CleanStylerz - Touran
De Polo is al een ruime tijd weg aangezien ik vader ben en heb mij een ruimere wagen aangekocht . Namelijk een Touran .
Dit was de Polo : De Touran 2010 1.9Tdi 105Pk Parelmoerzwart Aluvelgen in 16 " Bussinespack 7 Plaatsen |
Polo was erg dik, succes met de Touran!!
Gr Ronnie en Welkom! |
Ondertussen is de wagen al 6 maand in mijn bezit en is het volgende gedaan :
US module Debadged Kleine nummerplaathouder Ruitenwisser verwijderd Nummerplaatverlichting in led Achterste knipperlichten iets verduisterd Schroefset Plannen zijn : Mercedes Advantgarde velgen Stootlijsten , klinken en achterlip in kleur Mistlichten bijplaatsen Cleane Grill ( zonder nummerplaatuitsparing) |
Komop, plaats eens up to date foto's man! :D
-EDIT- Oops, iets te laat! :D :thumbup: |
zeer netjuhs
waar heb je die ruitenwisser opvuldop gekocht gr brian |
Leuke auto, zo zie je maar dat er van een mpv ook nog wat te maken is. Die Polo is ook best lekker trouwens.
|
gaaf ding!
ik ben ook aant sparen voor zoiets :) lekker ruim! ben beniewd naar de wielen... |
He Nico, welkom hier!
Dikke Touran! |
Quote:
Kan je via mij verkrijgen . Info@CleanStylerz.be |
Snelle pictune van de toekomstige wielen :
Zouden 18" x 8.5J zijn , mss achteraan nog een spacerke bij . |
ziet er wel ferm uit :thumbup:
|
Nog een pictune ....
Een van deze dagen liggen de wielen hier :) |
ik heb hier thuis ook nog een setje mercedes amg liggen 18 inch
momenteel zonder banden bij interesse doe een pb zoniet sorry van topic vervuiling :) |
Hoi zit al een tijdje een topic op cleaned te volgen volgens mij is het dezelfde als deze..... ben ook aan het kijken voor een touran... dus ben heel benieuwd hoe dit gaat worden..
|
Quote:
Kan zijn , zit ook op cleaned :) |
Velgen liggen in de koffer :)
Verwacht morgen maar foto's ! |
éh voila ...
Achteraan nog een spacertje plaatsen van 0.5cm en ook een 0.5cmke lager draaien , dan staat hij volledig naar mijn goesting ;) |
Staat m echt heel lekker :thumbup:
|
netjes hoor, pracht van een wagen :thumbup:
|
eigenlijk de grill in dezelfde kleur als de wielen doen. Ik ben zelf geen fan van dit type Touran grill.
|
Quote:
En iedereen kent jouw smaak in grillen goed genoeg om elk grilladvies direct en blindelings op te volgen ;) Sorry Jaap, kon het niet laten.. On topic: Erg mooie Touran zo! Als ie achter nog iets gezakt is staan de wielen pas echt goed denk ik. |
wel super strakke foto's
wou dat ik dat kon als ik iemand vind in de buurt om foto s van me project te maken hoop ik dat ze zo worden mooie wagen ook rij zelf ook een touran 105pk tdi heb m laten chippen naar 140pk wereld van verbetering zuiniger en veeeeel sneller heerlijk de mijne blijft alleen hoog vind het wel erg gaaf zo laag alleen de vrouw rijd ermee en de kinderen dus mn polo's laag en de touran hoog (wel op 18inch) succes met de wagen |
Enkele foto's van een fotoshoot :
Morgen normaal te zien @ Race Wars :) |
Wielen zijn er weer vanonder se ...
|
Vandaag slagske doorgegeven ...
Alle 4 de wielen klaar voor grondlak , alle putjes en schartjes eruit geschuurd |
Super strakke Touran!!
Welke kleur worden je velgen? Gewoon weer grijs? |
Quote:
Zal terug een soort grijs zijn ja , ben er alleen nog niet uit welk juist . |
Antraciet zou denk ik ook wel erg strak staan
|
Denk een kleur gevonden te hebben voor op de wielen ...
Nl. het kleur van Dup zijn Polo 6R : |
Vanmorgen telefoon gekregen dat de wielen in grondlak staan .
Enkel wel jammer nu dat ik thuis zit met hevige pijn in de nieren door nierstenen . :mad: |
hele mooie kleur maar vooral beterschaps
|
Wielkes liggen terug thuis voor te schuren se .
Ondertussen ook van kleur veranderd , ging iets te donker zijn in Dup zijn kleur . Dit is normaal het nieuwe : |
Klaar voor hun kleurtje ...
De randjes zijn ook beetje opgeblonken . Deze zijn nu wel nog vernist , daardoor zie je wel veel kringen in de rand ... Maar ga nu eerst paar meetings meedoen en daarna deze aanpakken ( vernis afschuren en polieren ) . |
Vandaag zijn de nieuwe centercaps toegekomen :
Heb de oude ook laten meespuiten , zo kunnen we eens vergelijken . Maar 9/10 komen de nieuwe erin omdat er bij de oude 1 ster gebarsten is . |
Preview wheels :
Morgen monteren en premiere @ Eurosunday |
Blijven dikke wielen, en staan super onder de Touran :thumbup:
|
Allé how :)
|
Fotoke vanop ES
|
Mooi geworden, dikke touran :thumbup:
|
Thnx .
Nog eens wat gespeeld met een foto'ke se : |