welke kit tussen bbs-rand en hart
zoals het topic al luid: welke kit moet er tussen de bbs-rand en het hart
Sikaflex is me verteld, maar hier zijn 215 soorten in dus wie weet welke? |
niemand??
|
ik heb begrepen zuurvrije kit, maar heb zelf besloten m'n velgen toch maar niet te splitten voor het polijsten, dus heb er verder niet echt aandacht aan besteed, sorry.
|
ik ga gewoon zwarte sikaflex gebruiken .. die ze ook gebruiken op schepen.
Wil morgen wel ff voor je kijken welke dat is ;) *ps: alex, die velgen heb ik verkocht, zogoed als, daarom heb je nog geen foto's en maten :o * |
in sikaflex heb je ook weer 12 verschillende soorten..ik kan het weten..ben de sikaflexman..
:D |
waarom geen zwarte hibrifix??? lijmt als de kolere
|
hibrifix staat gelijk aan sikaflex...enkel sikaflex heeft betere eigenschappen betreft weerstanden in bv zout etc
|
euhh dus welke word het Sikaflex211,252,291,292,552?
moet het perce een zuurvrije kit zijn of maakt dat niet uit? ik let zelf vooral op de temperatuurbestendigheid cabrio16v van die velgen maakt niet uit, denk toch dat ze voor niet pasten |
ja zuurvrij is een vereiste meen ik.. anders gaat het volgens mij reageren met lucht en andere dingen, en das nie goed
|
Ik heb nu kit van Kelfort type siliconenkit-NO (bij een speciaal zaak) op het oog.
Het is een hoogwaardige, schimmelwerende, duurzaam elastisch blijvende afdichtingkit. Heeft een bijzonder goede hechting op uiteenlopende onderdgronden. Temperatuur bestendigheid –40 tot +150 graden. En volgens de verkoper zuurvrij. De meeste zuurvrije kitten zijn schimmelwerend. Gaat wel goed denk met deze kit? Ik ga eerst een stukje proberen….... |
Mr. Sixpack moet dit toch weten??
|
denk dat mr sixpack op vakantie is ofzo, hij reageerd niet op mail
|
denk eerder druk alex:D:D
|
yep, hij was er gisteren nog..............hij is nu natuurlijk als een wilde aan het polijsten voor het seizoen.
|
Quote:
Dat komt denk ik omdat hij met niks anders bezig is als e-mails beanwwoorden met mensen die vragen of hij tijd heeft om velgen te polijsten. Als ie zin in tijd heeft om te reageren zal hij dat zeker niet nalaten |
Idd, Sixpack niet storen, die is hard aan het werk met mijn wielen :p
|
ok ok maar laten we even "on topic" blijven
uit mij eerste proefstuk blijkt de Kelfort een beter hechting te hebben had twee oude plamuurmessen, met allebei de kitten naast elkaar, tegen elkaar geplakt |
|
denk eerlijk gezegt dat het niet veel zal uit maken, maar ik ga toch voor de kelfort denk ik http://www.kelfort.nl/awm/bestanden...51_52_53_54.pdf
die is zuur vrij en tot een hitte van 150 graden bestand is die Sikaflexx 291 zuurvrij? |
kan het niet vinden zo snel , maar neem aan van wel...
het is igg bestand (kortstondig) tegen brandstof en goed bestand tegen zoutwater... en bestand tot 90 gr. Lijkt mij meer dan genoeg. Deze kit is wel te verkrijgen bij de betere watersportsjop ;) |
zijn we het met ze alle eens dat als je gewoon een kwalitatief goede kit neem dat het wel goed komt?
|
Quote:
hee richard wel een late reply maar hoezoe ben jij de sikaflex man>? Doe jij in kitten of zo?? |
nee raad al sinds mensenheugenis aan op vw fora dat mensen sikaflex moeten gebruiken..enkel niemand [ buiten de bootjesmensen] kent het..
dus werd ik altijd gekscherend de sikaflexman genoemd..[ omdat ik de nr van sikaflex bijna allemaal wist] |
wij gebruiken in de boten alleen maar sikaflex kit
en geen enkel ander spul |
Quote:
Ik ken et wel, maar heb et ook verkocht op me werk. Alleen is het redelijk prijzig waardoor mensen er vanaf zien. Men heeft liever een goedkopere kit, mja dat merken ze later wel... :D |
gebruik het al vanaf mijn 3rde jaar... zodiacje maken..:D
|
velgen zijn klaar en ik rij er al weer meer dan een half jaar op. Met de kit geen problemen, maar na 2 weken rijden stond er 1 band leeg. In eerste instantie denk je natuurlijk aan de kit, maar dit was een grote spijker. vorige week stond de zelfde weer leeg, maar er zat geen spijker in. Was dit keer het ventiel..... Voor wie de velgen nog even wil zien: www.vwforum.nl/ftopict-34025.html
|
Quote:
AHAA vandaar, Ja ik ken ook de soorten van sika. Ook van de andere kitten. Was even nieuwschierig. Maar volgens jou ries is sika beter dan hybrifix? Goeie tip dan. Lijmt die sika dan ook want de hybri is echt een lijmbeest. |
buiten de boten mensen kennen glaszetters/schilders ook wel sikaflex hoor ;)
|
Alextromp55: ik begrijp dat jij de Kelfort-kit hebt gebruikt? Dan is dat evt. dus ook een goede optie.
|
nee raad al sinds mensenheugenis aan op vw fora dat mensen sikaflex moeten gebruiken..enkel niemand [ buiten de bootjesmensen] kent het..
Klopt,ik heb als scheeptimmerman gewerkt,die rommel is ontdenkbaar in de scheeptimmerij. Het is alle J..........duur maar verschrikkelijk sterk.;) |
dampt dat zuur er niet gewoon uit dan?
|
nee dat zuur dampt er niet uit..
zuur-->alu kan je zelf wel bedenken dat dat niet goed gaat.. |
en ik ken sikaplex ook want staan 2 tubes hier inde garage is echt super spul
(bv kitten van randen op vwtjes hihi) |
All times are GMT +1. The time now is 22:46. |