Martijns Jetta Mk1 83
Hallo,
Ik stel me nog even voor, ik ben Martijn van Heerde. Ik ben 15 jaar oud en kom uit Deventer. Vandaag heb ik de jetta van Dennis gekocht. Hierbij de foto's bij aankomst thuis: Ben er erg blij mee :thumbup: Er komt waarschijnlijk een 1,9 TDI of een 1,8 KR in. Schroefset en remmen van een golf 2 gti zitten er al onder. Verder wil ik hem compleet opknappen. Ken een goede spuiter in de buurt dus dat komt wel goed! Nog even een foto van de werkplaats waar het allemaal gaat gebeuren: Lijkt op de foto een beetje klein, maar er passen wel een jetta en een golf 1 (die mijn vader waarschijnlijk nog een keer koopt) in. Ik houd jullie op de hoogte! Groet Martijn |
Erg vet om op je 15e een Jetta MK1 project hebt. Ik wou op die leeftijd ook altijd een auto, maar ik moest het met een Vespa Ciao doen :p
Succes met je project, ik blijf 'm volgen! |
Haha mijn vespa ciao ben ik nu ook mee bezig hoor! Dikke setup eronder. Moet helaas nog 8 maanden wachten tot ik op de brommers kan rijden.
|
Mooie auto en mooie ruimte heb je daar.
Hij ziet er op de foto nog erg netjes uit! Ga je project volgen hou ons op de hoogte :thumbup: |
wat een gaaf huis.
|
Same color is mine!
|
wauw :eek: zie die werkbank dan aan de linker kant :wow:
wat er ook aan de jetta moet gebeuren , het wordt zeker mooi |
Dankje! Werkplaats is nog lang niet af.
De werkbank links heb ik laatst in elkaar gebeund: Nog even wachten op m'n gedore steeklseutelsetje! Verder moet de vloer gecoat worden en de muur nog even sausen. Ik houd jullie op de hoogte! |
welkom hier en succes met je jetta project ga hem in de gaten houden :thumbup:
|
Goed voor mekaar voor een 15 jarige :thumbup:
|
zeker mooie basis zo te zien ! en aan werkruimte ook niets tekort :thumbup:
tegenwoordig zie je meer en meer jetta's ! en goede leeftijd om te sleutelen ! dan kan je je tijd nemen want ermee rijden mag je toch nog niet :D ga hem zeker volgen ! grtz jelle |
hmmm heerlijk zon houtkachel ook nog een wens voor mij pook nu op propaan maar stinkt toch nog wel een beetje en naar mijn idee vochtig maar veel succes met je jetta maar dat zal niet aan je werkplaats liggen :thumbup:
|
Bedankt heren! Zal morgen m'n trekker eens uit de schuur drukken en de jetta er even inrollen en dan een fototje maken!
|
Quote:
Als dat beunen is, ben ik benieuwd hoe iets er uit ziet wanneer je echt je best er op doet :D |
Vandaag de muren gesaust en de jetta even de schuur ingereden.
Onee toch niet, heb hem er ingedrukt haha :D Foto's |
Elke keer als ik naar de Jetta kijk, dwalen m`n ogen af naar de werkplaats....heel erg mooi!
|
Succes met de Jetta,
Deze garage geeft mij gewoon de motivatie om hier de garage eens op te ruimen, en eens alles in orde te maken. |
Ik kan ook wel jaloers worden op je mooie ruimte.
Succes met de jetta je hebt nog even de tijd. |
Quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte !!! Damn, jullie wonen daar mooi. Mijn zwager woont ook (nog) in Deventer, maar dat is 31 onder 1 kap zeg maar. :D Nette Jetta zo op het oog. En je hebt nog tijd zat om hem helemaal netjes op te knappen. Succes ermee. (Tip: Als je nog moeilijk te vinden onderdelen zoekt dan kun je onze duitse forummer "jettaseller" een pm sturen. Hij heeft ontzettend veel Jetta 1 onderdelen). Gr Fred |
je bent nog een stukje vergeten te sausen aan de rechter kant :shocked:
grapje natuurlijk, echt mooi al dat hout, doet me een beetje denken aan een hut in oostenrijk :rolleyes: |
Ja de rechterkant heb ik net afgemaakt! Morgen nog één foto om het af te leren haha.
En ja we wonen zeker mooi, ben ik ook zeer blij mee. Ruimte zat, flink wat schuren. Is trouwens ook wel nodig voor ons wagenpark, haha. |
Hierbij weer een kleine update.
Pa had nog een mooie versterker op zolder liggen: Plannen voor de audio zijn: Een grote subwoofer achterin en twee kleine speakertjes voorin. Speakers en subwoofer van het merk hertz. Ga het netjes inbouwen als ik het gekocht heb, niet te asociaal. Nog twee mooie plaatjes: Keep you updated! :thumbup: |
Zoo van de sloopgolf nog wat moois gevonden:
Een mooi kamei luchthappertje en een goed dashbord. Mijne heeft een klein plekje. Na een beetje poetsen: Weer als nieuw :thumbup: Binnenkort maar een keer inbouwen. Dan opzoek naar een mooi blok en setje velgen! |
Weer een update!
Heb een golf 2 gevonden Met een 1,8 erin, leuk setje velgen en nog wat leuk spul. Hij heeft 270000 gelopen. Blok komt dus in de jetta net als de velgen. Binnenkort foto's! |
Hierbij de foto's van de golf. Ben er nu nog niet helemal uit wat voor blok er in de jetta komt. 16v en vr6 spreken me ook wel aan :D :D |
die velgen lijken nergens op,zie nog liever origineel staal dan....
maar waarom ga je die 1.8 niet inbouwen dan? |
staat trouwens voor 150 een kr te koop hier,helemaal compleet,voor in mk1;)
|
Heb je geluk, de velgen passen niet voor :tongue:
In de jetta ga ik niet dagelijks rijden dus heb er graag wat meer pk's in. Er zit wel pit in het 1,8 blok maar voor een paar honderd euro heb ik ook een 16v inderdaad :thumbup: Maarja dit golfje eerst maar eens uit elkaar draaien en 16 worden. :D |
golf 2 voor 500 verkopen
en dan voor 250 leuke dingen voor de jetta kopen :rolleyes: |
Deze gaat helemaal in onderdelen weg. Motor ook. Even kijken wat voor bak het is en of die op een kr kan.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:40. |