Gerard's Mk4 project
Nou eindelijk "klaar" :D
Mijn Mk4 is begonnen met het idee een nette daily maar zoals wel meer gaat het weer de verkeerde kant op :D Na Engeland verliefd geworden op de Mk4 en na lang zoeken(want witte zijn er niet veel netjes) 1 gevonden. Goed onderhouden. Dus meteen gekocht :thumbup: Dan beginnen de ideeen :rolleyes: :redface: En dan gaat het daily idee al snel de deur uit want je ziet 1 of 2 deukjes en denkt meteen spraypainten :D Dus na lange tijd is ze eindelijk "klaar" heb nog vele ideeen maar komt met de tijd wel eerst toeren :thumbup: Voor: Na: En Lennart hartstikke bedankt voor de snelle mooie foto's :thumbup: |
Heel erg dik zo! Voorlipje gaat ook nog wit?
|
erg mooi al moet ik wel wennen aan de achterkant, het is best origineel maar of het mooi is weet ik nog niet :thumbup:
|
Nope Rene ivm met aanschaven niet en omdat de voorkant breder wordt in zwart en net als mijn mk2 ;)
|
Quote:
Klopt is eigen smaak maar had het idee in 1998 al ik vond een kenteken plaat niet in een bumper horen toen maar toen was het geld er niet :D dus dan moet je je ideeen dan nu ook doorzetten:D |
Daar was ie al .... :D mooi wurk kerel
|
ik vind het juist wel iets hebben die kofferklep!
had denk ik alleen de strip op de achterbumper door getrokken dan.. verder super autotje al benieuwd wat de verder vorderingen na dat heerlijke toeren zullen worden! :thumbup: nog een duidelijke foto van de voorkant?? |
Quote:
Heb ik express ook niet gedaan een bora strip :d vond wat orgineels hebben ;) |
Voorkant:
|
Ah jonge, was ie al!
Al een paar keer in real life mogen aanschouwen. :thumbup: Vandaag met de nieuwe wielen wat een verschil :eek: Echt mega gedaan, ik vind m echt geweldig! En rijdt ook nog super zo :screwy: |
Had de fotootjes al effe op je mobie gezien, vette bak ouwe koekwaus :thumbup: En die wielen :eek: staan m echt geweldig, dat was nog effe een verassing, toppie :thumbup:
Must maar gauw es even langs rolle. |
Ja he Johan :D thnx man in real is die gewoon super ben apetrots.:D
|
Dre kom snel ff langs kerel.
|
Quote:
:D :D haha! Super :thumbup: |
Hééél erg netjes Gerard!! :wow: :thumbup:
en dat zonder air....... :D niet dat dat er wat toe doet,maar vertel vertel wat ligt er trouwens onder de kap? en wat voor onderstel? :rolleyes: |
Nu nog alles standaard volgend jaar weer wat veranderingen :D
|
Heerlijk, wat een apparaat. Wielen zijn helemaal goed. Ben benieuwd zondag! :thumbup:
|
Vanavond in het echt gezien, hij is echt super Gerard. Respect voor het werk en de ideeen die erin zitten!
|
Stoer! Vind die achterklep ook wel stoer:-)
|
Thnx Gerben zitten wel weer ideen in ja :D
Bedankt Twan ik vond het ook wel wat hebben :D |
bewuste keuze's dus! :thumbup:
en geen Air nee? Top, ik ging er gelijk vanuit eigenlijk bij het zien van deze 2 foto's |
Ja alles wat je eraan ziet zijn bewustte keuzes op fotoshop gemaakt dagen overna gedacht en maar weer verder zo ging het ;)
Dus alles kon anders maar dit zijn mijn ideen en afwegingen. Heeft wel air hoor :D |
Zooooo dan!!!!!! us Gerard docht it wer.. Super jonge..
|
ik dacht al :D na guido z'n reply nog eens na te lezen begreep ik hem al :redface:
|
Quote:
:redface: ;) :D :thumbup: |
Mooi, meer valt er niet over te zeggen
|
Quote:
;) Het gaat erom ik was nooit zo van de air :redface: nog niet voor oudere modellen maar met nieuwere kan het wat hebben. En omdat het vw wereldje tegenwoordig op het Net zich afspeelt en iedereen zegt oh kijk hoe mooi die staat en niet rijd dacht ik IF YOU CAN'T BEAT THEM JOIN THEM :D |
Quote:
Dank je man :thumbup: |
Quote:
Hopelijk nadat ie plat lag de bediening ervan wel onklaar gemaakt :D |
:thumbup: ziet er super uit!! :thumbup:
|
Dan staat ie vast Marco hahaha
|
Dank je Bart.
|
Heel gaaf!
|
Leuk om te zien dat je er zo je eigen draai aan gegeven hebt!
Lijkt wel een passat variant achterkant:D |
Netjes Gerard!
|
heel gaaf!
|
Ik weet niet.. de achterbumper vind ik beetje raar zo met een heel leeg vlak, had dan zoals eerder gezegd de strip door getrokken, nu is het heel onlogisch vind ik. Heb je bij de achterklep wel die (Bora)karakterlijn erin (boven de bak van links naar rechts?).. lijkt op de foto van niet namelijk, had ik ook gedaan.. nu zweeft de uitsparing, heeft nergens houvast. Verder het embleemloze en de achterlip in kleur ben ik niet zo'n fan van en de wielen kunnen me ook niet bekoren... geen strakke stootlijst voor?
Hoop werk, mooi resultaat maar niet helemaal my cup of tea :) |
En ik vindt hem vet :thumbup:
Het is echt in "Gerard-style" ;) |
Mooi hoor,
Ik vind de achterkant juist geweldig. Heerlijk, zo'n eigen stijl. :thumbup: |
netjes gerard. Had ook niet anders van jouw verwacht
|
All times are GMT +1. The time now is 15:00. |