zonde of niet
iedereen kent deze nog wel, heeft hier een tijdje geleden op het forum gestaan. (kan de topic niet terug vinden, dus misschien was er al melding van gemaakt) kan allemaal best mooi zijn enzo, maar dit ding is gvd een LIMITED!!! (n°57) dit vind ik dus echt verschrikkelijk zonde van zo'n auto.... |
Bagger !
|
ik zou het ook nooit met me auto doen
|
Ach blijft maar een Golfje.... Er zijn er nog wel een paar Limiteds hoor. Tijdje terug stond er nog een gedeeltelijk gedemonteerd maar wel kompleet voor 4000 Euro.
|
Smek! Zonde van de auto!!
Mel, zit jij niet toevallig op het verkeerde forum? |
Hoezo?
|
"Ach, het is maar een golfje" en over de GCO-meeting: "Een parkeerplaats gevuld met slopers"?
|
Hijs toch al niet origineel meer met die bumpers, en die wielen.
Zo'n ding moet je origineel houden, of gewoon niet kopen |
Heb zo'n stijltje bij het achterzijraam nog nooit op een mk2 gezien wat voor een type is dit dan?
|
Ehhhh 5 deurs ?
|
Quote:
ghehehe idd :D |
lol niet gezien idd :P
|
Iedereen is vrij om te doen en te laten wat ie wil met zijn auto, gelukkig hoef ik het alleen niet mooi te vinden...
|
Daar heb je zeker gelijk in, maar wie een limited VERPEST, is ECHT HEEL ERG ZIEK...... :(
|
doe dit soort onzin dan met een gewone golf 2 want dit is echt ellende
|
Wat is hier verpesten aan ? Ik zie hooguit wat schermrandjes waar aan gekloot is .
Een spuitbeurt en hij is de ouwe . Ik kom wel zeldzamere dingen tegen die aan stukken gezaagd worden voor wat onderdelen of omdat er ineens vleugeldeuren of iets dergelijks inmoeten |
Ik vind het mooi, niks mis mee...
(maakt de originele alleen maar zeldzamer... ;) ) |
Quote:
natuurlijk, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet de bedoeling zijn. om maar te zwijgen wat er met de originele motor gebeurd is.... |
naja, bekijk het zo... Tis weer eens wat anders dan em bijv. in originele staat tegen een boom rijden. ;)
Wie zijn wij om te bepalen wat te doen met zown auto? Je houdt je eigen ook niet standaard en stalt em toch ook niet om em over 15 jaar de weg weer op te zetten en dan een van de weinige golfjes II te zijn in originele en zeer goede staat?? Komt op het zelfde neer. Je zou haast kunnen bedenken dat er straks meer ori Limited's zijn dan een standaard ori 1.6 of 1.8 GTI 8v-tje.... ;) |
om eerlijk te zijn, moest ik met een ltd rijden, die verlaagde ik zelfs niet. Maar goed, mijn mening.
wat dat laatste betreft zou je op lange termijn gelijk kunnen hebben |
All times are GMT +1. The time now is 05:24. |