golf 1 onderdelen
vulpijp gti nieuw:70euro
originele velgen met zeer goede banden:100euro 2 corado stoelen met slede voor golf 1 100euro instap schade bestuurders kant maar voor de rest nog zeer mooi. radio zeer goede.100euro heb ook nog een neiuwe achter bumper voor golf 1 nog nooit gemonteert.150 euro ken de nieuw prijzen niet dus er staat maar wat heb je intesse hoor ik het wel er moest iets bij staan hé ;-) |
|
velgen zijn verkocht!!!!
al de rest samen voor 200euro??? bumper 100 euro. stoelen 80 euro stel maar voor staat in de weg anders gaat het naar het stort!!!! |
Bumper
Beste,
Hoeveel vraag je nog voor de bumper? Per ongeluk gaat het binnenwerk van de bumper niet apart weg? Groeten Frederik Quote:
|
neen bumper compleet pfff 80 euro
|
ik zoek de boksen kapjes voor op de deur L en R voor en een hoede plank golf 2 gti wil jij ruilen tegen iets wat hier staat hoor ik het graag!!!
|
nog wat gevonden op zolder
50euro alles moet weg zoek nog golf 2 onderdelen zwarte c stijlen en hoedeplank ruil zeker mogelijk!! |
upje alles moet weg of het gaat naar het containerpark
|
upje velgen zijn weg alles moet weg bieden vanaf een kratje bier!!!
|
wat moet je hebben voor de stoelen,velgen en achterbumper bij elkaar?
|
velgen zijn weg stoelen voor mk1 en achterbumper 60 euro??
|
Ik ben wel geinteresseert in de stoelen. Pb me of je ook nog meer interieurdelen hebt :thumbup:
|
kun je de prijs voor de achterlichtjes naar mij pmén?
Dank u |
50 euro????
|
Heb je de stoelen nog? Mits je een beetje in de buurt woont heb ik daar wel belangstelling voor. Nrd nederland?
|
ja en ben van limburg vlak naast maastricht
|
hallo allemaal prijzen staan er bij hé!!!
wil je wat hebben pm me dan wat je wil geven hé krijg steeds weer pm's met de vraagprijs. tevens upje. |
upje aftehalen in limburg!!!!
|
de vulpijp en de stoelen zijn er nog wie wil ze ze moeten weg doe een bod en ze zijn van u anders gaat het naar de schroot hoop doe gerust gek!!!!!!!
|
pb
je hebt pb
|
jep en 30euro en dat is inclusief verzenden dan kan ik hem beter gelijk aan het oud ijzer mee geven groeten.
het moet een beetje redelijk blijven hé no hard feelings |
All times are GMT +1. The time now is 21:25. |