welke schroefset op mijn mkIII
Welke schroefset die je zelf kan stellen kan ik het beste kopen voor mijn golf op het moment lijkt hij wel op een jeep maar ik heb daar te weinig verstand van om te nemen wie heeft een tip voor mij?
|
Als het alleen voor de looks gaat, dan kun je gewoon een goedkoop setje nemen.
Als je vaak wilt verstellen of een goede wegligging kun je beter een duurder set nemen. V-maxx is prijs/kwaliteit een mooi setje. Zelf ben ik ook best te spreken over ta technix, zijn toevallig bij hottuning in de aanbieding: http://www.hottuning.nl/schroefset-actie.html 225 euro nu. |
laat ik het zo zeggen gaat voor mij om de semi looks en semi wegligging. maar ik ga ff een kijken nemen heb laatst me spaghetti spruitstuk daar besteld dus is mis wel een optie.
|
Bij mij gaan prestaties boven de looks :D
Ik ken best veel mensen die v-maxx of die ta technics setje hebben, zijn er goed over te spreken en liggen ook nog goed op de weg vind ik zelf. Zelf rijd ik met een Vogtland schroefset waarvan ook de demping verstelbaar is, maar voor de duurdere schroefsets betaal je ook aardig wat geld. |
Als je idd laag, comfort en een goede wegligging wilt zou ik toch een duurder setje nemen.
Rij zelf met kw v2 onder mijn Vento en ben zeer te spreken! Strak en niet knetter hard! |
Vind ik ook, met die goedkopere setjes heb ik het idee van de snelweg af te stuiteren bij hoge snelheden.
Maar als je toch niet zo'n hardrijder bent maakt het niet zoveel uit wat voor setje je neemt. |
ok dus welke merken kan ik dan het beste een beetje gaan rondkijken?
|
Ik weet niet wat je budget is?
carfantasy.nl levert best veel merken in allerlei prijsklassen |
kijk ik hoef niet het beste maar gewoon tussen in en inderdaad liever comfort en daarna de looks.
|
Het 'probleem' is dat iedereen het anders ervaart. Een maatje van me rijd met een Spax schroefset. Hoogte en hardheid verstelbaar. Heeft er toen net iets minder dan €600,- voor betaald. Over Ap hoor ik ook wel positieve verhalen.
Je budget zegt alles... :) |
Heb jarenlang op KW gereden op mn eerste Mk3 en rij nu sinds een paar maanden op VMaxx. Zou zelf aanraden om meer geld uit te geven voor een schroefset. VMaxx rijdt op zich prima maar haalt het niet bij mn KW set. Dat reed veel beter.
Succes met je keuze maken. Gr. Maurice |
Quote:
Heb zelf ook AP op mijn golf 2, vind het een hele fijne set. Is ook veel netter afgewerkt vergeleken de goedkopere setjes. Komt ook uit dezelfde fabriek als KW en Weitec |
All times are GMT +1. The time now is 20:16. |