Nog een accessoire erbij
Vandaag ff mijn verjaardagskado schoongemaakt en in mijn auto gelegd.
|
lache!
|
Mooi om de boel er onder heel tel aten ;) . Heeft wel wat vond ik :biggrin:
|
dat zijn echte blikvangers!! NICE
|
Kwil ook jarig zijn
|
Quote:
Je bent net jarig geweest man !! en ik wist niet dat je al 93 was :confused: :biggrin: :biggrin: |
Owww
ik val door de mand. Morgen stuur ik mijn kleinzoon naar de barn om jullie op te vangen hee |
Quote:
Is goed ! ;) Wat heb je koud staan, de juups of de koffie ? :D |
Juupkes, DUVEL , LEFFE, MAES,
ookwel heineken en Amstel |
Ziehier
|
Quote:
heheheh, ben blij dat Keverpech rijd ;) |
Wow mooi nieuw stuur man! gefeli!
|
Uhm, het ging eigenlijk om de matten.
|
Quote:
:D :tongue: |
ziet er goed uit!!!!!
|
Gaaf zeg! :cool:
|
Gave bekerhouders! Btw, wat voor 'engs' hangt er aan je binnenspiegel? Wel een mooie match met je matten.
|
Quote:
Haha, dat is een mirrormuff. Ik heb ook rode NOS stoelhoezen liggen, die gaan er binnenkort ook in. En over muff gesproken. De hoezen hebben iets van 40 jaar gelegen en dat kan je goed ruiken. Mocht iemand nog een rode hoes hebben voor de achterbank, hou ik me aanbevolen. |
NICE oskar!! Hoe kom je er telkens weer aan!?!!?!!
|
Quote:
Het stond er bij bientje :D Quote:
|
Weet het ook wel, maar hij loopt altijd tegen mooie accesoires aan, vandaar:
"hoe kom je er telkens weer aan" ;) Schnappie? :) |
Trouwens ik zie het nu pas..... Die spiegels! Toch dat model dat aan het eind van de flank-sierstrip zit? Echt fraai.
|
Quote:
Klopt, zgn. 'Albert'-mirrors. Ook wel zwanenhals genoemd. Zijn vrij uniek, een setje komt nog wel es voorbij op the samba. In goede staat is $300 USD nog weinig ;) Zitten btw bevestigd door het scherm heen en de strip is enkele cm's korter! Zeer fraai idd! :cool: |
Quote:
Sabine, ik ben gewoon altijd op zoek. En wie zoekt, zal vinden. Ik ben al een hele tijd bezig met het verzamelen van leuke items. Zelfs toen ik ff geen vw had, ben ik gewoon doorgegaan omdat ik wist dat er wel weer een vw zou komen. Het lijkt maar alsof ik steeds nieuwe dingen heb gekocht, maar dat is dus niet altijd zo. Als het zo was, dan zou ik wel heel een heel vet salaris moeten hebben om het te kunnen betalen. |
Quote:
$300,- per set is inderdaad weinig. Zal eerder per stuk zijn. Als je goed kijkt, zie je dat het spiegeltje zelf een kapje heeft. Dat is ook een albert, alleen net ff zeldzamer dan de normale. Alleen de spiegels, zonder de zwanenhals verkocht ik laatst nog voor gemiddeld $250,-. (waren NOS en ze zijn op) Ik zoek er nog wel eentje voor de passagierskant. Iemand? |
haha ja precies!! Wilde al vragen waar je werkte.... ;)
|
Nog een foto waarop de spiegels beter te zien zijn.
|
Albert met kapje
Quote:
Hier nog even foto waarop je hooded albert nog beter te zien is, hehe |
Haha, je kon het niet laten he?
|
En wat lezen we daar in spiegelbeeld? LOL
|
Er staat een set Alberts op the samba : check
|
Zaterdag ff bij mr. VA geweest.
Meteen maar ff de spatlappen gemonteerd. En niet te vergeten.. Mijn kachel doet het weer! Thanx Leon! (hmm, volgens mij hangt de bumper nu wat scheef..... lekker dan.) |
Ook weer een goeie aanvulling op de rest!
:cool: |
Quote:
Jep, was gezellie :D Kachel was zo gemaakt, maar wel de meest vreemdsoortige kachel die ik ooit gezien heb :) :confused: |
Vreemd of niet vreemd. Ik brandde er bijna uit op de terugweg. Moest er ff een raampje bij open doen. Ben er tevreden mee zo. Nu de standkachel nog ff een keertje fixen.
Maar eerst nog wat opties......... |
Quote:
BETER :D Die ouwe vlammenwerper krijgen we ook nog wel een de praat, komt wel goed ! |
Tja, zo op het eerste gezicht lijkt alles erop en aan te zitten. Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Maar komt wel, het wordt zomer, dus niet echt nodig nog.
Dit is wel nodig :D :D :D En deze staan ook in de planning van deze week: More 2 come... |
gaaf man... wordt `n echte "full option" kever :D
|
Is inderdaad en erg vreemde kachelpot! :confused: Maar goed, als hij maar werkt! :)
|
wat is dat op die laatste fotos?
|
All times are GMT +1. The time now is 07:01. |