Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   nieuw golfje (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78878)

carbreaker de autosloper 14-12-2010 21:12

golf 1 in ralley trim...is het wat??

:rolleyes: type 1 met 16v kr gekocht. van een mede club lid van vwoutlaws,
thanks <das bedankt in t engels>bertjan voor het gunnen...<das als je blij bent dat iemand aan jouw heeft gedacht>

het is best wel een goed ding,
grijs metalic alfa effect lak alleen wat stijl foutjes, basis is okee

met een 16v kr netjes gepoetst ,4 in 1 uitlaat spruitstuk

Hen R schroefset,schalen <kuipstoelen>van recaro.en het stoere ik heb hem zelf een jaar of 7 geleden als bouwpakket verkocht dwz golf gti,16v kr 4 in 1,,,lachen
kon het niet laten en heb weinig tijd om dr 1 van af scratch te bouwen
dis nr 5 :shake:
daar bouw ik mooi een woon werk auto van voor van t zomer :tongue:

de plannen,
dat willen jullie altijd horen,ff shoppen in prive collectie, ik heb nog een nieuwe grille met lampen hella,,orginele rode lijstjes koplampen,carter bescherming,,orgineel vw,striping gti dr weer op ,porsche remmen en andere velgen compomotivs s2 rally velgen,hapje uit de balk zo dat ie lager en ook nog en setje abf 20 16v nokkenassen dr in kan .word lachen, fotooooos komen nog okee...tekst is...kort maar krachtig toch??? :cool:

J-9A-N 14-12-2010 21:28

Klinkt weer als een leuk project Jarno.
Is de transporter al bijna klaar dan?

carbreaker de autosloper 14-12-2010 21:47

uhhh ja die moet in de lak en wat geplamuurd...nog maar me maatje de spuiter ,,,laat me eigenlijk een beetje zitten behalve als we gaan stappen dan,,,maar we zouden hem tussen kerst en oud en nieuw lakken,,,,,,dacht je wat brand de firma waar hij werkt.dickhof elburg ..gisteravond af ,,,dus het nieuwe pand draaide 1 mnd super kloten voor zn baas johan,,,dus dat schuift door,,,,kan ik weer geld potten,,,,die golf moest ik gewoon,,,weer hebben ,deze was super opgebouwd,,niks op bezuinigd,duzz ging ik weer,,,

J-9A-N 14-12-2010 21:52

Zo dan ,das mooi k*t.
Maar goed ,al het goede komt langzaam.
Kun je ondertussen mooi met de golf bezig en even wat foto,s posten natuurlijk!!!

Pewi Vwteam 14-12-2010 21:58

goed bezig jarno!! we komen wel ff keer langs wippen,ff kieke!

mischatdi 15-12-2010 01:08

tering wat een bende..... en dan doel ik op je manier van typen.
want ik ben al geen wonder ,maar jij maakt er helemaal puzzels van

steven16v 15-12-2010 09:38

Wat voor een porsche remmen ga je gebruiken? En met wat voor een minimale velgmaat kun je dan rijden?

carbreaker de autosloper 15-12-2010 13:21

met afgedraaide corrado schijven nu iets van 270 mm velgen zijn 15 inch zitten nu onder de 20 v turbo,,waren van een 944 dacht ik 4 pots..

maar de radius van de schijven is uiteraard nu kleiner dus moest ik iets uit de klauwen slijpen :D om dat deze anders niet ver genoeg over de schijf heen vielen,en de remblokken niet helemaal over/op de schijf vallen,,,maar het nu past weer mooi... :thumbup:

GolfMania 15-12-2010 16:20

:postpics:

sorry, kon het niet laten ;) laten we het erop houden dat ik heel erg benieuwd ben :D

floris-jan1 15-12-2010 16:38

Quote:
Originally Posted by mischatdi
tering wat een bende..... en dan doel ik op je manier van typen.
want ik ben al geen wonder ,maar jij maakt er helemaal puzzels van

Helemaal mee eens :confused:

Paul GTI 16V KR 15-12-2010 17:27

Quote:
Originally Posted by floris-jan1
Helemaal mee eens :confused:

Ik heb ongeveer de helft begrepen denk ik :D

carbreaker de autosloper 15-12-2010 20:44

jullie kunnen geeen oldebroeks,,,vandaag et ding thuis komt helemaal goed
het foutje met betrekking tot het niet willen acceleren ook gevonden,,,,yeah ,,,

EelcoB 15-12-2010 21:14

Olderbroeks is een dialect zeker. Geen eigen schrijftaal.

Maar ik denk dat wat foto's de boel een stuk duidelijker maken :thumbup:

sponzenbroekske 15-12-2010 21:15

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
jullie kunnen geeen oldebroeks,,,vandaag et ding thuis komt helemaal goed
het foutje met betrekking tot het niet willen acceleren ook gevonden,,,,yeah ,,,

Ik denk niet dat dat iets met oldebroeks te maken heeft xD, maar eerder met de vele komma's en dat je telkens maar één zin hebt :p.

bprijs 15-12-2010 21:50

Trouwens die Quintus - De grote race, dat is toch wel 1 van de beste platen wat ze kunnen draaien op de geheime zender :thumbup:

Oja en ben benieuwd naar de foto's :D

Pewi Vwteam 15-12-2010 22:25

hehehe laat ze maar lulle jarno, doe maar gewoon oldebroeks :D

mischatdi 16-12-2010 00:16

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
hehehe laat ze maar lulle jarno, doe maar gewoon oldebroeks :D

en waarom?? er zijn meer mensen op dit forum, anders kunnen jullie beter op de msn met elkaar gaan "lullen" in z'n oldebroeks :screwy:

ik typ toch ook niet op zijn gronings omdat ik er weg kom? :screwy:

floris-jan1 16-12-2010 00:40

Quote:
Originally Posted by mischatdi
ik typ toch ook niet op zijn gronings omdat ik er weg kom? :screwy:

Joa dat kisst ook wel doun, dan ken ik met tie proaten ;)

Maar even on-topic blijven, we wachten de foto's wel af! Ben er benieuwd naar! :D

Groeten

René 16-12-2010 00:56

liever oldenbroeks dan fries...want daar is al helemaal geen touw aan vast te knopen :D
Klinkt als een leuk project....ben benieuwd naar de foto`s.

einzer 16-12-2010 11:37

He sloperd, de ouwe van bert-jan, stoelen en wielen komen mij nog wel bekend voor, heeft ze destijds bij mij gekocht.

Heb nog wel een foto jarno, staat alleen een beetje op de achtergrond.

Dus de zilvergrijze op de achtergrond.

carbreaker de autosloper 17-12-2010 10:16

hij loopt weer ! t was niet wat ik dacht ...wel een lange avond,12 uur.vannacht
.nu met peugot ontsteking,,jammer dat dr pekel op de weg ligt,,,,grtz

carbreaker de autosloper 19-12-2010 18:17

zaterdag ff orginele nieuwe hella grille en koplampen dr in gezet plus uiteraard het gti embleem en rode lijstjes,,,sweeet ,bbs rm s dr onder
voor nog 5 cm verder naar onderen gedraaid voorspat bord randen moet ik nog om kloppen,deep dish sparco stuur dr in de stoel frames van de racer dr in nu zit je goedstevig in de stoelen,,,alleen de pook moet meer naar achteren,,,nu maar wachtten op de compomotivs,,,en ja sorry de fotoos willen niet van me mobiel naar de laptop,,,,,kt ding
ik kan ze wel effe via de foon sturen

carbreaker de autosloper 05-01-2011 22:38

had wat bedacht 10 jr terug en nu gemaakt,,,,wou dr toch al dikke porsche remmen op

nieuw in de vw scene gepolijstte aluminium porsche draagarmen :screwy: ,,,,zitten nu onder me type 1,,heel stoer,,,,

PimVW 06-01-2011 10:38

Ben benieuwd naar foto's, welke Compomotive's heb je besteld?

carbreaker de autosloper 06-01-2011 17:41

Quote:
Originally Posted by PimVW
Ben benieuwd naar foto's, welke Compomotive's heb je besteld?

zijn gebruikte rally s2 geloof ik t is alweer een jaar terug dak ze in echt zag,,,wel vet onder de rally auto van me maat,,, :rolleyes:

die porsche draagarmen zijn de sjit... :cool: :cool: .

carbreaker de autosloper 08-01-2011 20:09

rechts een hap uit de balk gehaald en links een randje spatbordranden om geklopt hij kan nu tot de laatste winding van het schroef set,,,fotoos maak ik nog..

Tiefleger 09-01-2011 01:55

Kom maar op met die foto's zou ik zeggen. :D :D

carbreaker de autosloper 11-01-2011 23:22

compomotives binnen 6/15 et 49 zoals ik hoopte,,,,,
kan ik er een spoorverbreder van 2.5 cm tussen drukken word ie et 24 plus dat de velg iets smaller is kom ie niet tegen de spatborden en ,,,,zodat me porsche remklauw past deze is nl hoger omdat er ook aan de buiten zijde ook 2 remcillinders zitten,,,wel jammer dat ze een zwaar leven hebben gehad dr is wat schade aan de randen,,,en ik wou ze eigenlijk polijstten,,,,maar es over een kleur denken ,,,achter plaats ik s 3 klauwen met lagers en asstompen van een cupra met de 254 mm geventileerde schijven van een gti dr op,, :rolleyes:
edit wielen idd ontlakt maar door een foutje bij dat bedrijf zijn ze daarna gestraald :shake: en de randen met een flexxx vernield,,,,k, :mad: ,,t nu worden ze gunmetal grijs niet me smaak,,maar ja

Pewi Vwteam 12-01-2011 17:10

kijk aan goed bezig jarno, ik moet binnekort echt ff een keer naar wezep toeren, ff kieke daar.

carbreaker de autosloper 13-01-2011 22:26

koffie staat altijd klaar,,in wezep :) , vanavond nieuwe g60 schijven afgedraaid inaar 268 mm zodat de remmen van porsche weer passen in combie met 15 inch ,de oude waren vies verroest na 3 jr niet gebruiken,,de oude remblokken blijf ik erin houden die kostten een nier,, :shake: ,

Pewi Vwteam 14-01-2011 20:26

welke porsche remklauwen gebruik je eigelijk? ik heb de achterklauwen van een porsche boxer. en inderdaad de remblokken kosten nieuw een vermogen!

Richard 14-01-2011 20:41

remblokken even naar steenwijk.. renntech..

Pewi Vwteam 14-01-2011 20:46

oke gaat het gelijk ff noteren, mocht het nodig wezen weet ik de weg.

timk1 15-01-2011 00:56

voor porsche onderdelen (remtangen e.d.) kun je terecht bij dsp in ijsselmuiden. dominicus demonteert vrachten schade porsches.
bij renntech in steenwijk kosten een setje remblokken rond de 100 euro geloof ik. aardige gasten trouwens, ben er destijds wel eens geweest met die platte kever.

Richard 16-01-2011 20:37

Klopt. Bij dominicus kun je ook terecht..

robertjan007 17-01-2011 13:33

Jarno vroeg mij afgelopen weekend of ik wat foto's kon maken van deze auto...
Bijdeze!! De auto is niet gepoetst of af natuurlijk maar de foto's zijn er niet minder om! Mocht dit project af zijn zullen er absoluut nog een paar foto's gemaakt gaan worden!

Alle Foto's

carbreaker de autosloper 17-01-2011 16:06

thanks rj was weer ff gezellig,,,moat , s middag de linkerdraagarm dr onder geklapt en het benodigde laswerk uitgevoerd ook de porsche remmen dr weer onder moest nog wel wat veranderen de nieuwe schijf was iets te dik wat bleek nu de remtang was niet gecentreerd tov de kopse kant van de remschijf, iets gevijld aan de klauw het past nu weer,super dik
nu wachtten op de terug komst van de velgen en nieuwe spoorverbreders ,,,

timk1 18-01-2011 21:56

draagarmen

hoi jarno

waar komen die draagarmen vandaan ?

groeten tim

carbreaker de autosloper 18-01-2011 22:22

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
welke porsche remklauwen gebruik je eigelijk? ik heb de achterklauwen van een porsche boxer. en inderdaad de remblokken kosten nieuw een vermogen!

dacht van een 944 turbo ik heb ze een jaar of 5 terug gekocht bij lammert timmerman in alterveer,,,,remblokken kostten toen 200 ex ofzo,,
draagarmen zonder kogels had ik voor niks :D ...toen ik hem een 993 sloper verkocht

Mk1-Addict 18-01-2011 22:33

stoer ding, staat alleen wel voorover nu, achter moet zeker nog 3 a 4 cm omlaag om recht te komen!

Die inhammen vind ik wel gedurfd hoor, je hebt er een behoorlijk stuk uitgehaald...

All times are GMT +1. The time now is 23:46.