Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Verslag 4th Int. Parkstad VAG Event 11-09-2011 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89794)

sixpack 11-09-2011 14:22

Verslag 4th Int. Parkstad VAG Event 11-09-2011

Post hier je pics en verhalen :thumbup:

Audi50_G40 11-09-2011 15:19

Vanmorgen van half 10 tot half 11 geweest, slecht weer en zag er naar uit dat het ook zo bleef, daarom maar naar de XXL meeting geweest, maar viel ook tegen,

Cabbie_mk3 11-09-2011 15:23

prima vermaakt vandaag ondanks het sochtends slecht weer was !

sixpack 11-09-2011 15:36

Quote:
Originally Posted by Audi50_G40
Vanmorgen van half 10 tot half 11 geweest, slecht weer en zag er naar uit dat het ook zo bleef, daarom maar naar de XXL meeting geweest, maar viel ook tegen,

Ja, dat het minder weer was konden we allemaal zien... en dat zal op die XXX meeting ook zijn dan toch ?

maar hoe was de meeting?

HB24 11-09-2011 15:43

Ben ook maar een paar uurkes geweest vanwege het slechte weer, nochthans stond er genoeg kwaliteit :)

Audi50_G40 11-09-2011 16:53

Bij XXL meet was het mooi weer, maar niet veel mooie auto's!
Paar leuke vwtjes gezien, en de rest hou ik niet van dus jah....
En jammer dat er 7 meetings op de zelfde datum waren!
Als het goed is nog wel een mooie aankomst foto...
komen die op parkstad te staan?

Vw4Ever 11-09-2011 16:53

Vandaag ook geweest was weer gezellig ondanks het weer. Scheelde dat je redelijk droog kon staan.

williammx 11-09-2011 17:34

ik vond het niet veel bijzonders daar :P en weer was bout!! wel een paar zeer bekende wagens daar , die overal opvalen, conclusie :kerkrade was mijns mening matig.....

Misha 11-09-2011 17:51

Ik vond het wel leuk! Weer was in het begin beetje pauper, maar even onder het afdak of even bikken bij de BK
Het werd vrij snel weer droog en dat bleeft het ± de rest van de dag. Stond leuk spul, goed terrein, geen dure entree..

Heb nog wat foto's gemaakt ook, die volgen asap!

tiefflieger 11-09-2011 17:59

Vond het ook weer gezellig vandaag !
De hele middag nagenoeg droog weer, wat leuke standjes en toiletten enz prima geregeld.
Entree 5 euro per auto ongeacht de inzittenden lijkt me ook niks mis mee.
Helaas geen foto's vandaag.

matt202 11-09-2011 18:03

het weer heb je niet voor het uitzoeken,
kwaliteit van deze meeting is dik in orde.
het is alleen jammer dat er toezeggingen gedaan worden vanuit mensen die met hun wagens zouden komen en dan uiteindelijk op het laatste moment afzeggen vanwege het weer.. daar valt de organisatie niks te verwijten..

De Limburger 11-09-2011 18:22

Quote:
Originally Posted by matt202
het weer heb je niet voor het uitzoeken,
kwaliteit van deze meeting is dik in orde.
het is alleen jammer dat er toezeggingen gedaan worden vanuit mensen die met hun wagens zouden komen en dan uiteindelijk op het laatste moment afzeggen vanwege het weer.. daar valt de organisatie niks te verwijten..

+1 :thumbup:

passatgt16vg60 11-09-2011 18:35

Ik vraag me af waar de foto's blijven :thumbup:

subdivision 11-09-2011 18:57

Vandaag met een aantal subdubbers naar de meeting van vw club Parkstad geweest.
Op de heenweg het mooiste weer van de wereld.
Maar daar aangekomen was het weer slecht.
Maar ik de loop van de dag werdt het gelukkig droog.
Het was voor mij het eerste jaar, maar wat een top terrein , hele mooie locatie.
Eettenten waren goed in orde, Burgerking op loopafstand.
Leuke kraampjes en ondanks het weer een hoop dikke wagens.

Zeker een voor volgend jaar. Top

Hier een voorproefje van mijn foto's:

De rest volgt zsm in ons fotoalbum.

Voor een vergroting, stuur me maar een pb.

matt202 11-09-2011 19:23

@ eddy: niks meer aan doen, de wagen is echt af zo!

@ ronny a.k.a. de limburger: scheurneus! ;-)

@ ronaroot: toch maar weer de mercedes velgjes erop gelegd?

:thumbup:

De Limburger 11-09-2011 19:36

Haha ja was heel even nodig haha.. Even lekker een stukje iets harder dan normaal rijden, maar het nog binnen de perken houdend dacht ik zo..

Voor de rest kan ik zeker zeggen dat ik iedere wagen gezien heb,(aangezien ik ze samen met nog een paar andere begeleid heb naar de plaatsen) en ik ook moet zeggen dat de jongens van Parkstad zeker hun best hebben gedaan, en dat er ondanks het slechte weer er toch genoeg wagens waren. Ook het niveau was goed genoeg, zeker waren er enkele wagens die misschien iets minder waren maar het kan niet altijd feest zijn.

golf1bart 11-09-2011 19:37

Vandaag ook geweest :thumbup: was dik voor elkaar daar en er hing een gezellige sfeer en veel mooie auto's.
Volgend jaar zeker weer. Mannen en vrouwen van de organisatie bedankt voor een gezellige dag :thumbup:

PoloLG 11-09-2011 20:05

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Haha ja was heel even nodig haha.. Even lekker een stukje iets harder dan normaal rijden, maar het nog binnen de perken houdend dacht ik zo..

Voor de rest kan ik zeker zeggen dat ik iedere wagen gezien heb,(aangezien ik ze samen met nog een paar andere begeleid heb naar de plaatsen) en ik ook moet zeggen dat de jongens van Parkstad zeker hun best hebben gedaan, en dat er ondanks het slechte weer er toch genoeg wagens waren. Ook het niveau was goed genoeg, zeker waren er enkele wagens die misschien iets minder waren maar het kan niet altijd feest zijn.

haha een rotonde 3x rond.. Maar wel een heerlijk geluid :D!
Heb nog effe bij je jetta staan kijken, echt super!

Verder een gezellige dag, jammer van het weer.
Dikke auto's gezien, organisatie top, gezellige sfeer dus heb me geamuseerd :thumbup:

eddyvwone 11-09-2011 20:09

Quote:
Originally Posted by matt202
@ eddy: niks meer aan doen, de wagen is echt af zo!

@ ronny a.k.a. de limburger: scheurneus! ;-)

@ ronaroot: toch maar weer de mercedes velgjes erop gelegd?

:thumbup:

Dank je maar er zijn altijd een paar dingen wat je wilt veranderen en verbeteren.
Dus dat zal deze winter op het programma staan.
Vandaag goed naar mijn zin gehad mooie wagens gezien.
Mooie fotoshoot gehad waar ik heel erg benieuwd naar ben Nogmaals Bedankt Danny.

Nog een paar nieuwe gezichten gezien bij de auto's.
Jacky succes met je ombouw zal er wel eens naar vragen.

Grtz Eddy

Jongens van Parkstad :thumbup:

Weer alles goed geregeld en toch een mooie opkomst volgens mij wat ik zo gezien heb.
Ondanks dat het weer in het begin wat minder was.
Op naar volgend jaar.....Zeker weten

the Kid 11-09-2011 20:31

Vandaag ook ff komen kijken samen met golf1bart. Het was een mooi opkomst heb weer veel moois gezien (liever 100 mooie auto's dan 1000 bras auto's) en hoop er volgend jaar bij te zijn with my own rides :thumbup:

see you next year :D

Misha 11-09-2011 21:46

Set: http://www.flickr.com/photos/392566...57627647627868/

De Limburger 11-09-2011 23:16

Heel dikke foto's.

hajee 12-09-2011 06:06

die zwarte golf VI met lamborghini wielen en remmen..wat een ontzettend dikke auto is dat toch... :cool:
@mischa: mooie foto's..

Jacksters 12-09-2011 07:02

Gister ook na Parkstad geweest.
Heen en terug weer regen.. Snel even daar de auto gewassen en het bleef droog.

Goeie middag gehad Parkstad meet hangt altijd een gezellig sfeertje en je spreekt er veel mensen.
Nog even een broodje en wat drinken gehad van de Parkstad vrouwen bedankt daarvoor :)

Eddy bedankt voor de info zal er eens rustig mee beginnen.
Dus de kans is groot dat we elkeer nog vaker spreken.

Parkstad Crew bedankt voor de leuke dag en de lege tank op na volgend jaar ;)

b_elev 12-09-2011 07:32

hier de foto's van mijn kant

was een thuiswedstrijd dus maar even gaan kijken

was allemaal goed geregeld jammer van het weer maarja

classicline 12-09-2011 07:56

Was een super gezellig dagje!

Volgend jaar weer dabei :)

ronaroot 12-09-2011 08:03

wat een weer hebben we gehad ..... maar desondanks wat hebben we genoten !!!! :thumbup: :thumbup:

Is gewoon top om te zien dat ondanks de regen mensen komen en
zich ook bij een volgende bui niet laten verjagen, "that's the spirit"

Natuurlijk enorm goeie hulp gehad van de vrijwilligers onder leiding van Ronnie :thanks:

Veel mensen gezien die gezellig in gesprek en/of aan de koffie :D waren.

Wat het totaal op een goed lopende maar vooral gezellige dag heeft gebracht :thumbup:

namens de hele vwclubparkstad crew: bedankt !!!

Helaas heeft bij ons niemand de tijd gehad om foto's te schieten dus mensen laat er nog maar meer komen ;)

Opa 12-09-2011 08:13

Leuke dag gehad ondanks het matige weer in de morgen.
Toch best een behoorlijke opkomst, stonden meer auto's en kwaliteit dan op menige meeting terwijl dit eigenlijk officieel "slechts" een meet en greet was.

100 punten voor de organistatie, eten op het terrein, sanitair dik in orde en ook een paar stands aanwezig. En dan ook nog heel wat mannen die toch echt van ver kwamen om daar aanwezig te zijn :thumbup:

Op naar volgend jaar en complimenten voor de mannen van Parkstad!

Grtz H

PimVW 12-09-2011 08:36

Ben met n groep uit Zeeland hier heen gereden. Was super gezellig, echt n goede sfeer! Nog wat bekenden gesproken en lekker by de Burger King gegeten.
Was n geslaagde meeting, bedankt Parkstad!

Ward 12-09-2011 08:36

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Helaas heeft bij ons niemand de tijd gehad om foto's te schieten

Ik heb stiekem toch wat foto's geschoten, die komen binnenkort online :thumbup:

Quote:
Originally Posted by Opa
terwijl dit eigenlijk officieel "slechts" een meet en greet was

De afgelopen jaren was het inderdaad een M&G, dit jaar was onze eerste officiele meeting.

Ik wil ook graag alle bezoekers bedanken die het slechte weer (wat niet voorspeld was) getrotseerd hebben en alle vrijwilligers voor hun enthousiaste bijdrage! Op naar volgend jaar!! :thumbup:

gr, Ward

svennie 12-09-2011 11:00

Was weer een gezellige meet met erg veel mooie auto's. Super geregeld!

We waren wat later, dus van het slechte weer hebben wij niks gemerkt.

Volgend jaar uiteraard ook weer aanwezig :thumbup:

VeeDubber 12-09-2011 11:01

Het was weer prima voor elkaar mannen!

Tot volgend jaar!

caddy ron 12-09-2011 12:26

Ook gisteren even geweest, was lekker dichtbij. Jammer van het weer anders veel meer opkomst gehad.
Maar volgens mij wordt ik langzaam te oud voor deze soort meetings, echt hoog niveau was er nauwelijks of ik heb iets gemist. Smaken verschillen ook, ik heb niet zo veel met van die wietrokende 20 jarigen die eens lekker opvallen willen door eens goed dat gas in te drukken en bijna een fietser omver rijden, die meneer ging gewoon sporten. Zo'n mensen moet je echt aanspreken op hun gedrag.
Waren een paar mooie wagens bij, vooral het luchtgekoeld heb ik van genoten.
Organisatie was goed.
In de jaren, toen de andere vw-club nog groot was hebben we een paar zeer, mooie meetings gehad op het terrein, bomvol was het toen. Moet ik wel zeggen dat het weer ook altijd heeft meegezeten.
Ik hoop dat de Parkstad mannen dit ook nog voormekaar krijgen. In ieder geval de mogelijkheden hebben ze, nu nog wat meer auto's.
Groetjes Ron

erik_jetta 12-09-2011 13:02

Ik had me helaas verslapen, en was er pas rond 2 uur a half 3. En ondanks dat er niet meer heel veel autos waren toch nog even naar men zin gehad!

eddyvwone 12-09-2011 14:07

Waar blijven die foto's....
Ik heb er namelijk geen gemaakt was te druk bezig met uitleg en fotoshoot.

Grtz

Opa 12-09-2011 14:37

Quote:
Originally Posted by caddy ron
Maar volgens mij wordt ik langzaam te oud voor deze soort meetings, echt hoog niveau was er nauwelijks of ik heb iets gemist. Smaken verschillen ook, ik heb niet zo veel met van die wietrokende 20 jarigen die eens lekker opvallen willen door eens goed dat gas in te drukken en bijna een fietser omver rijden

Ik weet niet of je de hele dag bent geweest maar er stond toch echt wel voldoende dik spul tussen, en anders heb je idd wat gemist. Een aantal mensen zijn gewoon vroeg vertrokken ivm het slechte weer. En te oud, ach kwestie van met je tijd meegaan.
We hebben allemaal wel eens een zware voet, soms op de verkeerde momenten maar niemand is roomser als de paus he ;)
Quote:
Originally Posted by caddy ron
In de jaren, toen de andere vw-club nog groot was hebben we een paar zeer, mooie meetings gehad op het terrein, bomvol was het toen. Moet ik wel zeggen dat het weer ook altijd heeft meegezeten.
Ik hoop dat de Parkstad mannen dit ook nog voormekaar krijgen. In ieder geval de mogelijkheden hebben ze, nu nog wat meer auto's.
Groetjes Ron

Tja, als men vorig jaar 400 VAG wagens en 1000 bezoekers uit Nederland, Duitsland, België en Frankrijk heeft mogen verwelkomen denk ik persoonlijk dat je het het aardig voor elkaar hebt.
Toen bij "die andere vw-club" ;) het weer ook bagger was en het pijpenstelen regende stonden er ook maar 50 auto's op het terrein. Was meteen hun laatste meet daar toch??
Zo zie je maar we zijn allemaal afhankelijk van het weer en het niveau van toen was echt niet spectaculair anders dan dat van nu. Ook toen had je mensen met een verschil in budget dus ook in die dagen was niet iedere auto even "dik" als de ander.

Het gaat volgend jaar vast goedkomen en het goede weer is al gereserveerd :)

Vlammende 12-09-2011 15:00

Nette foto's voorbij zien komen! Ik wil meer zien! hehe :D

Sinaasboom 12-09-2011 15:15

Zeker toffe meeting!
Volgensmij ben ik net na de bui aangekomen, want heb niks van het slechte weer gemerkt.
Was goed geregeld en heb mooie auto's gezien! :thumbup:

Op naar volgend jaar? :D

Ward 12-09-2011 16:09

Bij deze de foto's van onze kant. De rest staat op www.vwclubparkstad.nl :thumbup:

De rest staat dus hier :thumbup:

De Limburger 12-09-2011 16:58

Ik heb ook nog enkele foto's gemaakt die ik vanavond klaar ga maken en posten.

En jongens: De andere en ik van onze groep hebben het graag gedaan voor jullie, als we kunnen helpen jullie weten ons te vinden. We doen het graag. :thumbup:

Gr Ronnie

All times are GMT +1. The time now is 00:19.