Ombouw van mk1 cabrio naar g60
Wie kan mij informatie geven over het ombouwen van een motor uit een mk1 GLI bouwjaar 1985 naar een G60 motor uit een corrado.
Je krijgt zo veel informatie dat je de bomen het bos niet meer ziet. Wat ik heel graag wil weten is welke kabelboom en zekering kast heb ik nodig. De motor heb ik er al ingebouwd maar nu de kabelboom voor de motor. Kan ik het huidigge kabelboom gebruiken voor het overzetten van een G60 Corrado motor naar een cabrio met een GLI 1.8.motor?. Dat de kabelboom aangepast moet worden weet ik ook, maar wat moet er aangepast worden. Ik vraag dit omdat het voor mij de eerste golf mk1 carbio is. Wie van jullie kan mij helpen? Bij deze alvast hartelijk dank. Klaas Brongers ( KaliBro ) |
gebruik de search maar.. staan 100den topics hierover..
|
Is al heel vaak gedaan, ieder doet het weer anders. Daarom ook zoveel tegenstrijdige berichten als je zoekt en er zelf niet zo veel verstand van hebt.
Op www.golfcabrio.com zitten een aantal mensen die je zeker weten verder kunnen en willen helpen. Eventueel zelfs ter plaatse helpen met aansluiten. |
Op www.a2rescource.com vind je schema's mbt g60 motorboom en info over welke zekeringkast de auto heeft type 1 of 2 .
Welke motor ligt er nu in carb of injectie?. |
All times are GMT +1. The time now is 14:02. |