![]() |
Te Koop: Golf Rallye
Bij deze bied ik te koop aan:
mijn perfecte Golf Rallye. Het betreft nummer 15 uit de lijst en de ex van Ruud's VW Shop. Zoals te zien was op meetings is de Golf in een absoluut perfecte staat en voorzien van diverse interessante opties, waaronder: - gereviseerde motor en G-Lader; - dikke elektrische Recaro's; - JD tuning tot 230 PK, inclusief uitdraai; - Kw schroefset; - 5X100 steekombouw; - EPS RVS uitlaat; - BBS RC's met 195-40-17; - Brembo remklauwen met nieuwe 305 mm schijven en EBC Redstuff blokken. Op deze auto is geen cent bespaard, gezien de rekeningen met een waarde van € 33.000. Voorgaand taxatierapport van € 25.000. Recent onderhoud en nieuwe APK. Inruil bespreekbaar van een Golf V R32 met DSG. Neem contact op voor meer informatie. De vraagprijs betreft € 17.000. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=217716250 |
Geen inruil bespreekbaar met een eind '07 Golf 5 gti zonder DSG maar met slechts 78000 km en 9 maand dealer garantie?
|
Ik heb echt mijn zinnen gezet op een R32.
Maar stuur me maar eens wat meer informatie over de gti. |
Lars, de informatie kun je sturen naar:
mikepeters43@hotmail.com Graag wat meer info en eventueel wat foto's van de Golf. Tevens een upje. |
Up.
|
Zondagochtend up.
|
Up.
|
Up.
|
mag slotje op!
is weer terug in Friesland :) |
heb ik je een goede tip gegeven?
|