 3 TDI: aanbouwdelen blok 1Z, bak
Omdat ik slechts het kale blok nodig heb! Stand onbekend...
Inlaat, turbo, 2 slangen, geen IC. Weinig speling: VERKOCHT Oliefilterhouder, warmtewisselaar, wat slangen, olieleiding erbij! Pomp stuurbekrachtiging met beugels: 40e Dynamo en steun/spanner: 50e Versnellingsbak met opnemer: 50e Motorsteunen zijn er ook bij, zit er volgens mij nog eentje aan de bak, 3 stuks: 20e Prijzen zijn vraagprijzen, spul ligt in Baarn. Ben volgende week elke dag overdag aanwezig. |
Vergeten, ook het 1Z vliegwiel gaat van t blok af. 50e incl koppeling.
VERKOCHT |
Heb je de poelie van de waterpomp ook nog?
|
Waarschijnlijk heb ik die er ook bij! Weet ik maandag zeker :)
|
Evert zoekt er nog een, wanneer die nog aanwezig is zou je hem een pm kunnen sturen:
http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=28283 |
Wat zoekt ie precies? :)
De waterpomp is er compleet bij, zet er toch een nieuwe op! incl poelie en krukaspoelies! Wel wat roestig, want gebruik zelf deze en je krijgt dezelfde erbij die 2 jaar op de plank liggen. Ff staalborstelen en klaar ;) Overdag in Baarn, 's avonds kan je evt ophalen in Amsterdam! |
Het gaat hem om de poeli welke meeloopt in de multiriem.
|
:thumbup: tanx douwe je bent me net voor :D
|
doe een knap bod, meer kopen is minder betalen ;)
Het ligt in de weg en ik heb t niet nodig!! :D |
start motor aanwezig? en prijs :)
|
Helaas, die zat er niet meer aan... :)
|
balen. iig succes met de rest van de verkoop.
|
Maak me los (en mn schuur leeg)!
spruitstukken, turbo, 2 IC slangen = 75e houders plus dynamo = 40 Bak = 30 |
heb je de downpipe ook nog liggen toevallig
|
wat is de staat van de koppeling
|
Quote:
Die is meegenomen met het vliegwiel! Tevens een uppie, bied maar raak :D als ik je blij kan maken en mn schuur leeg is iedereen gelukkig. Ben weekend van 27e hele weekend aanwezig als je wilt ophalen. |
Doe een leuk bod op:
Dynamo + steun + stuurpomp + steunen of Versnellingsbak TDI golf 3 met snelheidsopnemer. (motorsteunen graties erbij ;)) rest is foetsie |
All times are GMT +1. The time now is 12:17. |