Retro hans slammed t2b panel op fuchs.airride er onder met foto,s..!!
ja ja na de kever verkocht te hebben is het weer tijd voor wat nieuws.
tsja aangezien ik meer een bus man ben.. heb ik deze jongen maar aangeschaft.. verlaagd dmv dropped spindels verstelbare vooras adjustable springplates achter. en fuchs wielen. plannen.. iets laswerk verrichten (kriksteunen en een gaatje onder de stoel) motor in orde maken 1600cc. reclame er af vervangen door andere reclame.. wat?? dat hou ik nog effe geheim.. morgenvroeg haal ik m op groetn hans :cool: |
gave aankoop!!
|
dik ding.....
|
Tof apparaat! Waardige vervanger voor de kever!
|
Superstoere bus Hans!!
|
Coole bus :thumbup:
|
leuk ding !
|
Hansie! Dikke bus kerel! Ik zag je kever afgelopen week op een aanhanger voorbij komen achter een witte mercedes richting twente?
|
Ziet er super uit alleen zit er nou een brandplek onder dat rooster links aan de zijkant?
|
Blijft leuk een panel!! Ik ben zelf nu volop bezig met mn 67er T2a Panel..(was ik er maar nooit aan begonnen... ;))
@Patjetta...Ik ben bang dat die plek doorgerot is...bekende plek bij die roosters,blijft vocht in staan. |
Oke dat is wel zonde dan.
Ik vind het echt onwijs gaaf die panel bussen. |
He danny..
Klopt ze gingen daarna nog een auto halen in haaksbergen.. Plek is niet rot.. Zit m echt onder de lak... Geen idee wat het is... |
Super Hans !!! Prachtige aanwinst.
|
Hele gave bus!
Zul je een hoop plezier aan hebben denk ik :) |
Leuke bus Hans!
|
dik stuk hans,,,gaat wel weer goed komen,,,,,off nie da..n
|
coole bak!
|
Mooi buske! Staat ook lekker op z'n wielen!
|
Superrrr :thumbup:
|
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
|
Goeie vervanger voor de kever! Leuke bus om te zien :thumbup:
|
waar blijven de foto's, je heb hem thuis staan toch? ;)
|
wat een gaaf ding zeg :thumbup:
|
zeker een mooie bus..alleen dat verlagen kost al een klap geld!
Quote:
hoezo? valt het tegen? wel een mooie bus om te zien namelijk! |
Quote:
Tegen vallen is een groot woord..maar gaat aardig wat meer werk in zitten dan verwacht.. |
Dank allen.
Heb dr inmiddels opgehaald. Ze staat nou in deventer bij aircooled.nl voor wat laswerk. Daarna ga ik er eens lekker mee cruisen.... En rustig bezig met het interieur.. Fotos volgen nog. Staan inmiddels wel op m,n facebook.. En hajee je hebt gelijk wat verlagen betreft. Vandaar ook deze aankoop.... ;) |
Welke bandenmaat ligt er om de fuchsen?
|
Mooie aankoop. :thumbup:
Ben benieuwd wat voor reclame erop komt. :D |
zeker een mooie bus..alleen dat verlagen kost al een klap geld!
Quote:
hoezo? valt het tegen? wel een mooie bus om te zien namelijk! |
effe paar foto,s..
verders update v het laswerk komt dr aan. wordt aan gewerkt..!!! |
ziet er leuk uit, heb ook een T2b, heb reeds verlaagde vooras liggen. Dropped spindels ook nodig? Waar haal ik deze best?
|
zou zeker dropped spindels doen.
zakt ie nog mooi een stuk. Aircooled.nl deventer heeft ze wel.. |
Nice, nice, nice....!!!
|
Zo hier wat foto,s vd werkzaamheden tot nu toe.
kriksteunen zijn besteld en komen er volgende week onder. dogleg is vervangen..en gat onder de stoel is ook al dicht. gatenkaas.. donor motor groetn uut heerde |
goed bezig! Leuke bus om mee te cruizen inderdaad, veel plezier ermee!
|
Oud ijzer kan goed roesten he... :)
Succes met je plannen! |
thanks..
en of het kan roesten maar goed alles wordt weer netjes dus kan straks weer jaren vooruit..!! |
Quote:
Dat laswerk aan de onderkant ziet er naar mijn mening toch niet echt netjes uit... :rolleyes: Wel een toffe bus ! :thumbup: |
idem,,,,apk lasjes,,verders vind ik de bus donders dik,,,,,en de groenten uut wezep..
|
Jep dat klopt als een bus..
Ga m ooit laten tuben vandaar de wiel kassen op deze manier.. Centjes zijn op.. Maar dat komt volgend jaar weer..dus dan wordt de boel er aan beide kanten uit geslepen..en meer ruimte gecreeerd voor de wielen... ;) Komt goed..!! |
All times are GMT +1. The time now is 23:21. |