Aanlopen banden
Hallo mensen,
afgelopen weekend de ta technix set eronder gezet en hij staat voren op zijn laagst. dat weekend naar de int. vag meeting geweest en nog zoon 300 km gereden deze week. en nu kijk ik naar me ats cup velgen met et 25 en zie dat de hele binnekant van me 165.50.15 banden weggevreten is! maar als ik ga kijken dan kan ik nergens zien waar die aanloopt. iemand een idee? de velgen zijn er al onder uit, er komen deze week exip velgen onder met nieuwe 165.50.15 banden! nu wil ik dit eerst oplossen zodat deze banden ook niet helemaal weggevreten worden! hier wat foto's: wie helpt mij verder? mvg Kenny |
kwestie van uitlijnen, doordat je je auto verlaagd hebt staan je wiel standen verkeerd en wringen je banden over het wegdek, keertje laten uitlijnen en het probleem is verholpen. (lopen dus niet aan maar slijten gewoon schuin af)
Mark |
okee bedankt, had wel overal in de wielkast stukjes fijne rubber.
hoe komt dit dan? |
toevallig niet een beetje geburned? je ziet wel aan de buitenkant van de wielen een donkere rand, is het niet zo als de auto inveerd de banden net de rand van je spatbord raakt??
|
nee niet geburned, en hij heeft nog wel wat ruimte om in te veren! (zowiezo vallen de banden binnen de wielkasten, de velgen niet)
ik wist dat de auto slecht uitgelijnd was, er zat tot afgelopen weekend een weitec vaste set onder, en toen waren de banden aan de binnekant ook al vrij ver op. maar nu sinds afgelopen weekend (ongeveer 300km gereden) is het tot op het canvas gegaan, dat vind ik het vreemde kan dat puur door alleen een slechte uitlijning komen? |
Die band zat zowiezo al niet zo veel profiel meer op, gezien de buitenkant van de band ;) . Zal dus goed kunnen denk ik als hij echt fout staat....
|
Quote:
Kort en bondig antwoord, JA |
thnQ komend weekend word hij uitgelijnd!
|
nieuwe banden goed laten uitlijnen, gelijk balanceren er bij. let ook op je centreer ringen of het nodig is ja of nee
let aub wel op bij wie je het laat doen. wens je veel succes |
All times are GMT +1. The time now is 17:47. |