Golf mk1, doen of niet doen?
Ben dus op zoek naar een leuke mk1, heb deze gevonden alleen zie wel wat rare dingen.
http://link.marktplaats.nl/570275928 - Geen contactsleutel? - Deuk rechtsvoor Wat zeggen jullie over deze advertentie? Wil het graag eerst even hier mededelen, voordat ik zelf die persoon ga bellen. Hier zitten toch meer de ervaren mensen neem ik aan. :) Alvast bedankt! |
Kijk de papieren zijn erbij. Dat is het belanrijkste.
Je kan altijd het rdw raadplegen om te vragen of er iets met deze auto aan de hand is? Gewoon om het zeker te weten! En die deuk....... ja ach je koopt geen nieuwe. En als je het uiteindelijk toch niet vertrouwd....... niet doen! |
Ori Hollander maar kenteken is uit 86. Op zich niet erg of vreemd maar dan is het Ori Hollander idee natuurlijk wel weg
|
Kenteken uit 86? Als ik dat kenteken invoer op het RDW dan zie ik dit:
Datum eerste toelating 11-10-1983 Datum aanvang laatste tenaamstelling 14-04-2012 Datum eerste afgifte Nederland 11-10-1983 |
Ja maar eerste letters zijn RF. Dat is 86 Zal waarschijnlijk een keer papieren kwijt geweest zijn. Vroeger kreeg je dan een nieuw kenteken
|
Ah kijk, dat maakt de zaak nog aparter. Bedankt voor zover, ik kijk het nog wel even aan. :)
|
als ik jou was zou ik niet eens de tijd nemen om na deze auto te gaan kijken ;)
laten we zeggen als je zelf heel erg handig bent met oa lasapparaat verfspuit etc dan zijn de kosten nog te overzien anders even doorsparen er staat nog een hele mooie rode op MP voor 1500 ofzo |
Ik verbaas me altijd over de verschillende setjes velgen die men onder de auto plakt. Doet mij altijd denken aan een samengestelde auto..
|
All times are GMT +1. The time now is 10:06. |