sierlijsten........
ik ben heel lichtjes aan het zoeken naar een ander golfje type 2.
nu heb ik mijn voorkeur naar het model zonder de wielkuiplijsten, maar wel met de dikke stootstrips aan de zijkanten (en dus ook de steenslagbeschermer voor het achterwiel). nu kom ik veel golfjes tegen die wel deze wielkuiplijsten incl dikke stootstrips hebben, maar nu vroeg ik mezelf af of deze lijsten zonder krassen op de lak die eronder zit zijn te verwijderen...........omdat ik dan toch zonder die lijsten wil. heb zelf nu ook een golf waar deze lijsten op zaten maar er kwam toen toch nieuwe laklaag op en eigenlijk niet op gelet hoe de lijsten er vanaf kwamen. weet iemand dit of dit zonder krassen kan, of is het 9 van de 10 keer dat er krassen en lakbeschadigingen onder vandaan komen??? |
Gewoon voorzichtjes te werk gaan Tijs, en de restanten netjes eraf halen met de fohn ;)
|
hey die lauwelau :D naja het probleem is dat ze niet gekit/geplakt zitten maar erop geschoven en daarna met popnagels bevestigd. tenminste ik neem aan de je met de restanten bedoeld de lijm/kit restanten.
|
Denk dat je dat kunt vergeten. De lijsten zitten altijd tegen de lak aangedrukt, daar heb je dus zowieso een slijtplek. Kan zijn dat ie door is tot op de primer, als je gelukt hebt niet, maar dan heb je nog altijd een ENORM kleurverschil met de lak onder de lijst
|
ja ben er na wat gezoek ook achter dat het zo zal gaan :( dan maar netzolang zoeken totdat er 1tje staat naar mijn zin
|
of je maakt hem naar je zin...
|
All times are GMT +1. The time now is 19:39. |