stoelschuim stoel golf3
gezocht
schuimvulling voor sportstoel met goede zitwangen golf3 Tdi,GT,Gti,Vr6 GEEN Recaro want die passen niet. vw nummer..1H0 881 375M mag ook complete stoel(bijrijders) zijn waarvan het zitschuim nog 100punten is. johan |
^^^^^^^^^^^^^^^
|
Heb hier nog wel 2 stoelen staan, mag je voor een kratje bier wel ophalen!
Hoofdsteunen missen! Stuur maar een pbtje als je er belang bij hebt! |
Daar past het schuim wel van Johan !
|
pm send.....
|
Quote:
heb stoel gisteravond opgehaald maar het schuim past niet :mad: :mad: deze stoelen hebben iets lagere wangen waardoor de bekleding van mijn eigen stoel er niet strak omheen krijg. dit schuim heeft ook een ander nummer.. |
nog steeds op zoek
|
Jij hebt dan best een zeldzame schuimvulling zeker , ik heb alleen diezelfde gehad die in die andere stoelen zit , die met één stiknaad in de zitting . mIsschien is dat van jou een nieuwer / ander type . Ik heb zelf een '96 en '97 er golf, en mijn schoonzusje een '96er , allemaal met sporsttoelen , en bij bij alle stoelen zijn de zittingen en schuimvullingen gelijk . Ik kom volgende week wel op de sloperij ,kan wel even kijken wat daar eventueel nog ligt ,moet toch even een rondje om te struinen in NO friesland :thumbup:
|
Ik heb nog wel een GTI/VR6 bijrijders stoel liggen die je op mag halen voor een kratje palm, maar ik moet alleen even controleren of pa niet ineens heeft besloten om op te gaan ruimen.
|
Quote:
ja ik heb 2 stiknaden in de zitting.. ben gisteren bij Hugo geweest,meende ook dat ie de goede stoelen had maar mocht ook niet zo zijn helaas..maar wel een gezellige middag gehad. kijk maar es of je iets ziet staan. de wangen van de zitting die ik nodig ben zijn iets hoger en het schuim bestaat uit 1 deel. was afgelopen week ook bij Schaap en Bron,stond ook golf en stoelen leken op die van mij maar toen ik de stoel kantelde en het nummer controleerde zag ik een A staan i.p.v een G of M die ik nodig ben. |
Ik heb pa even laten controleren en de vulling heeft wel de door jouw gezochte nummer, maar hij heeft wel instap schade. Is een bijrijders zitting. Misschien kan je hem in het midden door snijden en ze aan elkaar plakken.
Je mag hem voor noppes ophalen in Nieuwediep als je er belang bij hebt. |
Even knippen en plakken uit mijn topic.
Ik heb dus nu de golf 3 zitting uit de bijrijderstoel met de wang van mijn eigen editionstoel :D Zo heb ik t gedaan: Vanmiddag dus de golf 3 bijrijderstoel maar eens gesloopt. Vanavond moest ook de edition stoel er aan geloven.... Het schuim kwam perfect overeen! Echter was hier ook 1 wang niet helemaal super meer, het kon opzich nog wel maar het was me niet naar de zin. Toen de stoute schoenen maar aangetrokken en het mes er in gezet :eek: De Golf 3: De Edition: De beide losse wangen: Morgen even goede lijm halen en de boel weer in elkaar lijmen. |
Quote:
best aangeboden maar daar heb ik deze week helaas geen tijd voor. |
als het goed is heb ik volgende week een hagelnieuwe op de deurmat liggen,uit duitsland en nog voor een mooi prijsje ook...
afwachten dus. |
dit topic mag gesloten worden......
heb vandaag de nieuwe binnen gekregen. |
mag ook slotje op......
|
All times are GMT +1. The time now is 03:51. |