gepoedercoate boutjes monteren
beste vf'ers
heb hier eens een vraagje , heb net men bbs rm terug gaan halen van de poedercoater .. nu had ik daar de slechte boutjes ingedraait om de schroefdraad vrij te houden , maar ik vind dit er best wel mooi uitzien maar hoe kan ik deze degelijk monteren zonder schade te maken op de boutjes , ze zijn wel redelijk dik gecoat een dopsleuteltje 1maat groter met een doekje rond ? grtz jelle |
Quote:
Dat kun je inderdaad proberen maar ik denk dat het er af gaat, of dat je ze niet goed vast krijgt. Maar suc6 en we wachten op de pics :cool: |
ik zou zeggen, zeker geen maat groter, als de juiste maat past, dun laagje nieuwe motorolie, 1 klein druppeltje ofzo, en dan langzaam eruit draaien. dat is wat ik zou doen. maar mag je zelf weten natuurlijk.
succes ermee ;) |
Net zoals egels het doen... Heel voorzichtig. :D
|
heb net een extra setje boutjes gekregen . deze gaan gepolijst worden door een kennis , en dan zie ik wel . ik ga ze over 2weken zowieso heel voorzichtig demonteren , ik houd jullie op de hoogte ! ;)
|
uit ervaring kan ik vertellen dat dit niet mooi gaat worden.
|
Die extra set boutjes als die origineel zijn dan heeft polijsten geen zin, zijn van staal.
|
de gepoedercoate zijn dus al mislukt bij het demonteren .. heb het op alle mogenlijke manieren geprobeerd :shake:
en de andere zijn orginele ja , dus nu kan ik wss nog nieuwe rvs gaan kopen dan :( maar post kan dus close , korte conclusie het lukt idd niet .. of toch niet bij mij :D |
Jammer.. maar geluk bij een ongeluk die rvs kan ik leveren :D
|
Quote:
dankje voor het aanbod , maar hier in de straat zit ook een velgenboer die ze liggen heeft , scheelt toch weer wat in tijd en verzendingskosten , sorry ;) |
N.p. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 19:27. |