Passat B1 1.9 TD
Te koop:
Volkswagen Passat b1 1979 met een 1.9 TD met grote turbo en aangepaste dieselpomp. Zeer snelle diesel. De auto ziet eruit als ratlook en is dus een ideale sleeper, niemand verwacht dat je een vr6 bijhoud bij het stoplicht en je krijgt geweldige verbaasde gezichten. Het enige probleem is dat hij olie lekt bij de koppakking dus deze zou vervangen moeten worden ook lekt de radiateur een klein beetje. Verder is de auto redelijk hard en heeft apk tot 16 nov 2012 en geen laswerk voor apk. Plaatje bij het praatje: Vraagprijs: 1000€ . |
wat is nu ongeveer het verbruik van deze auto?
|
Ik denk dat hij zo'n 500 km met een tankje rijd maar ligt ook erg aan je rechtervoet natuurlijk, ik let er eigenlijk helemaal niet op maar bij rustig rijden rijd hij goed zuinig.
|
|
Hoeveel is de KM stand ?
|
km stand van het blok weet ik niet en van de auto zo even ook niet zal morgen even gaan kijken.
Edit: afgelezen kmstand: 06263 |
Up
|
Up
|
Passat b1
Ze roesten gruwelijk. hoe zijn de onderkant van de deuren, voor/achterklep, binnenkant spatborden voor, wielbanden, achterplaat(onder achterbumper), accubak enz?
Achterasophanging ok, wil nog wel eens doorroesten. Goed plaatwerk voor passat 1 is mogelijk te vinden. Wat noem jij snel, is nogal een subjectief begrip. Groet Beer |
Staat bij het is een ratlook dus verwacht geen plaatje, onderkant van de deuren zijn op de hoekjes wat door verder is hij wel redelijk hard maar is gewoon geen showroom model.
wat noem ik snel, er staat dus ook bij dat je een vr6 bijhoud bij het stoplicht dus echt snel is het niet maar toch wel rap en leuk effect met dikke zwarte pluimen en de turbo die je goed hoort. |
Ik heb een santana voor de ruil?
|
Up
|
up
|
Up
|
up
|
http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=Passat
Vorige eigenaar met beeldmateriaal..toch een rap ding hoor |
Heb interesse! je hebt pm!!!
|
Quote:
Denk dat hier de prijs ook naar is ding was zo heel slecht nog niet Beetje nutteloze post... Alle oude vw/audi/bmw troep roest Ding was idd toendertijd echt snel voor een 1.9td Hebben hier ook vreselijk mee gelache :rolleyes: Hierbij upje voor Mark |
Ik heb er ook erg mee gelachen, maar nu is hij jammer genoeg verkocht.
Dus topic kan dicht |
Bedankt mark voor de geweldige wagen!!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:46. |