Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Heëlesj AutoSjtuute 29th may 2011 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=84211)

b_elev 18-04-2011 18:43

Heëlesj AutoSjtuute 29th may 2011

Beste autoliefhebbers,

Op zondag 29 Mei 2011 organiseert TeamPossible in samenwerking met de heren van Stichting unieke Heuvelklim het evenement Heëlesj AutoSjtuute 2011. Nadat wij gesprekken gevoerd hadden met de Gemeente Heerlen en Stichting unieke Heuvelklim, is er besloten dat TeamPossible het volledige schouwburgplein (burg. van Grunsvenplein) ter beschikking krijgt.

Op deze dag staan meerdere pleinen in het teken van auto’s.. Iedere autoliefhebber zal het hier de hele dag naar zijn zin hebben. Voor jong en oud, oldtimers & “new”-timers en van gerestaureerde wagens tot “tuning”-wagens.. Voor iedereen is er wel iets.
Gezien het evenement voor bezoekers volledig gratis is en ook deelnemers enkel 2 euro hoeft te betalen aan de entree, verwachten wij veel deelnemers, publiek en aandacht!

Voor deelnemers en bezoekers is het mogelijk om deel te nemen aan tal van bezigheden.
Tegen een kleine vergoeding van 45 euro is het mogelijk om ZELF voor 20 minuten een ferrari te besturen!! Dit alles gebeurd uiteraard onder begeleiding van de eigenaar.
Voor jong en oud is het tevens ook mogelijk om in 1 van de F1 simulators te stappen, en hier je rijkunsten te testen op het circuit. Behendigheidstestje onder vrienden / kennisen / familie? Laat zien hoe snel jij een bandje kan verwisselen!
Stickerdump is aanwezig om ter plekke de mooiste en eigen ontwerp stickers te ontwikkelen.
Mocht dit nog niet genoeg zijn, ga dan gezellig winkelen in het Centrum van Heerlen. Het is koopzondag, dus de meeste winkels zullen deze dag geopend zijn.

Eet- en drink faciliteiten hebben wij helaas niet gezien de vergunningen.
In het centrum is voldoende gelegenheid om een hapje of drankje te nuttigen.

CUPS:
- Top 10 Show & Shine
- Top 3 Ice
- Best of Girlcar
- Best of Engine
- Best of Wheels

Tijden: 11.00 – 17.00
Inrijden is al mogelijk vanaf 10.00 voor aangemelde auto’s!
De prijsuitreiking zal rond 17.00 beginnen op het PancratiusPlein bij de Porsche stand. Wij verzoeken iedereen om hier om 16.45 aanwezig te zijn.
Iedereen zal voorzien worden van een goodybag en regelement bij aankomst waarbij wij ook een plattegrond van Heerlen zullen plaatsen, zodat niemand verkeerd uitkomt.

LET OP!
Tussen 10.00 – 11.00 worden enkel aangemelde auto’s met gereserveerde plekken binnen gelaten. Wanneer er plaatsen niet gereserveerd zijn, kunnen hier ook al auto’s geplaatst worden. Zijn er geen plaatsen meer over, dan wachten wij tot 11.00 met het binnenlaten van niet aangemelde auto’s. Daarna word gekeken hoeveel wagens niet zijn komen opdagen, en kunnen deze plekken nog aangevuld worden.

Enkele criteria!
- Aangezien wij de Tuning scene in een positief daglicht willen zetten, accepteren wij enkel auto’s met een minimale vereiste van velgen en verlaging. De auto zal ook een nette uitstraling moeten hebben, ofwel het concept moet duidelijk zijn. Wagens met ongespoten bumpers en/of grote schade’s moeten wij helaas de toegang weigeren. Twijfel je of jouw auto binnen komt, stuur dan vrijblijvend 2 a 3 recente foto’s van de auto, en wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.
- Meedoen aan de jurering gebeurt automatisch wanneer er voor 12.00 word binnengereden. Bij het vroegtijdig verlaten van het terrein vervallen eventuele prijzen.

Voor aanmelding vragen wij de volgende gegevens:
- Clubnaam (wanneer van toepassing)
- Type auto(s)
- Kentekens van de auto’s
- Bij twijfel graag 2 a 3 recente foto’s meesturen

Wil je je aanmelden of zijn er nog vragen,
stuur een mail naar: info@teampossible.nl

b_elev 16-05-2011 10:03

kleine up voor onze meet

De Limburger 17-05-2011 22:35

Ik en Opa hebben ons aangemeld. Lekker in de buurt.
Gr Ronnie

Ignition 18-05-2011 00:10

Is een thuiswedstrijd voor mij lol.

Ik ga eens een mailtje sturen, kijken of ze me binnen laten met mn tjoeningbak :shake: :D

Opa 18-05-2011 09:40

Idd Ron, heb de reply al binnen.
Die mannen zijn supersnel :thumbup:
Had nog wat pics van vorig jaar van hun event gevonden en er is echt van alles te zien. Voor ons om de hoek en een leuk gemixed event. Guillaume is ook van de partij dus dat zijn er alweer 3 van het vaste clubje.
Heb er zin in!

Staan ze weer naast elkaar sniffle sniffle.... :D

golfje_295.000 18-05-2011 10:23

Dat is dan 100 meter lopen van huis uit. Ook aanwezig, zonder auto. Want die is niet showwaardig.

Ignition 20-05-2011 14:15

Mss leuk om ergens af te spreken om allemaal bij elkaar te staan daar in heerlen ?

Ik zeg ook maar wat hoor :tongue:

Mijn auto staat ook op de lijst, en dat zwarte lage ding van patrick ook, lol :screwy: :shake: :tongue:

erik_jetta 20-05-2011 16:30

Misschien dat ik ook wel ga! zal eens kijken of ik meer mensen kan sprokkelen!

Sjoes 85 20-05-2011 20:37

hmm als k had gekund was k erbij geweest met mn 1 GTI! maar ach, ik heb t niet slecht, kom die dag terug van Berlijn na mee te hebben gereden in de Hamburg-Berlin-Klassik rallye:D

vwclubparkstad0 20-05-2011 21:46

aanwezig is om de hoek dus kan geen kwaad om te gaan kijken als de rest lekker aan de see zit :thumbup:

p.doppenberg 21-05-2011 21:14

Quote:
Originally Posted by Ignition
Mss leuk om ergens af te spreken om allemaal bij elkaar te staan daar in heerlen ?

Ik zeg ook maar wat hoor :tongue:

Mijn auto staat ook op de lijst, en dat zwarte lage ding van patrick ook, lol :screwy: :shake: :tongue:

Ja als we met onze echt auto's een beetje bij elkaar staan zou dat wel leuk zijn.
Wie komt met een suggestie?

De Limburger 21-05-2011 21:35

Als ik me niet vergis worden de plaatsen uit gedeeld..

Ignition 22-05-2011 00:47

Euhh patrick, lees je post eens opnieuw ?
Snap je het zelf wel wat je probeerd te zeggen ? :screwy: :tongue:

Ik heb net een mailtje naar hun gestuurd om te vragen of we daar worden verwezen naar een plek, of dat we gewoon moeten aansluiten met de rest (en dus als we afspreken ergens, bij elkaar komen te staan).

Ik laat zsm wat weten :thumbup:

b_elev 23-05-2011 18:58

ikzelf zit in de organisatie en makkelijkste is altijd met een groep aansluiten en zeggen ik en (x aantal auto's ) zijn een groep en dus graag bij elkaar.. want ook wij weten iedereen wil graag bij vrienden zamen staan

en hopelijk tot zondag wij hebben er al zin in

mvg brian van team possible

eddyvwone 25-05-2011 16:55

Even een vraagje hoelaat kun je op zijn vroegste naar binnen? Ik heb gehoort dat er mensen zijn die al om 9u aan willen rijden. Aangezien hier boven staat dat de aangemelde wagens pas om 10u binnen kunnen neem ik aan dat dat toch ook zo is he?
Ik hoor het wel dan.
Grtz Eddy

Ignition 25-05-2011 18:15

Hoe laat en waar gaan we verzamelen dan ?? :tongue:

En maken jullie er een probleem van als er een Opel meekomt ? :redface:

Dat ding is van een maat van me, en woont onderaan mijn straat :tongue:

Chr-ome Weber 25-05-2011 18:57

Zullen wel meer opel's staan. :D
Dus ik heb er geen probleem mee. :thumbup:

Heb er wel zin in, vrijdag nog ff een paar andere wielen halen voor de passat. :thumbup:

PoloLG 25-05-2011 21:12

Zondag ook aanwezig met de polo :cool:

b_elev 26-05-2011 16:37

is idd zoals edwin zegt dat wij vanaf 10 uur (de aangemelde auto's binnen laten) en om 11 volledig open zijn( vandaar dat wij iedereen aanraden zich aan te melden , dit omdat er maar ongeveer 250 plaatsen zijn en de aangemelde natuurlijk voor gaan op onaangemelde)

dus vol = vol (wij hebbenn maar begrensde ruimte en weten ook nog niet wat ons te wachten staat kwa opkomst we hebben tot nu toe 85 aanmeldingen dus)

dus edwin meld je even aan

Wil je je aanmelden of zijn er nog vragen,
stuur een mail naar: info@teampossible.nl

en graag kenteken doorgeven

mvg brian

Ignition 28-05-2011 13:31

Quote:
Originally Posted by Ignition
Hoe laat en waar gaan we verzamelen dan ?? :tongue:

??
Mij lukt het niet om mensen op te trommelen, Ronie help !! :tongue:

erik_jetta 28-05-2011 14:34

ik heb ook niemand meer kunnen regelen, en ik ga niet in men eentje komen...helaas!

b_elev 28-05-2011 14:34

aanmeldingen tot nu toe 97

hebben er zin in morgen

mvg brian

erik_jetta 28-05-2011 16:33

Quote:
Originally Posted by erik_jetta
ik heb ook niemand meer kunnen regelen, en ik ga niet in men eentje komen...helaas!

en toch een reactie gekregen ! wij komen met 3 golfjes!!

De Limburger 28-05-2011 16:48

Wij vertrekken om half 9 naar Heerlen lekker vroeg als eerste daar, en dan kunnen we daar op het gemak de wagen poetsen en klaar maken.
Maar komen nergens samen, ik zeg gewoon ben op tijd daar komen we daar in Heerlen samen hahaha..
Gr Ronnie

Ps de wagen staat al gepoetst in de garage.

vwclubparkstad0 28-05-2011 18:37

wagen is hier ook al gepoetst nu alleen nog even een beetje creatief worden voor de schade op de bumper weg te werken gvd

De Limburger 28-05-2011 19:04

Gewoon een paar pleisters erop plakken, met een briefje erbij: " Oeps Foutje "..
Hahahaha. Gr Ronnie

b_elev 29-05-2011 21:23

ik hoop dat iedereen zich een beetje vermaakt heeft , wij waren in ieder geval zeer tevreden en vonden de kwaliteit van de auto's ook zeer hoog

iedereen die een prijs gewonnen heeft nogmaals bedankt en ook bedankt voor de hele goede sfeer die er hing op de hele meet

morgenavond staan alle foto's op www.teampossible.nl

mvg brian

De Limburger 29-05-2011 21:39

Ja het was er best gezellig, maar 1 ding snap ik niet, waarom word er bij een wagen van 28jaar oud en sommige van de zelfde leeftijd, en daily rides gekeken of er steenslag en deukjes in het plaat werk zitten bij een jurering ik snap dat er gezocht word naar mooie wagens, maar sorry dat is in mijn ogen een beetje muggenzifterij, maar goed, het zal wel een reden hebben gehad.
Voor de rest goed geregeld, fijn weer, best mooie wagens (Ook veel bumper geweld) en een leuke sfeer en lekker goed bezocht.
Gr Ronnie

b_elev 29-05-2011 21:46

feit was gewoon dat er gekeken werd naar auto's die niet altijd een prijs winnen om ook een andere variatie te hebben die het ook zeker verdienen zoals je vriend met de tt (hulde voor die auto) en hoe er gejureerd werd/word is aan hun.

mankementen en andere visies zijn er altijd maar graag willen wij volgend jaar zeker een meeting weer organisieren op eigen benen en willen jullie graag weer uitnodigen (vond het zeer gezellig om ook mensen van het volkforum te kunnen verwelkomen) wat ook een goede afwisseling gaf

en ronnie ook respect voor jou auto heel nette auto

hoop dat jullie de sfeer ook een beetje aangenaam vonden want dat was ons opgevallen dat die vooral goed was

de foto's staan vanaf morgen op www.teampossible.nl

mvg team possible :rolleyes:

De Limburger 29-05-2011 22:11

Het was zeker gezellig. Als het maar druk genoeg is en gezellig mensen daar zijn ben ik tevreden.
Gr Ronnie

Opa 30-05-2011 08:38

Echt een gezellige meeting gisteren gehad :thumbup:

Ondanks dat het een "alle merken" treffen was toch veel "oude" bekenden gezien. Schitterend weer in de middag, behoorlijk verbrand nekje hier :D

Er was een prima opkomst vond ik, allemaal gemixte stijlen, af en toe niet helemaal mijn ding maar je zag wel dat er echt heel veel werk was gaan inzitten. De tuning scene heeft toch een aantal verschillende stromingen en ik denk dat hiervan een goede mix was vertegenwoordigd. De VAG scene is vaak wat meer cleaner en ingetogener qua styling en dan ligt de jurerering ook iets anders maar ik denk dat er voor de bezoekers (en dat waren er toch echt veel) meer dan genoeg te zien was en daar ging het tenslotte om.

Het publiek wat normaal gesproken niet gauw met deze hobby in aanraking komt heeft zich goed kunnen vermaken en z'n ogen uitkgekeken. Heb zelfs omatjes met rollators voorbij zien schuiven haha :)
Ook een goede entrance selectie, geen halve plamuurbakken etc. Complimenten hiervoor, je ziet zo vaak dat men maar alles binnenlaat.

Verder vond ik de organisatie prima geregeld, alles mooi voorbereid, rijplaten, duidelijke aanwijzingen, de rit naar het centrum voor de uitreiking etc etc.
En nog eens hartelijk dank voor het overgelukkig maken van mijn kleine co-piloot met best of engine.
Hij is pas 6 en was zo blij dat hij zijn prijs in ontvangst mocht nemen. Hij heeft de hele terugweg de trofee in zijn handjes geklemd gehouden en hij staat nu op z'n kamer :thumbup:
Dat was voor mij een hele mooie afsluiter van een geslaagde dag.

Bedankt dames en heren van Team Possible.

Grtz Henk

b_elev 30-05-2011 12:35

bedankt voor de fijne feedback en hoop dat we jullie volgend jaar weer kunnen verwelkomen

want zonder jullie allen was het niet geworden

en ook wij vonden de sfeer op de meeting zeer goed

ook veel oude mensen gesproken die zeiden dat ze blij waren dat er eindelijk ook eens wat voor de jeugd te doen was en al die mooie auto's konden kijken

mvg brian van team possible

De Limburger 30-05-2011 12:49

Hoe is het met de foto's?

Ik vond het ook mooi, toch zie je dat mijn wagen meer oudere mensen aantrekt en die dan echt de wagen heel lang staan te bekijken en dan raar opkijken als ze zien dat er zo'n "jongere" jongen met de wagen bezig is. Fantastisch.
Gr Ronnie

b_elev 30-05-2011 12:54

hieboven alle winnaars

rest volgt vanavond op onze site
in natuurlijk veel betere kwaliteit

en ronnie ikzelf vind je wagen ook heel dik hoor ;)

www.teampossible.nl

;)

b_elev 30-05-2011 14:29

foto's staan online op onze site

Razma 30-05-2011 14:38

Het was iig erg gezellig dagje :-)
Beetje brak van Worther, maar dat was de moeite waard erbij :P

Ignition 30-05-2011 18:21

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Ik vond het ook mooi, toch zie je dat mijn wagen meer oudere mensen aantrekt en die dan echt de wagen heel lang staan te bekijken en dan raar opkijken als ze zien dat er zo'n "jongere" jongen met de wagen bezig is. Fantastisch.
Gr Ronnie

Haha wat moet ik hier over zeggen dan ? :D
Ben eens benieuwd of die oudere mensen hem nog steeds zo 'tof' vinden als die eindelijk eens op de grond gelegd wordt met verbreed staal erop :D

Iemand nog foto's ?
Ik heb er zelf vrij weinig gemaakt omdat ik nogal vroeg ben gaan lopen met de camera :rolleyes:

Chr-ome Weber 30-05-2011 22:36

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Ja het was er best gezellig, maar 1 ding snap ik niet, waarom word er bij een wagen van 28jaar oud en sommige van de zelfde leeftijd, en daily rides gekeken of er steenslag en deukjes in het plaat werk zitten bij een jurering ik snap dat er gezocht word naar mooie wagens, maar sorry dat is in mijn ogen een beetje muggenzifterij, maar goed, het zal wel een reden hebben gehad.
Voor de rest goed geregeld, fijn weer, best mooie wagens (Ook veel bumper geweld) en een leuke sfeer en lekker goed bezocht.
Gr Ronnie

:goodpost:

Opa 31-05-2011 10:43

Quote:
Originally Posted by b_elev
foto's staan online op onze site

Mooie foto's, kwam ook al een filmpje tegen op Joe-Tjoeb

Klik hier =>Heerlen Teampossible AutoSjtuute 2011 Mini Coopers

Leuke titel maar heb toch echt een TT, en wat een hoop Lambo's daar :D

Grtz H.

De Limburger 31-05-2011 10:56

Nice komt je auto maar even goed in beeld hé Opa.
Vetjes!!
Gr Ronnie

All times are GMT +1. The time now is 09:49.