Polo 6N 1.6 Milestone Groen
Hierbij verkoop ik de auto van mijn zus. Het gaat hier om een Polo 6N Milestone uitvoering. 1.6 motor en dus een pittige motor. Reden van verkoop is omdat mijn zus weer last krijgt van haar (half verlamde) been en op advies weer automaat moet gaan rijden. Inruil is mogelijk omdat we al precies dezelfde hebben aangeschaft maar dan automaat versie (geen milestone).
De milestone uitvoering heeft sportstoelen met een leuk patroontje en donkere achterlichten. De polo komt uit 1997 en heeft 190.xxx op de klok. Distributieriem is bij 174.xxx vervangen en is dus nog nieuw. Vorige week is er een verse APK opgekomen met een nieuwe startmotor en 2 nieuwe voorbanden. Ook zit er een Parrot carkit in en dus lekker boetevrij bellen. De stoelen hebben geen uitstap schade en zien er nog keurig uit zoals je kan zien op de foto. Polo heeft verder ook stuurbekrachtiging. De auto zelf heeft schade aan de motorkap. Deze is simpel te herstellen door een nieuwe te halen op de sloop voor 5 tientjes. Aangezien mijn zus niet wil investeren mag de volgende eigenaar dat doen. Vraagprijs: 950 |
locatie? (is ook verplicht trouwens)
|
Wat is er met die deurrubbers bij de a-stijlen gebeurd dan? :confused:
|
is deze polo nog tekoop?
|
Quote:
Wat zie jij er aan dan? Die witte rand? Dat is origineel:) |
All times are GMT +1. The time now is 10:47. |