edwing60's ClassicLine. New pics!
Ik ben Edwin.
Ben eigenaar van een Golf mk1 cabrio ClassicLine 1.8 2h uit 1991. Ik kocht hem in helemaal originele staat met weinig aantoonbare kilometers van de 2e eigenaar. Er is inmiddels al het nodige aan veranderd zoals een schroefset en andere wielen. Jullie willen natuurlijk foto's zien want aan alleen maar tekst heb je niks. Ik zal proberen dit topic up to date te houden zodra er een wijziging plaats vind. zo kocht ik hem. Porsche Teledials 7+8x16 gemonteerd met de schroefset. OEM Grill met chrome bies en chrome logo + US lights |
welkom,mooie cabby heb je daar:thumbup:
|
:thumbup: Welkom,mooie auto en die velgen staan ook super! :thumbup:
|
welkom, mooie dakloze!
|
Erg mooie Golf!!! :)
|
Welkom! Mooie cabrio!
|
welkom
|
welkom! Maar... euh? waar is het g60 gedeelte uit je nickname? :)
|
mooie wagen
|
Quote:
mijn naam heb ik van andere forums en van toen ik nog een G60 had. Dus de nickname edwing60 gaat al wat jaartjes mee. Heb ondertussen al een aantal andere auto's gehad. |
weer eens een update van mijn kant.
Ben met een projectje ''achterbank'' begonnen. Heb inmiddels een rugleuning van een mk1 jetta en een frame van een mk1 cabrio. Dus dat ga ik pas maken de komende tijd en zal uiteindelijk in de creme leer bekleed gaan worden. Dit is nog in een andere cabrio. |
Mooie cabby, velgen staan ´m zeker goed :thumbup:
|
Quote:
Thanks |
Ik heb een tijdje gezocht naar goeie Recaro's van een corrado.
Nu dan gevonden en ook gekocht. En ze zijn nog in zeer goede staat en een zeer goede prijs. Kreeg er ook nog een achterbank bij en wie weet kan ik daar wat mee mbt de hoofdsteunen. De stoelen zullen uiteindelijk in beige leer bekleed gaan worden zoals het originele maar dan met dikke Recaro's. |
[QUOTE=edwing60]Ik heb een tijdje gezocht naar goeie Recaro's van een corrado.
Nu dan gevonden en ook gekocht. En ze zijn nog in zeer goede staat en een zeer goede prijs. Kreeg er ook nog een achterbank bij en wie weet kan ik daar wat mee mbt de hoofdsteunen. De stoelen zullen uiteindelijk in beige leer bekleed gaan worden zoals het originele maar dan met dikke Recaro's. helemaal goed, wordt vast super mooi. ik was al bang dat er een andere motor in kwam (vanwege je naam :D ) |
Auto is helemaal gepoetst door rickGT van dit forum.
Eerst helemaal gekleid en daarna gepolijst en in de wax gezet. ook de details mochten niet ontbreken,zo zijn de kunstof delen weer netjes zwart gemaakt en de banden zwart gemaakt en de ramen schoongemaakt. Er is keurig werk geleverd door Rick. Hier een plaatje bij het praatje: |
Dat ziet er gelikt uit!
|
Die ziet er weer netjes uit!
|
Thanks...
|
knappe auto :thumbup:
mijn favo foto |
Quote:
knappe foto... ;) |
Nadat ik vrijdag de nieuwe 30mm adapters binnen kreeg heb ik ze gister geprobeerd te monteren.
Adapter erop, bouten erin,wiel erop, bouten erin, Heeeeee dat past niet!! De bouten die erin moeten zijn M14 (porsche maat) en ik rijd nu met M12 de huidige adapters. Dus ik moet of andere wielbouten hebben of andere adapters met dus die M12 boutgaten. Nu zijn dus de wielen die ik eronder heb van porsche en zijn de gaten die in de wielen zitten ook groter dan M12. Dus dat wordt nog ff nadenken wat ik ga doen... Toch maar ff een paar foto's gemaakt met dit mooie weer van vandaag. Ik zou eigenlijk naar Arnhem gaan maar aangezien het geen mooi weer werd en ik toch ook wel voetbal wilde kijken ben ik thuis gebleven. Het werd hier dus wel mooi weer Foto's zijn gemaakt met een Galaxy S2 dus excuus voor de kwaliteit! |
super foto's man :tu: heb je me ouwe recaro's al erin zitten? xD
|
Mooie wielen maar ik zou toch echt een setje M14 bouten gaan halen.
Blijven de wielen ook langer mooi! |
Quote:
Nee ze staan nog in de garage. Zal nog ff moeten wachten. |
Wat een toppertje dit zeg! Plaatje is perfect zo op de teledials.
Had in well ook al even staan kwijlen :D |
Quote:
Thanks man! |
Nice ride!
Wat voor maat banden heb je eigenlijk op je 7j's zitten? |
Quote:
Thanks man :thumbup: Bandenmaat op de 7j is 165/45/16 |
Hier Ed Nog een nice pic van je Cab op de Loenense toer!
Ooit leer ik nog een x foto's maken :) :) |
Bedankt gozer!
Ziet er goed uit die pica... |
bouten van een golf4 of later passen.
|
Die Telefoonhoepels staan super onder de Cabrio !!
|
Quote:
Zijn er hier mods die mij kunnen vertellen hoe ik de topictitel kan veranderen?
|
in eerste post de titel wijzigen als goed is
|
Dikke cabbie! en niet ver uit de buurt:) zie je misschien nog wel eens rijden..
|
gewoon aan een moderator vragen ;)
|
Hele mooie dakloze heb je daar....!
:thumbup: |
Quote:
Heb ik al eerder gedaan maar daar wordt gewoon niet op gereageerd. |
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |