VAG Fryslan treffen 2012
Kom maar op met die foto's.
Hoop voor jullie dat het daar beter weer is dan hier. |
Jij bent niet laat Jaap! maar het weer is hier wel een beetje nat..................ach ,als het maar gezelig is toch?
|
Quote:
Zet de koffie maar klaar! Het is altijd auto kijk weer. |
is de shop al opgebouwd Ernst? :lmao:
|
Als ik zo op buienradar kijk regend het nog wel even, dan blijft de cabrio mooi binnen, mocht het dan toch beter weer worden is het 10 , 15 min rijden naar de meet
|
Over een uurtje die kant op! :D
|
ben er straks ook..
|
ga vanmiddag wel ff kijken , is zzzzeer vochtig hier op het moment :mad:
|
Ben niet gegaan omdat het weer tegen zit,maar krijg net te horen van iemand die daar is dat het binnen is.
|
Deels in de showroom ja, niet alles is binnen denk ik.
Ik ga zo ook even die kant op, regen of geen regen, altijd gezellig. |
deels binnen idd . is binnen bij een dealer . |
Rond een uur of 13:30 lijkt het droog te worden!
Komt mooi uit met de planning :thumbup: |
aha, nog gezellig daar straks ook met een groepje die kant op!
|
Benieuwd naar de foto's.
|
We gaan zo die kant op!
|
Alweer terug van een verregende VAG Fryslan :redface: Erg jammer van het weer en erg jammer dat er zo weinig luchtgekoelds was te zien...
Was wel een spannend ritje met al die regen :D Ruitenwissers hebben overuren gemaakt (niet dat ze werken, maar toch). |
Was erg gezellig! Zou al vijf keer naar huis, maar telkens bleven staan te praten :D
Fijne koffie ook, hulde! Zelf geen foto's gemaakt, maar zag genoeg camera's rondlopen. |
helaas dit jaar niet aanwezig.. zie de foto's wel
|
4 uur en 20 min geweest , leuke auto's
weer veel mensen gezien en gesproken , was gezellig super jammer van het weer . maar dat heeft gelukkig niemand in de hand |
Jammer van het weer, dapper van de mensen die zijn geweest. Vriendin moest werken, ben met de kleine meid naar het zwembad geweest. Volgend jaar zeker aanwezig ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 10:16. |