Leuke auto! Schuur vonst? omdat er nog oude kentekenplaten opzitten. Succes ermee! Ik wist niet dat een GTS met een 1100cc geleverd was..
Welke kleur word ie uiteindelijk? |
Welkom! Weer een Groninger erbij ;)
Leuk Golfje! Denk dat het geen echte GTS is...die waren toch wit en hadden toch een BBS kit? Misschien alleen de striping ervan? Plannen klinken goed....16V in zo`n MK1 is echt heerlijk. Bij jou in `t dorp rijdt/reed ook een blauwe MK1, witte velgen en 16V uit een Scirocco....vreselijk snel dat ding :) |
Mooie striping, :)!
Is geen echte GTS, die zijn origineel alleen in het wit met een BBS-kit en een "bigblock" motorblok geleverd... |
Quote:
Ja klopt achter in het hoekje van een schuur en via via aangekomen :) weet niet ik twijvel nog een beetje donker grijs metallic of licht blauw metallic? |
Quote:
dankje :) ja klopt die is hier nog steeds aanwezig. dat is ok een mooie auto |
|
Van 40 pk naar 140 pk.. :D
|
|
Quote:
Ja leuke v erbetering tog ;) :D |
|
wordt een mooie en snelle wagen dat! komt die gts striping ook weer terug? Zag er mooi uit namelijk!
|
[I]nee komt er niet weer op is allemaal kapot gegaan met eraf hale :S
|
|
Goed Bezig!
|
mooi project, je pakt het grondig aan. ben zelf met soortgelijk iets bezig
persoonlijk zou ik wat kleur betreft voor grijs gaan ipv lichtblauw. succes !! |
mooi project :thumbup:
|
goed bezig hier , heb je de motor nou gespoten incl distributieriem?
Geen zin gehad om alles netjes los te halen ? Verder lekker bezig zo |
Quote:
aan de griptang op het tandwiel te zien is ie bang dat ie verdraaid :D ma idd lekker bezig hier! :thumbup: |
Gaaf project! :) Heb nog altijd de stiekeme hoop zelf aan iets dergelijks te kunnen beginnen.
|
wordt beter dan nieuw, veel succes.
|
Leuk project.
|
Mooi project en inderdaad zou eerder voor donkergrijs gaan als blauw......maar waarom niet weer mexicobeige ?? Is de originele kleur en ook best gaaf !!
|
Quote:
ja weet niet vind mexico beige niet egt mooi:P |
Quote:
ik had allen ff snel gespoten om kleuren combinatie te bekijken gaat straks weer helemaal uit elkaar en dan netjes spuiten :D |
Leuk project en ziet er netjes uit, geen half werk!
|
|
Komt er zeer mooi uit te zien! Gaaf project!
Gr |
dankje:D
|
[I]heb deze week ff de versnellingsbak uit elkaar gehaald om te reviseren
zal morgen even fotos erop zetten en van alle losse onderdelen eerste gedeelte wat ik heb gestraald. |
En vandaag mezelf even een mooi kado gegeven,
Mooie keihin carbs van een r6 :cool: Nou volgende week even een spruitstuk er voor maken. en even uitzoeken wat voor benzine pomp ik moet hebben. Zou een facet benzine pomp goed zijn? |
ik zou het even aan erik van bilsen vragen volgens mij hoeft er niet zo veel druk op
erik heeft nog een pomp over :thumbup: |
Quote:
ok zal even kijken en hem ff vragen. |
goed bezig, dit topic hou ik in de gaten... ik heb zelf ook een mk1 1.1 waar ik in de toekomst toch ook wel een 16v in zou willen leggen :rolleyes:
|
Ik ben bang dat die R6 carbs te klein zijn voor een 1.8 16V. Hoeveel mm zijn ze?
|
@greppel dankje :) hahah gewoon doen staan er genoeg blokjes op mp :tongue:
@typ81 het zijn 38mm carbs |
Tof zulke carburateurs!
Hoe ga je dat met die spruitstukken fixen? Zelf maken oid? |
Quote:
ja idd zelf maken hier op het forum staat er een mooie uitleg over dus dat help ook al. |
Ik ben vanavond nog even bezig geweest
heb bijna alle gaatjes dicht gelast alleen die van het slot niet, het trekken viel best mee van de week hem even schuren en plamuren. Hier het plaatje bij het praatje. Voor. Na. |
Vandaag op het werk nog even tijd gevonden om met het spruitstuk
voor de carbs te beginnen. Hierbij de fotos Aftekenen Eerste gaatjes boren Gaten verder uitfrezen Eind resultaat van de werkdag |
All times are GMT +1. The time now is 08:25. |