Cl wielbogen bevestigen
Nu wil ik mijn cl wielbogen monteren.
Maar heb zo geen klipjes. En achteraan merk ik dat er geen gaatjes zijn... Nu wil ik dit met tec7 oid (silicone) bevestigen... Maar krijg ik dat later teru mooi van de carosserie/lak? Grtz |
Wielbogen van een CL ga je bevestigen met zwarte popnagels 5mm , geloof 5 per boog.
|
Als er geen gaatjes zitten gewoon de wielbogen er tegenaan houden en ff kijken of ze overal netjes aansluiten .
Dan ff vastzetten met schilderstape en gewoon 5mm gaatjes boren op de plaatsen waar de gaatjes in de lijsten zitten en monteren met pompnagels (liefst zwart). Let er wel op dat je de wielbogen niet te hard tegen de carroserie aandrukt want dan gaan ze zodra je ze definitief vastzet bol staan en dan komt er vuil tussen . Nadien als alles gemonteerd zit aan de binnekant van de wielkas even met tectiel oid de rand inspuiten zodat het niet roest. Oja om het jezelf makkelijk te maken ff op de krik of brug en wieltjes er af , dan weet je zeker dat je ook recht boort. succes. |
Quote:
Maar zo popnagels daar stopje toch niet mee wnr je wil? Aangezien je zegt liefst niet te hard aantrekken... Mschn tussen de karoserie en de boog een rondsel steken? |
All times are GMT +1. The time now is 15:51. |