![]() |
US Passat GLX Vr6...
Na aandringen van een paar mensen maak ik toch even een topicje aan van de passat :D
Het gaat om een 97er vr6 (2.8 met Dis-ontsteking) welke in 1999 geïmporteerd. De wagen is een soort black-magic kleur en het interieur is volledig creme leder en voorzien van alle destijds denkbare opties :thumbup: Het blokje is voor een groot gedeelte gereviseerd en vernieuwd zoals ook de automaatbak. De wagen heeft wat aandacht nodig hier en daar, metname aan de carroserie (parkeerdeukjes en krasjes) maar dat komt tzt wel... Belangrijk vind ik dat ik nu weer vr6 rij :tongue: ![]() ![]() ![]() En wat foto's van de Parkstad Meet ![]() ![]() |
Mooie wagen Nigel!
|
Dikke passat,en die wielen staan hem super
|
Ik zeg: Heerlijk!!!! :rock:
|
Ziet er goed uit :thumbup:
Zal aan je verleden te zien alleen maar dikker worden denk ik :D |
Mooie station met knappe wielen :thumbup:
|
Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt Nigel !
Heerlijke auto om te rijden en na wat optisch werk zeker ook een dikke verschijning straks ;) |
Ik ben Fan :thumbup:
|
Mooie bak Nigel !! Hoe bevalt het automaat rijden ?
|
Quote:
Bedankt Jan (en de rest natuurlijk ook) :thumbup: Tot nu toe heb ik er heel veel plezier aan, hij rijdt heerlijk! @Ralph: Automaatrijden bevalt super, zeker met zo'n vr6 erin :D Ik was het natuurlijk al gewend van de V8... |
Quote:
Ik ook !!!! Dikke :thumbup: |
Quote:
Zeker dik! Hou wel van zo'n toch wel luxe en ruime auto's. stoer! :thumbup: Had hem daarom ook even geschoten op de parkstad meet: ![]() |
Gisteravond goed kunnen bekijken, hele mooie wagen met super wielen :wuv:
|
Nigel, dikke passat met dikke wielen en de ideale motor....................super!
|
Bedankt mannen, ik ben er ook heel erg blij mee :thumbup:
|
Ja, gave Passat hoor!
|
Erg dikke passat jongen! erg netjes ;)
ga deze zekers volgen :D |
Zeer vette Passat! mooie combi zo met de verlaging en de wielen :thumbup:
|
erg mooie passat.
succes met je nieuw projeckt. |
Erg netjes Nigel.
Dat geluid van een VR6 blijft maar door je hooft spoken hé :tongue: |
Heb hem ook ff tijdens de parkstad meet bekeken en het is echt een super auto. :thumbup:
|
Allemaal heel erg bedankt. :)
Gister even de afdekking van de schuifdakmotor vernieuwd aangezien bij de oude het stof begon los te laten... voor: ![]() Na: ![]() (niet perfect,wel beter) :tongue: Ook zat er geen krikset o.i.d. bij de wagen, dus gister op de sloperij even gaan zoeken naar een originele krikset... ![]() Ook heb ik 2 andere blindkapjes meegenomen voor tussen de mistlichten en knipperlichten aangezien de oude helemaal gebarsten waren door steenslag. Misschien vandaag eens kijken hoe de europese rood/zwarte achterlichten staan :) |
Net even de verlichting gewisseld...
Geef uw mening maar :tongue: van: ![]() Naar: ![]() Oke het is niet officïeel US maar het staat wel classy :) |
Het staat beide erg goed. Vol rode lichten zoude misschien ook wel netjes staan. Al zul je die moeten laten spuiten verwacht ik.
|
Rood is mooier maar jammer genoeg niet US. Ziet er wel mooi uit.
Gr Ronnie |
Ik zou het zo laten Nigel, mooi contrast dat rood met in het midden "smoked"
Grtz H |
rood/zwart ziet er stukken beter uit zo.
|
Absoluut die rood zwarte !!!!! staat vele malen beter inderdaad !
|
Rood-zwart Nigel!!
|
Ik ga duidelijk voor oranje-rood!
|
veel dikker zo met die lichten :thumbup:
sowieso een hele dikke auto eigenlijk! |
ik zou ook zeggen vol rood denk ik, maar vind beide wel dik staan :)
|
Veel beter zo met rood/ zwart !
|
Dan denk ik dat ik de rood/zwarte maar even laat zitten :tongue:
|
Als je de Passat ooit verkoopt wil ik hem wel overkopen Nigel. :tongue:
|
Ruig ding...
Zo op de foto's lijkt ie wel netjes! |
Rood/Zwart en de originele us lekker bewaren.
Lekker belangrijk dat het niet origineel is,dat zijn nog maar weinig wagens hier. |
Rood / wit heldere achterlichten niks? :D
Dikke bak man! |
rood/smoke lekker laten staat super. mooie auto trouwens
maar dat was je golf 3 ook al |
prachtige auto.. ! interieur is ook super dik!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:45. |