Moda Stickers
Heeft iemand enig idee waar ik nog (originele) Moda stickers kan krijgen voor op de achterschermen van een golf 2 !?
Dealer kan ze niet meer leveren... |
Ben ik ook wel benieuwd naar.
|
Ik heb net even snel een vector bestand gemaakt:
Welke lijkt er het meest op? :redface: Of deze: |
|
Van een Vector bestand kan je een sticker maken, vandaar de vraag...
|
Model lijkt er goed op, alleen de kleuren komen niet echt overeen denk.
|
goeie, grote foto van een sticker zoeken. En met illustrator of vergelijkbaar programma overtrekken als vector, kleuren matchen is dan ook zo gebeurt.
Goeie stickerboer kan je dat wel drukken. |
Dat is juist het probleem, zoek maar eens een grote foto van een Moda sticker recht van voren.
|
Zo te zien moeten de tekens nog zwarte randen hebben.
|
Nee, dat is overlay van de sticker.
|
Quote:
Denk dat ze ook al genoeg kunnen als je de maten van de letters opmeet en een goede foto om de kleuren te matchen ;) |
Eigenlijk zal je deze stikker ook echt moeten zeefdrukken. Als je het digitaal laat printen worden deze kleuren nooit mooi. Andere optie is gewoon laten snijden, maar dan is het nog niet helemaal hetzelfde ;)
|
Zal met deze vraag wel even langs de lokale stickerboer rijden. Even horen wat hij kan betekenen.
|
Niks lulligs over de knutsels van Rick, maar het is echt een compleet verkeerd lettertype. op de foto hebben ze veel dikkere balken en geen afgeronde hoeken.
|
Voor het lettertype:
|
Quote:
Klopt, ik heb gezocht naar een lettertype die er het meeste op leek. Zou ook niet weten welk lettertype ze destijds gebruikt hebben. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 16:15. |