Bugardi.com Logo ontwerpwedstrijd
hallo mensen,
ik heb dus ook een website, heel leuk voor iedereen om van alles en nog wat bij te houden. maar nu moet ik ook een logo hebben, de site is www.Bugardi.com dus dat is de combinatie van me Bug en van me Bacardi (breezer) dus (om ff in de termen te blijven) mixen we die 2 dan hebje Bugardi. dus die 2 logo's wou ik ook in elkaar mixen nou was dit mijn idee. maar nu ik erg slecht ben in photosoep enzo. wou ik graag een beroep doen op jullie kunsten. dus ik heb hier een normaal bacardi logo. en dit logo vind ik nog iets meer leven kwa kleur en schaduw werking. ook die gele lijnen in de vleermuis, zouden ook mooi staan bij de lijnen van een kever. Snap je het nog? ik hoop dat jullie het idee snappen. en hoop nog meer dat het jullie lukt om er een mooi logo van te maken. De winaar krijgt een krat bier of iets anders wat je lekekr vind. bedankt alvast voor jullie moeite :D proost oja achtergrond van de site is gewoon zwart... |
Ik denk dat je wel moet uitkijken met het gebruiken van dat logo, het lijkt me wel dat daar copyright op zit. Als het er teveel op lijkt dan kan het ook nog wel eens lastig worden.
Suc6 |
wat denk je hiervan???? Groter formaat kan ik je mailen!
|
mooi meid!! |
ik bak er niet meer van als dit.. maar voor een krat bier doe ik veel :D :D
|
Quote:
erg kicke theo. Danielle ook erg vet zo. kan je zo'n kever ook vanaf de voorkant er voor zetten, dat je door zijn voor en achteruit. kijkjt, beetje zoals me voorbeeld. geweldig toch dat sommige zo handig zijn met die dingen., En theo en danielle. Die borrel komt toch wel een keer goed hoor. :D |
Kan ik voor je regelen! Doe ik morgen wel even!
Ah ik doe het met plezier! |
graag gedaan (en ik heet mathieu :D :D)
|
ik heb hem toch even aangepast! Als je een goede foto maakt van je ovaaltje, dan kan ik die erin zetten als je dat liever mocht hebben!
|
Quote:
whoops!! ik dacht dat danielle em had gemaakt...sorry.. dus bij deze: goed gedaan man!!! :p |
kvind deze persoonlijk mooier...alsof hij weg wil vliegen! :) |
Bugardi Geeft Je Vleugels !!! |
erg vet, en een ovaal staat er zeke ook niet verkeerd op. helemaal top.
zal ff kijken of ik een foto van de vorkant heb. en anders plukken we er een van internet af :D |
is nnog moeilijk zoeken , maar heb iets is alleen niet zo scherp en het ovaal ruitje is niet zo zichtbaar, weer ff een keer langs oma om de ovaal op de foto te zetten :D
|
Dit is te vaag idd. Zal ook nog wel even zoeken voor je! Maar het lijkt mij persoonlijk leuker als het je eigen ovaaltje is. Mail me maar de foto oudshoorn.d@hetnet.nl
|
Quote:
:D :D |
is dit iets? |
bedankt rico, dat is inderdaad wel het princiepe. zal ff kijken of ik een foto van de ovaal kan nemen, word denk ik ff moeijlijk, een andere ovaal zo van voren, vind ik ook kicke, hij moet toch een beetje zwart met gele accenten worde, net zoals de vleugels. dat het een geheel lijkt,
Weer bedankt allemaal.. |
ik ga ook wel even op zoek.
|
voorstellen!
ik heb 2 logo's voor je met ovaaltje!!! Een voorzijde en een achterzijde, dan kun je variëren! Enne... heb ze ook nog groter aanwezig.
|
beetje abstracter |
die `s ook vet!!
|
Quote:
zit te twijfelen tussen deze 2.., zijn allebei super.de kleuren van de een, en de auto van de ander. het word nog een proffesioneel logo ook. :eek: wie had dat gedacht. geweldig. |
Jasper je link in je onderschrift werkt niet.Er staat een komma in je link ipv een punt.
|
Quote:
Als ik mijn mening mag geven vindt ik die van Danielle het mooist. hoewel ik de zwarte ook mooi vind, vind ik daar dat de streep van de motorkap storend overkomt. de staart is opeens verlengstuk van de motorkap geworden en dat klopt niet. Natuurlijk is dit mijn mening en daar mag iedreeen anders over denken. |
ik heb de gemaakte logo's http://www.bugardi.com/Fotoalbums/b...logo/index.html bij elkaar gezet. welke vind jij het mooist, laat het me ff weten bedankt.
groeten jasper. zal ff proberen een poll erbij te zetten. ff geprobeert maar toch niet gelukt, eventueel wel een poll op keversite.nl voor poll KLIK HIER ! |
Die van redjet is absoluut de mooiste!
De kever en de vleugels zijn mooi "versmolten". Bij de meeste andere is het kevertje er alleen maar voorgeplakt. |
1: Redjet:
2: Daniëlle (2): |
Quote:
vind het ovaal ruitje ook een beetje klein en storend maar dat kan aan mij liggen. en die motorkap ook een beetje storend maar iedere zn mening en dit is de mijne. die van danielle vindt ik persoonlijker mooier en meer retro looks hebben,en mocht danielle een kratje bier winnen. we komen hem wel voor je leeg drinken :D:D:D:D:D:D:D::D:D |
WOW !
Had deze nog niet voorbij zien komen....erg vet ! Zou je alleen dat bugardi in het rode vlak erbij moeten hebben, ipv in een zwarte balk (misschien dat het op een zwarte achtergrond wel mooi staat hoor !) |
Ik vind die van Danielle zeker mooier, dei van Redjet is knap gedaan maar is wel erg artistiek.
|
Quote:
Ik denk dat ik liever een lading breezers heb! Al is een biertje op zijn tijd wel lekker... Maar ik ben niet zo'n drinker. Maar kan wel begrijpen dat je wel wil komen helpen met een kratje bier :biggrin: GRATIS BIER... daar kom je wel je bed voor uit :rolleyes: |
Quote:
Danielle heeft er ook een met de voorkant van de kever, die vind ik nog mooier, ook beter dan die van Redjet |
als ik het zo her en der op internet hoor, word het denk toch die van redjet, vind het erg gaaf dat die kofferklep erin doorloopt. ze zijn totaal samen gesmolten erg tof. Van danielle word inderdaad het afsluitscherm voor me site. en nu nog ff proberen de kleuren die danielle heeft gebruikt, door te voeren in het logo van redjet, de gele en rode glimmende.
bedankt voor de moeite en mening allemaal. Groeten Jasper |
Thnx, de kleuren zijn idd. nog wat flets en hier en daar kan het wat smoother, maar dat is aan te passen.
|
Beetje aangepast
|
Quote:
Ovaaltje erin was wel een must volgens mij, misschien leuk om die rood te maken net als de achtergrond? 'See-thru' idee :) |
zo,
heeft zo wel iets extra's ja, thnx voor tip |
geweldig dat ook iedereen meedenkt. top. dit moet hem denk ik wel gaan worden. dat word stickers maken.
|
Quote:
Ik weet t Leon.... Maar die vleermuizen vervormen zodat ze een V en een W maken kostte al best wat tijd.... en toen had ik geen zin meer en heb ik dat Bugardi er maar gewoon ondergepl##rd... :wink: Even mijn persoonlijke mening over die van RedJet: Ik vind nog steeds dat de auto er gewoon opgeplakt is... Ik zou die gekke driehoek onder de auto weghalen.......... en gewoon banden eronder plakken..... Dan zou ik m een stuk cooler vinden!! Maar das mijn mening........ Kai :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 13:06. |