dasknap's vw golf cabrio gli '86
Hallo, dit is mijn mk1 afgelopen woensdag opgehaald gr robin |
mooie wagen.
andere wielen zou ik er wel onder doen. |
Wat ligt er voor een motor in ?
|
golf GLI cabrio 82kw
|
er zit een 1.8 dx motor in, en de wielen blijven niet ik zit aan Pirelli velgen te denken of BBS of ATS cupvelgen welke maat en et waarde adviseren jullie.
Ik ben nu nog aan het poetsen daarna moet ik nog wat dingetjes repareren oktober apk. Mijn benzinepomp zoemt bij gas loslaten als een gek is dit een bekend probleem? Deze week komen meer foto's gr Robin |
dasknap's vw golf cabrio gli '86
lekker gepoetst gr |
en weer een verse apk
|
Dat is een leuke cabrio . Nu alleen ff wachten op de zomer
|
Quote:
als er geen zout is rij ik gewoon er zit een goede kachel in :thumbup: |
vandaag bbs ra's opgehaald met zwart hart, moet ze nog een beetje netjes maken en dan kunnen de csm's in de bingo
|
Mooi origineel Golfje. Zo staat mijne er ook bij. Zelf vind ik dat wel mooi, zo stonden ze ongeveer in de showroom, sans de velgen.
|
als de velgen klaar zijn even kijken of ik hem verlaag twijfel nog wel comfort is niet verkeerd hier met al die drempels.
|
iemand enig idee wat onder mijn benzinetank zit?accumulator en filter?onder de motorkap zit een fijn filter.
|
JH motor? Filter, hoofdpomp en accumulator.
|
dx motor pomp zit in tank daarna acumulator dan ?
|
mooie cabrio
Achter bij de tank zit de pomp en accumulator Voor bij de accu zit het filter Bij een 2H is dat anders |
ik ben nog op zoek naar een gebruikershandleiding voor deze golf, iemand hier nog wat over?
|
All times are GMT +1. The time now is 10:52. |