Smartbanden en div. andere maten !
Ik heb weer een partij smartbanden voor de liefhebbers!!
20 stuks 175x55x15 setje 175x60x15 en een stuk of wat 185x55x15 Prijzen: 50 euro per set van 2 |
ook nog iets in 14"??
|
ennuhm, 14ers niet tegengekomen?
|
ja wij wille 14'rs!!
|
tis ook nooit goed he....
heb je misschien ook 13" hahahahaa maare serieus 175/50/13 aub... |
Geen 13"en 14" :(
Heb helaas geen 13" en 14" kunnen bemachtigen........
Hij doet heel weinig in die maten, 18", 19" en 20" heeft ie weer wel :) :) Dus voorlopig alleen de smartbanden maten die ik nu heb. Maar, ik blijf vragen, misschien heeft ie ze ooit,als ik maar genoeg afneem :rolleyes: |
Maar wat is het mooiste bandje op een 7j velg?
|
Quote:
175x55 staat erg wijs op een 7J Heeft Sabine op d'r 7J fuchsen liggen....... |
Quote:
BRUUT! :D hebbe hebbe hebbe of niet? hahaha |
1X raden waar ik zaterdag een setje van heb opgehaald bij Leon :p
|
Quote:
uhhhh hahaha :wink: |
Quote:
JEP :D En ik heb er nog 16........;) Zojuist 4 stuks 185x55 verkocht (volgens mij had ik er ook maar 4) |
Ik like to have 175/55/15's voor de pirellis 5,5J 4x graag... geen tasje!
|
Quote:
SOLD !!! nog 12 te gaan :D :D |
Doe mij dan die 4 stuks 175/60x15 ... ook geen tasje graag :D
btw,ben je hier gisteravond,vergeet je nog die sjaal voor Marieke mee te nemen !! wat ben je nou ........ ?? |
Quote:
EEN LUL ! hahahaha, schoot me ook pas te binnen toen ik thuis de straat inreed.... :redface: Was ook errug laat gisteren, maar zekers gezellig ! Kom volgende week weer.....met de achterassen, ga gelijk ff puzzelen woensdag ;) En die banden leg ik apart (moet echt ff op gaan schrijven wat nu voor wie is :D) Neem ze volgende week maandag mee, goed ?? |
Nou ja,ik heb er ook niet meer aan gedacht om hem je mee te geven :o
as maandag gooi ik dus ook als eerste die sjaal bij jouw in de auto !! *gaan we in een ander topic wel verder over de assen,goed ;) |
smart banden
Hoi
Heb jij ook toevallig 165x45x15 of 175x45x15 Ik weet dat ze er niet bijstaan, maar misschien kan je er aan komen? Ik ben benieuwd |
Wat voor merk zijn die 175/55 R15's?
|
Conti's
|
En hoeveel profiel?
Zijn ze ooit geplakt geweest ofzo? |
Quote:
175x55 is het laagste waar ik aan kan komen........ |
Quote:
Een enkele is geplakt, maar wel op de professionele manier, dus met een parapluutje van binnen naar buiten......niet met zo'n stuk hars. |
ik ben nog op zoek naar een extra conti (ik weet nou uit mijn hoofd effe niet welke maat) want een extra reserve wiel in de juiste maat lijkt me wel handig. verkoop je ze ook per stuk ?
|
Helaas, toch bedankt voor je reaktie.
|
Quote:
Verkoop ze ook los, maar de banden die jij hebt (145x65x15) zijn al weer op :( Had er 6, 2 naar niels, 2 naar thehanz, en 2 naar bientje voor de notch Hoop snel weer nieuwe te halen :D Zal wat apart houden voor je :) |
volgens mij had ik 175ers of 185ers (in ieder geval geen 145ers)
ik zal straks effe in de schuur kijken. het zijn eco conti's |
Quote:
denk 175'er.... :D ik heb ook eco conti op de kever... |
yep, 175/55er conti's
|
Quote:
Okeee, heb ik er nog 12 van......ook los te koop hoor ! |
doe mij er maar eentje (volgende projectje; die extra velg ook rood maken)
|
Dan wil ik wel 4x 175x55 van je kopen
|
Quote:
Zal zaterdag gaan tellen......volgens mij is de partij al weer op :( 40 stuks in 5 dagen :eek: laat het je asap weten !!! |
Nog Bridgestones ertussen in 175/55 ? Hoor t wel
|
Quote:
Ben ik weer te traag! ;) Ik hoor het wel :) |
Quote:
Gisteravond verkocht :( Wilje nog Bridgestones dan ? Had er toevallig 2 hele mooie bijzitten dit keer... Anders legikze apartvoor je bij de volgende zending ! (spatiebalkiskapotopmijnwerk :mad: ) |
En heb je nog geteld?
|
heb je toevallig ook die banden voor 16inch
|
hebbie toevallig ook een setje 15" velgen (staal) ongeveer 5,5J met steek 4x100 erbij? Dan ben ik wel geinterreseerd in 4x175/55, liefst bridgestone, wil wel wachten tot volgende zending! O ja, ik zoek ook nog 2 x 185/60R14, iemand die toevallig liggen? Staat relatief onbelangrijk, moet ff passen!
|
Quote:
Die hoef je zo ver uit friesland niet te zoeken rangeldude ;) Heb binnenkort dat setje staal eronder vandaan, en de bands gaan ws. de prullenbak in :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 10:48. |