rich jetta mk1
hoi allemaal ik wou me even voorstellen ik ben richard en heb pas een jetta mk1 gekocht binnen kort zal ik wat fotos plaatsen
hier voor had ik een golf 3 maar een mk1 is toch mooier heb trouwens erg genoten van vagfest 2011 op naar 2012 |
welkom, ben benieuwd naar je jetta heb er een paar zien staan op mivw blijft echte cult respect.
|
Quote:
paar picts toen we de jetta gehaald hadden. eff wat andere velgen. voor die paar euries een prima bakkie |
Doet me denken aan mijn Jetta mk1 :wuv:
Welkom op VF! |
Hé! U zag ik pas rijden in alblasserdam! Ik reed in een Matgroene Jetta MK1 :thumbup:
|
Quote:
ja dat kan goed kloppen ik rij bijna elke dag door alblasserdam wel leuk om gespot te worden :thumbup: |
Ligt er ook echt een gti 16v in? Dan zou ik hem wel cool vinden:D
|
Quote:
nee sorry is gewoon 1.3 heb het plaatje ook uit de gril gehaald zat er in toen ik hem kocht ik wil in de toekomst wel graag ombouw naar kr of g40 maar eerst maar sparen en dan kijk ik wel |
dan hoop ik dat ik je binnenkort ff spot. ik kom er ook regelmatig .
|
Quote:
altijd leuk als je gespot word maar wat heb jij voor auto |
ik heb een donker groene polo 6n met 14inch schmidt th line .me wagen is erg laag .dus kan niet missen haha
|
Quote:
ok ik zal het in de gaten houden |
bizar kleurtje.. wel gaaf...
en welkom. |
Inderdaad een apart kleurtje, ik vind persoonlijk dat het met de wielen een beetje te veel worden.
|
Quote:
Dan heb ik jou gister zien rijden :D !! |
welkom hier
zekers een aparte kleur |
kleurtje is echt wel mooi,alleen vind ik je velgen er niet bij passen.
|
Quote:
eh waar?haha :D mooi he.maar dat klopt idd . |
rich het wordt tijd voor een update met foto's
|
Quote:
ik weet het maar ik heb ze al zilver en brons enz gehad maar dit zag het beste er uit ik ga nog verder verzinnen het is idd een mooie kleur auto maar wel moeilijk om de velgen er op aan te passen |
Quote:
ik weet het pilsie maar ik wil morgen even proberen een paar fotos te maken heb afgelopen week mn rem blokken vervangen en toen was mn hoofdrem cylinder ook kapot dus ook vervangen heb ook de trommels achter schoongemaakt. verder heb ik er een imperiaal opgezet met ass erop,mn versnelingspook opgelengd met een biertapknop erop,een nl bordje achterop gemonteerd en vandaag verder naar het asvalt gebracht :D (verlaagd). mvg rich |
Quote:
hier een paar foto's[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] pook knop wordt nog veranderd voor een tapknop van hertog jan. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] :D :D :D :D :D :D :D :D |
vandeweek eff striping aangebracht op de zijkant van de jetta en een NL plaatje met jaartal.
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] en vandaag een stoepje geraakt en de schade bleef bij een verschoven balanseer loodje op de velg die verschoof 1,5 cm. [IMG] [/IMG] even onder mijn maat z'n naam gepost daar was ik toevallig en hij stond ingelogd. |
toffe jetta man!
kom zelf uit vuren, misschien is het leuk om een keer een jetta meet te doen :D |
Mooie Jetta lekker kleurtje :)
Ik zou alleen wel dat lood van de velgjes afhalen. |
heerlijke jetta, vind persoonlijk alleen de aanpassingen de auto niet goed doen, afgezien van het verlagen dan..
En de raamband zou ik er zeker vanaf halen..;) is de kleur origineel..!? Lijkt echt super dik! |
Quote:
bedankt en het lijkt me wel leuk om een mk1 meeting tehouden in deze buurt dus jetta,polo,derbie en golf :thumbup: |
Quote:
tnx ik vind de kleur ook super was wel even wennen maar nu echt super en dat lootje zit weer op zn plek |
Quote:
ik vind hem zo wel dik en die raamband is omdat er geen zonnekleppen in zitten heb nu ook blauwe kenteken platen er op gezet :D |
Quote:
ja mij ook! 5 of 6 auto's is al voldoende, kunnen we een leuke shoot in de buurt doen. als je nog meer mensen kunt optrommelen moet je maar even tzt een pm sturen! |
Quote:
ik zal er ook zijn met de golf mk1 [IMG] [/IMG] |
ja zou tof zijn! misschien op korte termijn?
|
All times are GMT +1. The time now is 13:10. |