g60 2.0????
Hee hallo??
Weet iemand of het al gedaan is ofzo of dat het kan of iets? Een gti 8v 2.0 gebruiken voor een g60? Dus dan zal waarschijnlijk alleen het onderblok maar overblijven maar is dat te doen?? Een 2.08v onderblok met een g60 kop erop? + al het andere natuurlijk van de g60. maar ik weet echt niet of het gaat met de zuigers en de kleppen enzo?? Ik hoop dat iemand hier meer van weet! Gr jo |
Compressieverhouding zul je dan weer moeten aanpassen,het voordeel weegt imo niet op tegen de moeite die het gaat kosten.
|
Een G60 opgeboord naar net geen 2.0 heb ik wel al weten doen. Veel interessantere kosten/resultaat balans :)
|
Oke dan dat is duidelijk! Thanks!
|
Google even naar g60 opboren,zover opboren is geen goed idee.
|
wanden waren te dun toch gerben had er ook al eens wat over gehoord.
|
Volgens mij krijgt jouw lader het ook moeilijk om een 2.0 te vullen, dat is ook de reden dat de meeste opboren naar 1.9
|
Voor zover mij bekend is er geen goede reden om op te boren naar 2 liter.
|
Quote:
Inderdaad,buiten dat het onderblok zich er niet optimaal voor leent werkt het ook nog eens rendementverlagend.of je moet overstappen op turbo.... |
Quote:
Juust! Mijn (inmiddels 4e) blokje ben ik nu ook aan t bouwen op basis van 1.8 omdat ik principieel op lader draai in m'n mk2. Eromheen is dan het meeste wel weer aangepast :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 16:44. |