Groepsaankoop Weitec schroefset!!
Hallo allemaal,
Rond Maart/April willen Marnix(mmgolfnut1) en ik een Weitec schroefset aan gaan schaffen welke in hardheid verstelbaar is. Deze kost als je er bij Mark(Antera) 1 aanschaft 810 euro. Mochten we in Maart/April met zijn 5en zijn, dan scheelt dat ongeveer 50 tot 75 euro. Laat even horen als je voor het nieuwe Volkswagen seizoen ook een set aan wil schaffen, dan kunnen we met zijn allen tegelijk bestellen. Laat even horen als je interesse hebt. Mvg, Ronald |
Wil nog wel even een aanvulling geven.Ook bij het aanschaffen van een normale schroefset of een vaste verlagingsset wel of niet met hardheid instelbare dempers komt er een soortgelijke korting erover heen.
Hoe meer setjes er tegelijk besteld worden hoe hoger de korting zal oplopen. Kan een van de Mods deze ff sticky maken voor een tijdje?? ;) |
Ok, dat is wel mooi dan.
|
Als de financieën het toelaten ( laten het wel toe maar het is meer wil ik 800 euro uitgeven aan wat staal .. ) wil ik er ook een .
Maar of ik als ik al de knoop doorhak kan wachten tot die tijd is de vraag . Wel ook schroef achter toch ? Die Nutenverstellung is leuk maar niet erg handig |
ik wel interessant als die korting dan per set is
|
nog interessanter als het per schrokbreker is!!!! :D
|
korting is per set niks per demper daar zit geen marge in
|
Hoeveel denk je dat het zou schelen op een set voor een polo 86c aangezien die dingen door het fuseehuis altijd stukken duurder zijn.
Denk niet dat de financiën het toelaten maar als je een prijsopgave kan doen, graag! |
Weitec maakt niks voor de Polo
Bij H und R is het voorpoten inruilen Heb er nog 2 liggen met schroef en 3 graden negatief ;) |
Quote:
Prijsopgave is denk ik alleen mogelijk als ook bekend is hoeveel mensen er ECHT mee doen. |
http://www.weitec.de/2003/nushop/hicon_result.php
Ben ik nu gek of is dat bij Weitec zelf niet veel goedkoper? |
Quote:
Is al niet meer van toepassing... |
Quote:
achter is het ook schroef.. rijd lekker die set. |
Welke set is dat dan van 800 Euro? Hicon?
|
Ja de allerduurste set
Achter Schroefpoten en in hardheid verstelbaar in ingebouwde toestand |
Hmmm bij Weitec zelf kost hij 649 en 10 Euro verzendkosten.
Mis ik iets? |
HAHAHHAHAHA........sorry
mark uitleg graag? |
?
|
Die uitleg kan ik zo geven : in Nederland is alles veel duurder dan in Duitsland qua tuning of andere zooi
|
Kijk maar eens naar elektronica... scheelt enorm.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:15. |