Bagged Jetta mk V
Goedendag
ik wil mezelf even voorstellen hier ik ben robbin en kom uit het gooi en zit hier nu al een tijdje op het forum mee te lezen. dus ik denk ik zal mezelf even netjes voorstellen ik ben in het bezit van een jetta uit 2006 hier is al het nodige aan gedaan waaronder -xenon koplampen -us grill -gti lip eronder -us gli skirts -us achterbumper lip -us achterlichten -luchtvering van bss -audi velgen -us gli dakhemel -golf 5 gti stuur -golf 6 gti interieur dus we zijn al goed op zeg om de jetta naar eigen smaak te maken nu ff wat fototjes bij het praatje ik hoop dat jullie het iets vinden groeten robbin |
vind het zeker wat, vooral van de voorkant ziet hij er erg dik uit.
alleen de velgen vind ik wat gewoontjes bij zon dikke wagen |
Nette wagen!
foto's van het interieur ook? :cool: |
Nice, zo wil ik de mijne ook wel hebben!
|
WOW! super mooie wagen heb je daar!
|
Heb ook een foto vanuit oostenrijk
een rolling shot en dan een fototje van het interieur ook wat stickers geplakt ook vorige week zondag naar show your dream in belgie geweest en daar is ook een foto gemaakt groeten |
Pracht van een wagen!
|
Ik hou niet zo van jetta's maar na het zien van deze vind ik ze toch wel potentie hebben.
Een super dikke wagen hoor, ik zou er niets meer aan doen. :thumbup: |
nog een paar kleine dingetjes ;-)
|
Erg netjes! Wat zijn dat voor SML's?
|
Dikke bak gek ! :D
Tijd voor een jetta shootje met Arno :giggle: |
Supervet! Ziet er goed uit.. :thumbup:
|
Quote:
DAt zijn orginele van een us uitvoering ze zijn alleen zelf in de bumper gemaakt ben nu op zoek naar een us bumper |
Quote:
Tanx ja een shoot is zeker leuk ben vandaag bij arno langs geweest gezellig ik zei al we hadden martijn ook even moeten bellen maar ze staan in het dikke mkv topic hoor volgende keer alle drie de jettas naast elkaar parkeren en schieten maar :thumbup: |
Quote:
Ow ja nu zie ik het! Je hebt ze alleen lager zitten dan dat ze bij mij zitten (originele US bumper), dat bracht me van de wijs. Vind deze locatie ook wel wat hebben, geeft een mooie lage uitstraling in het donker. |
Onlangs nog een rolling shot gevonden uit oostenrijk
binnen kort een dimmende spiegel erin maken en een regensensor dus weer leuke updates groeten |
Vandaag even in amesfoort geweest voor een meet en toch een paar fotos geschoten
was een geslaagde dag ben niet lang geweest maar toch dik de moeite waard greets |
All times are GMT +1. The time now is 11:50. |