![]() |
Sjaak's Auto Service
Ik zal me ook even voorstellen
In de vorige voorstelling stond een website Dat mocht niet Maar ik heb netjes een mail naar Hans gestuurd En denk dat we er best uit zullen komen Ik ben Sjaak uit Lunteren Bij de meeste hier wel bekend Omdat ik nogal eens ter spraken kom hier En redelijk veel tevreden klanten hier heb Stel ik me bij deze even voor Mvg |
Welkom! Je komt inderdaad nog wel eens ter sprake hier ;)
|
Welkom Sjaak,
aan jou dan de eer om de verhalen de wereld uit te helpen of om ze te bevestigen ;) Veel succes en plezier op dit forum. :thumbup: |
Dank je wel
|
Welkom!
|
Welkom!
|
Welkom!!
|
Welkom!
|
Dank je wel
Binnenkort meer info Ben het met Hans eens geworden Mvg Sjaak |
Welkom hier, ik moet zeggen, ik ben wel benieuwd naar al die "verhalen".
Het klinkt een beetje negatief namelijk, zoals je er in de startpost over spreekt? |
Dank je
Negatief nee hoor. Niets aan de hand Mvg |
welkom.
|
Welkom op het forum,
Ik weet natuurlijk al wie je bent namelijk de adverteerder van MP die altijd BBS in zijn advertenties zet om zoveel mogelijk "hits"te krijgen op hetgeen je aanbied, zelf als het geen eens velgen betreft. Echt heel irritant. Verder veel plezier op het forum gewenst. |
Ah, nu snap ik het.
Meende het al, maar ik was er niet zeker van. |
Quote:
Dank je |
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Dank je voor je oprechte mening Wat ik persoonlijk erg irritant vind Dat mensen of zelfs bedrijven. replica velgen. voor echte orginele proberen te verkopen op marktplaats. Mvg |
Quote:
Welkom op het forum Sjaak. Jij vind het persoonlijk irritant dat mensen replica voor echte BBS proberen te verkopen... (kan ik trouwens ook bergijpen) ;) ik vind het persoonlijk nóg irritanter als je zoekt om echte BBS dat je altijd wel 1 van jou adv te zien krijgt......omdat er ergens in je adv tekst wel iets staat van/over BBS :mad: :shake: En wat ik ook erg irritant vind......(en tevens niet snap!?) Jij verkoopt immitatie,maar zet wel in AL je advertentie's; inruil BBS mogelijk :screwy: sorry maar ik denk pesoonlijk niet dat mensen hun org BBS inruilen op een set immi's :rolleyes: maar gelukkig staat dit ook in je advertentie: wat wij nog meer allemaal doen u kunt ook gewoon pinnen bij ons! :D:D anyway: Succes en veel plezier hier op het forum Sjaak :thumbup: |
Dank je
Ieder doet het op zijn eigen manier Mvg |
Quote:
Kijk, je kan BBS in de tekst zetten, maar dan komt zijn advertentie niet naar voren als je zoekt op BBS in alleen de titel. Dus wat doe je dan? Dan zet je inruil BBS in de advertentietitel en dan worden zijn advertenties ook gevonden als je alleen zoekt op BBS in de titel ;) Spuugirritant als je het mij vraagt. En volgens mij heeft hij heel in het begin ook nog gewoon gezegd dat het BBS velgen zijn, of in ieder geval stond dat in de titel. |
Quote:
Welkom, ennuh :thumbup: |
Het klopt wat de meesten zeggen ! Maar ik weet wel dat hij een mooie en goed lopende zaak heeft , en ookal zijn het geen orginelen hij verkoopt er genoeg , en daar gaat het om !
Dus sjaak welkcom |
Dank je
En heb Besloten om sponsor/adverteerder te worden van dit forum zie sponsor/adverteerder rubriek voor meer info Mvg Sjaak |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
krijgen we ook korting op een setje velgen??:) haha
|
Welkom Sjaak,
staan altijd mooie combinaties van auto's in je advertenties, echt of niet. :thumbup: Maar wat ik irritant vind, is dat mensen hun golf VR6 of wat dan ook te koop zetten, en er als trefwoorden, elke gemaakt type VW als zoekwoord er neer zetten. Zo blijven we aan de gang. Veel succes met je handel. :) |
Quote:
...dit hoort in een ander topic denk ik... Welkom Sjaak! |
Welkom ;)
Maar doe je ook nog iets aan "auto liefhebberij" ? Of is het puur "werk" dat je met velgen / auto's bezig bent ? |
Quote:
het is een uit de hand gelopen hobby dus het is zeker een liefhebberij kijk eens op mijn site www.sjaaksautoservice.nl bij projecten staan ook een paar van mijn eigen auto's tussen mvg sjaak |
Welkom! Respect om gelijk sponsor te worden ondanks de veelal negatieve geluiden. Toch zo eens leuk om een wat "persoonlijker" beeld achter die veelal irritantie marktplaats-advertenties te zien ;)
|
Kijk al die BS over de imi velgen moet zo ongeveer gedaan zijn,..
Ik heb op HOW nog ff met deze beste man staan praten en ik heb hir zeker niks over te klagen.. Dus Sjaak, bij deze respect dat je gelijk de sponsoring doet.. Enne, van harte WELKOM!!! |
Quote:
dank je ja gewoon zelf ondervinden. en niet altijd afgaan op wat andere zeggen dat doe ik zelf ook. ik ga gewoon altijd zelf kijken om te zien of het klopt wat sommige schreeuwen op forums en het blijft zo dat je nooit iedereen tevreden kan stellen. maar ik doe mijn best mvg sjaak |
Quote:
dank je kijk is de wereld weer klein. best leuk om meeting in belgie te doen leuke reactie wel gehad mvg sjaak |
Haha, zeker wel ja,.. we hebben het toen nogeens gehad over de breedset in 18",.. wie weet nog wel iets leuks voor de Passat :D
|
Quote:
o ok ja die velgen zijn goed in trek mvg sjaak |
:thumbup: He sjaak welkom ouwe v-maxxer :)
|
Quote:
Dank je Oude idd zoals je weet doe ik het merk v-maxx niet meer Al weer 2,5 jaar de oranje/zwarte schroefsets Mvg Sjaak |
Welkom Sjaak, Inderdaad, heb zo'n setje oranje zwart onder mn jetta MK2 gehad. Was/ is een goed setje
|
Quote:
dank je kijk dat is goed te horen. ben je met die jetta bij mij geweest toen? altijd leuk een lage jetta mvg sjaak |
Quote:
En meer kan een mens niet doen toch ? Quote:
Beetje jammer dat er lieden zijn die andermans spullen willen hebben...zonder te betalen ! Ik heb ooit als onderhoudsmonteur bij een taxibedrijf in de buurt gewerkt en wij reden zo veel mogelijk met de oude types w124 Mercedes omdat de nieuwere CDI's nogal in trek waren bij het soort klanten die vooral na zessen kopen :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 08:32. |