kan er een flex gedeelte op bij de spaghetti spruitstuk?
Beste,
Ik heb gister me spaghetti spruitstuk gemonteerd mar als ik hem wil verbinden met mijn kat dan kan ik hem verbinden met een Donut ring als pakking (o-ring) en de flens met 2 bouten met veren maar moet daar geen flex gedeelte tussen want ik ben naar diverse materialen zaken gereden en die hebben er niks voor liggen en ik heb 2 verkopers gebeld die het zelfde spruitstuk verkopen en die zeggen dat die Donut en die veren om die bouten flexibel genoeg zijn maar ik zet daar toch mijn vraag tekens bij. Ik heb een Golf MKIII GTI 2.0 8v. Het gaat om het volgende spruitstuk: http://www.bolku-tuning.nl/images/!CCoFlV!CGk~$(KGrHqZ,!k4Ez+12d-KqBNL)OeN0ww~~_12.jpg |
|
juist die ja maar ik heb begrepen dat een stuggere motor steun nodig is maar welke en wat moet ik daarvoor halen?
|
Claus von Essen ;)
|
een motorsteun van fibratech monteren
|
Ik rijd al meer al 100.000km met zo'n verbinding aan m'n spaghetti spruitstuk, nergens last van hoor. Is flexibel genoeg bij mij.
|
Quote:
kan jij me zeggen welke ik dan moet hebben me duits is zeer slecht :tongue: |
Quote:
ok ok dan heb ik nu genoeg bevestiging gehad bedankt voor het flex gedeelte dan maarja nu nog welke motorsteun :tongue: |
M'n broer rijdt hier ook al heel lang mee rondt, ook nooit problemen.
Ik mijn rijstijl is niet bepaald 'normaal' zeg maar, dus de auto moet flink werken/ krijgt het flink te voorduren :D Dus in mijn ogen is het wel 'sven-proof' :D |
ok nah ik ben daar blij om ik had daar zo me twijfels over maar nu nog ff motorsteun zoeken :D dan heb ik een vanaf dat punt een gerust hart
|
All times are GMT +1. The time now is 23:13. |