Welkom "Louie",
Knappe Scirocco !! |
Welkom,leuk bordje hangt daar bij je inrit :D
|
Quote:
Haha ja dat was een van de eerste dingen die ik heb opgehangen toen we ons huis net hadden gekocht :D |
|
Quote:
Dat is zo omdat de auto dan wat makkelijker de bochten doorkomt. Weet niet of je wel vrolijk wordt van grotere spoorbreedte achter bij een voorwielaangedreven auto. Kan je niet beter een velgenset met hogere ET waarde er op zetten?(voor en achter?) Leuke scirocco bytheway. |
Welkom leeftijdgenoot!
Heel mooie Rocco hoor :thumbup: |
Bedankt mannen!
|
Quote:
en vrouw :thumbup: |
Welkom hier nog en mooie rocco heb je daar !!
|
Welkom! nette wagen ben benieuwd wat je gaat maken.
|
|
Welkom op VF! nice ride :thumbup:
|
Dank je! Ik zie dat we allebei van hetzelfde bouwjaar zijn 1981!
|
|
Hallo VW-folks!
Heb afgelopen vrijdag mn wieltjes met nieuwe banden + adapters + bouten opgehaald en gemonteerd. De auto + velgen zijn nog niet gewassen gepoetst en ik ga achter nog dikkere adapters plaatsen. Het was altijd al een droom van mij om met deze wielen te rijden en dankzij een plaatsgenoot is deze droom werkelijkheid geworden :thumbup: Grt, Louie |
hey hoi welkom hier.
wat is je sirocco mooi et die porsche wielen. misschien ken je me nog ben ooit bij je geweest met een cabrio om orginele avus wielen bij je op te halen. gr rolf |
Hallo Rolf! Ja dat weet ik nog wel. Heb je ze nog die avus velgen?
gr, Lieuwe |
Nee die wilen zijn verkocht incliesief de zwarte golf 3 cabrio van me.
ben nu op zoek naar een belasting vrij opknapper van vw meot z min mogelijk kosten want ik ga hem toch compleet slopen en dan opnieuw op bouwen. en dan een sirocco golf polo jetta of derbi. |
Welkom en hele mooie Rocco zo met die porsche's
|
die Sirocco is echt geniaal. Mooie auto man ;) tevens welkom op het forum
|
welkom dikke wagen
|
All times are GMT +1. The time now is 04:25. |