1.9 tdi
hallo beste mensen
ik ben bezig,een 85er caddy d om te bouwen naar 1.9tdi 1z komende uit een golfje 3. de motorsteunen,die zijn bij mij bekend, WAAR loop ik nog tegen aan tijdens de ombouw??? heefd iemand tips of tricks?? :D de bedoeling is ook om er de o2a bak achter te hangen. is het aanpassen voor een golf 3 dashboard veel werk, of is het makkelijker, de klok van de mk3 in een mk1 cabrio dashbard te bouwen?? hoe en wat met het elektronisch gaspedaal en hydrolische koppeling?? 100mm steekassen van een mk1?? welke fusees cq remmen? enzenz alle tips zijn welkom!!!! alvast bedankt!!!! :thumbup: |
1 woord: Search :thumbup:
|
haha,ja heb al heel wat uitzoekerij achter de rug!
maar is toch een stuk makkelijker/fijner, als je wat meer zekerheid hebt waar je mee bezig bent en het scheelt ook weer in tijd... zo moet men elkaar toch wat kunnen helpen?! ;p |
Quote:
zoals dokter d zegt .. is hier veel te vinden op forum .. tis niet moeilijk als je zelf wat handig bent . :thumbup: |
Je hebt aandrijfassen nodig van Golf Cabrio gti of van een scirocco 2 16v.
|
De opnemer wordt geloof ik meestal op een mk1 pedaal gezet. De koppeling wordt vaak omgebouwd naar kabelbediening met spul van een T4 dacht ik. Maar deze ombouw is al vaak gedaan ;)
|
Bedankt voor de snelle reacties!
En hoe zit het met een golf 3 dash?is dit.vrij eenvoudig passend te krijgen? |
Is niet makkelijk maar wel te doen...
Maar waarom een G3 dash? |
Quote:
Is weer eens wat anders,maar ik denk dat het indd gewoon een 1 er cabrio dash word, En dan even kijken hoe ik met de klok enz van de g3 uitkom... |
lees eerst dit verhaal maar eens ,ik had het zelf ook in gedachten maar ben er al snel vanaf gestapt ik denk dat je beter de g3 klok in kunt bouwen ,heb je gelijk toerenteller en kilometerteller alleen het inbouw frame om de klok pas maken normaal zie je dan de brandstofmeter en temp.metr maarvoor de helft maar ik denk dat je met een fohn het plastick mooi warm maakt dat je het wel in model krijgt
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=48670 |
ja kan inpreciepe alles behouden van je eigen ,,
je kan eventuweel je boom laten aanpassen na oud type .. heb er pas geleden tdi in golf 1 gedrukt .. is aan dash etcc niks verandert . vrgr gooi . |
heb je meer info over dat laten aanpassen van de kabelboom
klinkt me niet verkeerd in de oren mits de prjs fatsoenlijk blijft ben zelf ook delean aan het verzamelen voor een tdi ombouw voor mn mk1caddy en wil t originele dash/klokkenwinkel behouden :thumbup: |
Quote:
pb :thumbup: |
Quote:
heb je nog meer van deze pb's ben ook druk aan het verzamelen ;) |
Quote:
beandwoord ;) |
Quote:
bij deze :thumbup: |
heb eventuweel wel een corrado dash voor golf 2 opmaat gemaakt met kabel en tellerbak .
mischien kleine aapassing in golf 1 te drukken .. vrgr gooi . |
Quote:
er komt een 1er cabrio dash in, maar toch bedankt! |
:thumbup:
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:06. |