Holland in Da Hood
Iemand gisteren Holland in Da Hood gezien??
Goeie reclame voor nederland.....haha :screwy: Heb er wel om gelachen, maar er was eigenlijk meer plaatsvervangende schaamte... |
heb het gezien idd, heb me rot gelachen :D
|
yo! |
|
bidden dat t nep is...
|
stuk voor stuk neppers.. ik had alleen verwacht, dat die echtte gasten hun gewoon even hard de les kwamen lezen... maar die waren zelfs positief...
|
Wat heb ik gelachen zeg! Die gaan nog wat meemaken daar hoor :)
|
anders ik wel!! :D
Ze hebben de rides: Fiat Cinquecento :D Dikke shit jonguh! |
wat een aanfluiting
|
Jammer dat die twee Dokkum West Side Crips niet meedoen.
Gisteren ook even gekeken... wat een volk... |
Ik zeg, terug met de dienstplicht.
|
Vond het erg supertriest. Maar heb me wel rotgelachen. Vooral die dikke uit Heerlen, met z'n cola.
|
Quote:
Of, zoals Herman Finkers het zo treffend verwoorde: TMF toont de adolescent, veeleisend en verwend. Omdat een adolescent, die veeleisend en verwend is, de ideale consument is. Nee, niets klinkt verwender dan jongelui op een commerciële zender. Ik zie zoiets en denk meteen: daar moet een oorlog overheen. Bijvoorbeeld wereldoorlog-één. Niks geen huis vol camera's en kickuh en fun. Nee, met tyfus in een loopgraaf onder spervuur in Verdun. Met je afgeschoten been in het prikkeldraad, vol modder. En daarna praten we verder als volwassenen, bij Big Brother. |
*is met stomheid geslagen*
wie de jeugd heeft,heeft de toekomst:thumbup: |
Quote:
Als dit onze toekomst is ,dan weet ik zeker dat er voor ons geen pensioen meer inzit. :shake: |
Quote:
dat bedoel ik.....toch dieptriest dit. |
En dan gaan ze ook nog met die heikneuters over de grens om ons land belachelijk te maken.
:chair: :stick: :angryv: |
Echt geniaal stukje televisie .. helemaal krom gelegen!
|
Ik woon 1 straat van g low. Hij loopt dus echt dagelijks zo rond...
|
Quote:
Dat dan weer wel :D |
Quote:
wat is dat voor nonsens.....die 'artiesten'namen. |
heerlijke tv
|
Ik heb me ook vermaakt, die gast met zijn Burgerking liefde is gek, In & Out Burger is way beter, misschien moeten ze Five Guys ook eens proberen.
|
echt sinds heel lange tijd weer eens hartelijk gelachen om een tv programma!!
super!! het is me zelfs gelukt de hele uitzending uit te kijken.. amerikaans met een zachte "G" :D!! en vooral dat die colazuipende limburgse indo in z'n fatsige blote bast voor die echte hiphoppers staat te rappen dat ie een "nigga" is...héérlijk!! :thumbup: :D "eh.."nigga" kan hij beter niet zeggen hier, we willen niet dat hij zomaar door een onbekende wordt geslagen!".. :D :D |
Ja dat was idd niet zo handig van hem nee, ik moet zeggen dat ik het best een leuk programma vind. Opzich zitten ze nog in een best nette wijk.
|
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
wat een dom volk. het is zo simpel dat het leuk is:D
|
als programmanaam zou 'Down met Willie' passender zijn.
|
Jostiband 2.0
|
Echt ik schaam me diep om een Limburger te zijn.. Ik wil die Wim Jansen aka G-low wel eens ontmoeten eens kijken of hij echt zo stoer is..
Een klap krijgen kan die bah bah.. Alleen die Pol is wel goed, die heeft ook al meerdere nummers gemaakt en video's het is ook diegene die niet veel in beeld is omdat die dus in de gaten had dat ze alleen maar van die domme shots moesten hebben. En dat is hij niet. http://www.youtube.com/watch?v=5bEO...player_embedded Check het filmpje dat is Pol in zijn zwarte jas, rappend naast de getinte man. Met een bekende TT namelijk die van Opa! |
Daar komt die Pol dan wel heel laat achter :) !
|
Heb er ook enorm om gelachen maar wat een stelletje trieste figuren zeg.
Wel goed gecast die figuren, ze weten wel wat vermakelijke tv is. |
|
zijn die jongens ook nog in DWDD!! :O
|
Quote:
Die jongen heet Angelo Kusters |
zometeen..21.45 de nieuwe aflevering van h.i.d.h!
|
Is weer genieten :D
|
Wat een kansloos volk.....
|
Nu bij Giel in de ochtendshow!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:10. |