ff wat foto's
Vandaag met de kever naar het werk gegaan om vanavond door te rijden naar 7Huizen. Mijn collega heeft ff wat foto's gemaakt die wel leuk genoeg waren om ff te posten.
|
Ziet er goed uit! Zeker de moeite om die te posten!
|
Wat voor een lens heeft hij er op zitten???
foto's eh.. ik bedoel, de auto ziet er goed uit! |
Ja kreeg een beetje koppijn bij het bekijken van de eerste foto, heel vaag, loopt rond lijkt wel! Maar wel cool!!!!
|
Quote:
Fish eye geloof ik, maar schiet me er niet op af want ik heb niet erg veel verstand van camera's. Was wel een hele dure geloof ik.. :confused: |
Foto's zijn wel van hele goeie kwaliteit, en zo'n foto is ook vet om te vergroten en in te lijsten!
|
ja is een fish eye lens.
|
mooie bandjes en velgen! superrr
|
super!
|
mooi hoor
|
erg mooi, fish-eye rules ;)
|
straks ff IRL aanschouwen !!
Cool :cool: |
Erg mooi, heb je ook nog normale foto's? Die zou ik ook wel willen zien namelijk :cool:
|
vind die redlines nog steeds supergaaf! foto's zijn ook te gek!
|
ik mag er wel over, die combie van bandjes en velgen
|
Echt een mooie kevert inderdaad, en erg stoer zo die ronde foto's. Inlijsten!! :D
|
ik wil ook zon lens (en zon kever wil ik eigelijk ook wel :D )
|
Quote:
Hmm, dit zijn de normale foto's. Ze zijn gemaakt met een fish eye lens, dan krijg je van die ronde foto's. Als je foto's van mijn auto wilt zien, moet je even bij de evenementen verslagen kijken. Daar staat ie af en toe tussen. En als ik weer nwe foto's heb, zal ik ze posten. |
erg mooie foto's
|
Quote:
Hier Oskar, op volksaddiction.nl staan er zat :D :D |
Dank je Leon.
|
Quote:
Geen dank gozah ! En nu ik die foto's zo terug zie moet ik zeggen....die redlines staan SUPER !! Zou ze bijna zelf kopen :D Staat alleen niet op mijn auto ben ik bang, en hoogstwaarschijnlijk komt er een setje 17" onder ;) |
We kunnen mijn wielen wel een keer onder je auto zetten. Kan je meteen ff zien hoe brm's en redlines staan.
|
Quote:
hmmmmmmm, wel een geinig idee !! Alleen staat mijn kever op 5x130....kan ik de wielen maar met 1 boutje vastzetten ! ach....zo hebben we bij keverpech ook de fuchsen gepast ! :D |
Ik kom wel een keertje op een zaterag of zondag naar 7huizen, dan proberen we het wel ff. 1 boutje is prima om te kijken hoe het zal staan toch?
|
Quote:
Tuurlijk, kan best !! Ben wel benieuwd....BRM's onder mijn kever :D :D |
denk dat dat niet te verslaan is met wat dan ook Léon ;) :D
|
Quote:
JAWEL ! hahaha (laat gerkie het maar niet horen...LOL :D ) |
Kan ik ook ff zien hoe fuchsen onder mijn auto staan? Of gaat dat de andere kant op niet met 1 boutje?
Kan ik vast aan het idee wennen.... |
Quote:
Tuurlijk kan dat !! Hebben we bij keverpech ook gedaan ;) |
Real Life BugSelecta!!!
|
Sorry jongens maar dat i-d'tje van jullie gaat niet lukken!
BRM's zijn 5 x 205 dus die krijg je nooit met 1 bout vast gezet op een 5x130 trommel/schijf. Tenminste, niet met de naaf in het midden. |
All times are GMT +1. The time now is 05:19. |