passat 32b van Thafox!
zoo.... kheb hier al wat gepost voor het verlagen van mijn passat 32b uit 86...
nu toch maar eens wat foto's van de passat :) ... zo gekocht: het cleanen van de passat :D ... verwijderen stootlijsten , weg halen antenne... en hem in de grondlak zetten.. al lekker clean hier! :D de zijkanten zijn nu compleet gedaan... nu nog de voorkant, achterkant en dak :) |
Is dat verbreed G60 staal? In welke maten?
|
Vette kleur man! Lijkt wel op die van mij :D
|
Nice, heb er ook 1 gehad, zal eens een pic zoeken.
edit: pic gevonden |
Leuk!!! :)
Bumpers even behandelen met OK-wax, 60mm omlaag en gaan! En mijn oude 32b van '87; 't Blijven heerlijke auto's :drive: |
Ja, heb weinig auto's gevonden die zo lekker reden :)
|
Quote:
Volgens mij eens gezien in Biddinghuizen een aantal jaren terug. Toen was ik er met een Audi 90 2.2 5cil. van 1985 :D |
UPDATE!
Vandaag weer lekker bezig geweest.... Imperial eraf.... alle gaten dicht:D .... deze week verder met het gronden van de auto ! .. en dan alles in de goede kleur zetten... Ook een setje extra veerpoten gekocht. die binnen nu een 2 weken wordt aangepast met een schroefset weet iemand van jullie misschien een leuke kleuren combi? Even gekeken hoe laag we hem kunnen douwen met 3 man:D ... |
Lekker creatief bezig zo op straat! Ziet er wel goed uit!
Gaan die knipperlichten op de voorschermen er ook nog van af? |
heeee ...
volgens mij moeten die zijknipperlichten er opzitten |
Dus je hebt de gaten in het dak gewoon dicht geplamuurd?!
|
haha ja!...
hoezo>? |
nee, die zijknippers moeten er beslist vanaf! lelijk en niet origineel!
Waarom het imperial eraf? Ik zit juist te denken om er eentje op mn 81'er te zetten, heb er toch nog eentje staan... welke maat gaten zijn het eigenlijk?? :) |
gaten zijn M8 :) .... dus valt mee...
maar mag het eraf ivm de APK ? |
Ik zat te zoeken naar het imperiaal, maar je bedoeld je dakdragers?
Eraf kan, maar erop vind ik bij varianten altijd mooier. Voor de APK maakt het niks uit. Ze zullen het waarschijnlijk niet eens merken. |
Quote:
Niet origineel? Ik heb ze daar ook hoor :thumbup: |
Zijn trekhaak-knipperlichten. Zekers after-market en niet-origineel. Maar ooit moesten dat soort dingen er van de Nederlandse wetgeving op zitten als je een trekhaak had...
|
Ik ben misschien wel de laatste die het mag zeggen, maar vind het eerlijk gezegd een beetje zonde dat je hem overschilderd. Vind de auto in die kleur met die imperial's echt vet! doet me denken aan that 70's show.
Desalniettemin ben ik erg benieuwd naar het resultaat :). |
Quote:
Ben bang dat dat niet lang goed blijft - beter dichtlassen en dan strak maken. |
Stoere boot! Alleen dat dichtplamuren van de dakdragergaten is wel héél erg beunhaas. 6 ronde plaatjes zijn er zo ingelast. Ga je zelf trouwens de schroefset maken?
|
we gaan idd zelf de schroefset maken..
want hij moet zo laag mogelijk komen te liggen |
Dat zijn de goeie berichten! Draadbussen en veren kun je hier redelijk goedkoop (+/- 120 euro incl verzenden) kopen.
|
Ga je die schroefset ook in elkaar plamuren. :D
Die gaten op het dak gaan zeker weten met de tijd zakken. Vind het een beetje zonde dat je hem over rollerd. Paar nette wielen en een beetje verlagen was al genoeg geweest. |
zo even lekker bezig geweest aan de veerpoot .. voorbereidingen voor de schroefset!
|
Dit blijf ik even volgen :D
Mag ik trouwens nog weten of dat nou G60 staal is wat eronder zit? En welke maten? |
Ja, ik ook.. hier ben ik benieuwd naar :)
|
mij hebben ze verteld dat het golf2 verbreed staal is... of het g60 staal is durf ik niet te zeggen.. zal morgen even kijken voor de maten
|
Als het 15" staal is, lijken ze wel op stalen velgen die ik vroeger onder mijn Golf2 had, dat waren toen velgen van een Corrado/Passat 35i, was mij verteld. Vrij zeldzaam, 15" staal in 4 X 100.
Ik blijf dit verlagingproject ook volgen, hoop dat het lukt en dat ie flink laag wordt!! |
volgens mij is het 14" polo staal.
|
Quote:
beter bekend als G60 staal ;) |
Quote:
En nog nieuw verkrijgbaar bij de dealer !! |
Oké, dus ook G60.? Wist ik niet, haha, en dat ze nog nieuw te krijgen waren, ook niet.. Ach.. zoveel weet ik ook niet...:P
|
Haha, was vanmiddag ff in de schuur aan t zoeken naar een onderstel voor Arne... Zag ik de poten liggen die onder mn blauwe passat vandaan kwamen, die was behoorlijk laag op de beunmanier.
Dat de veren gewoon afgeslepen waren wist ik al, maar die schotels waren ook losgeslepen... en gewoon op t laagste punt gezet, klaar! Mooie beunmanier, maar als ik t laat vastlassen is t weer 2 tot 3 centimeter winst op welke verlagingsset dan ook, ik bewaar ze nog ff :) Kiek, zit geen motor in ;) |
iemand enig idee hoe ik de voor en achterbumper eraf kan krijgen?:D
|
Even onder de auto kijken, zit heel simpel, 2 bouten per steun.
|
Thanx!
|
http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=113&t=43534
kunnen jullie hier wat mee? kwam ik tegen, denk efkes linkje leggen. |
Ga je de originele dempers gebruiken voor de voorpoten?
|
heeey mensen na lange tijd niks meer gepost te hebben ziet de auto er nu zo uit! ...
hij staat nu bij de Airride boer!!:D.... alleen moet ik nog -40mm schokdempers hebben voor de voorkant.. iemand een idee? |
Kan het zijn dat ik jou laatst in geleen gezien heb? rij zelf in een grijze jetta 2.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:16. |