Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   verstelbare toplagers.... golf 3??? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101739)

jo_vr6 01-07-2012 20:39

verstelbare toplagers.... golf 3???
 
Hee hallo!!

Ik ben opzoek naar verstelbare toplagers voor mijn golf 3.

Zodat ik mijn schroefpoten al camber kan geven!

Zo kom ik ook wat beter weg met mijn velgen namelijk!

Ik hoop dat iemand wat weet ???

Gr joey.

jones 01-07-2012 20:58

http://www.tk-motorsport.at/hp/inde...id=73&Itemid=87

jo_vr6 02-07-2012 08:23

Oke!! Bedankt! Maar kk kom er zo gauw niet helemaal uit maar zijn deze compleet zo klaar voor montage??

Mijn duits is niet zo heel denderend!! Hahah

jo_vr6 02-07-2012 08:31

Anders kom je zeker op universelen toplagers uit? En dan moet je ook veerschotels veranderen toch?
Nou maakt dat niet uit want ik moet ze zo ver mogenlijk naar binnen kunnen zetten!

Ik had laats ook die toplagers gezien die die je er los op moet schroeven! Dus de veerschotel vlak maken. en dan kwam die daar plat op zeg maar en dan kon je daar je veerpoot mee naar binnen stellen!

Ik heb ze het laatst gezien op een engelse wagen!

Maar goed dat zullen universelen zijn denk ik?

Sven-GTI 02-07-2012 09:57

Misschien even off topic, maar heb je er ook al bij stil gestaan dat je hiermee heel je wegligging om zeep kan helpen en erg vaak nieuwe banden kan leggen :D

On topic; deze bedoel jij:
http://www.keansuspensions.be/others/

patjetta 02-07-2012 10:02

Kom je met de fusee bouten niet ver genoeg dan?
Lijkt me ver gezocht om zo je camber te stellen

Sven-GTI 02-07-2012 10:18




Zoiets :D:D

jo_vr6 02-07-2012 11:44

Alles voor de juiste "stance" he!! Haha die laatste is iets te overdreven...... ietsje maar hoor!! Hahaha

M1974 02-07-2012 15:10

Quote:
Originally Posted by patjetta
Kom je met de fusee bouten niet ver genoeg dan?
Lijkt me ver gezocht om zo je camber te stellen


Met een verstelbaar toplager, kun je ook iets meer ruimte creeeren voor een breder wiel. De schokbreker staat immers meer naar binnen. Met je fusse bouten kun je het wiel dan weer "recht" zetten of nog meer camber geven.
Mits de boel goed uitgelijnd wordt hoeft dit niet meer bandenslijtage te geven.
Je wegligging en stuurgedrag zal veranderen, maar dit hoeft niet negatief ervaren te worden. In de racerij wordt het ook toegepast, juist voor beter stuur en weg gedrag.

Zorg wel altijd dat je goede materialen gebruikt en dat het veilig is voor op de weg.

jo_vr6 02-07-2012 17:33

Zorg wel altijd dat je goede materialen gebruikt en dat het veilig is voor op de weg.[/QUOTE]


Inderdaad! Goed! En anders niet! En niet voor een duppie op de eerste rang willen zitten! :thumbup:

Sven-GTI 02-07-2012 18:24

Als het dan toch geld mag kosten: http://www.intraxracing.nl/

BIEZELWERKS 03-07-2012 03:10

Heb je de auto alleen voor op het circuit dan..? :confused:

Want wat in de racerij toegepast wordt,is natuurlijk wel een
heel ander verhaal. Wegligging en stuurgedrag zal zeker veranderen.
Maar de snelheden liggen dan ook vele malen hoger in de racerij, dan bij normaal gebruik.

Plaats eens foto's van de auto en de wielen, best wel benieuwd.. ;)

jo_vr6 03-07-2012 16:55

Quote:
Originally Posted by BIEZELWERKS
Heb je de auto alleen voor op het circuit dan..? :confused:

Want wat in de racerij toegepast wordt,is natuurlijk wel een
heel ander verhaal. Wegligging en stuurgedrag zal zeker veranderen.
Maar de snelheden liggen dan ook vele malen hoger in de racerij, dan bij normaal gebruik.

Plaats eens foto's van de auto en de wielen, best wel benieuwd.. ;)



Haha nee hoor is gewoon een straat wagen hoor!!

Het is gewoon een golf 3. Meer "nog" niet hoor!

Hij is nog in de opbouw fase!

Maar goed. mijn plannen zijn serieus zeg maar! Ik zal binnenkort wel even wat foto's posten!
:thumbup:


All times are GMT +1. The time now is 23:10.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.